Eigenlijk is het Optimus Primequote:Op dinsdag 25 november 2025 21:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Of je regelt zo'n CocaCola-truck, geeft zat licht![]()
[ afbeelding ]
Denk nou eens in oplossingenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Optimus Prime
Sorry CotSquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Denk nou eens in oplossingen![]()
Die meid wil graag lezen én het kerstgevoel hebben.
Aan "sorriy's" doen we hier niet aan in dit topic.quote:
Ja, herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vond het voor mijn doen wel aardig naar mezelf toe om het gewoon te erkennen en hulp bij willen vragen
Moet sowieso bij dagplanningen er een 1,2 of 3 zetten. 1 moet echt absoluut. 2 leuk als het lukt en 3 ach heb tijd over
En dat ik die 1 niet enkel voor vervelende dingen gebruik. Ook voor ontspannen.
Alleen ik geef alles een 1dus dat moet ik oefenen.
Ja... hier heb ik oprecht hulp bij nodig. Wat is belangrijker: stoffen, de vloer doen, tekenen, haken, sociaal zijn... ik kan niet kiezen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar hoor!
Mijm prioritering is, als het oke met me gaat:
1. Dreiging voor mijn leven (of dat van mijn gezin)
2. Behoeft aandacht op korte termijn, (nog) niet levensbedreigend
3. Behoeft aandacht op lange termijn, niet levensbedreigend.
Alles voelt als 1. Maar je ratio weet wel wat er eigenlijk 2 en 3 is. En anders kan je psych of begeleider je daarbij helpen
Ja,quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hier heb ik oprecht hulp bij nodig. Wat is belangrijker: stoffen, de vloer doen, tekenen, haken, sociaal zijn... ik kan niet kiezen.
Even briefje voor morgen
• prioriteiten leren stellen
• suicidalitiet en plannetje
• slaap
• trauma
En dan samen agenda gaan beheren
Samen oefenen met prioriteiten
Motivatie voor leven verzinnen (zo irritant)
Leg nu een briefje voor mezelf klaar...
Vergeet ik iets?
Heel belangrijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja,
• liever voor jezelf zijn
Adem in .... adem uit .....quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
En paniekaanvallen weg ademen
Finkersquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Adem in .... adem uit .....
Komt-ie nog een keer:
Bekijk deze YouTube-video
(hij blijft kostelijk)
Met Willem Wilmink en Ilse de Lange als goede tweede en derdequote:Op dinsdag 25 november 2025 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
FinkersDe held van Twente
Ilsequote:Op dinsdag 25 november 2025 22:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Met Willem Wilmink en Ilse de Lange als goede tweede en derde
quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Optimus Prime
Ik dacht dat jijzelf van plek #4 naar plek #1 moest verhuizen, dan zou het slopende van de schilderclub (plek #2) toch ondergeschikt moeten zijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even energie verzamelen voor morgenochtend. Dat is ene slopende dag. Eerst de schilderclub en dan naar boven voor de vergadering. Wil toch even een uurtje mijn neus laten zien bij schilderen
Ja... je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 november 2025 15:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik dacht dat jijzelf van plek #4 naar plek #1 moest verhuizen, dan zou het slopende van de schilderclub (plek #2) toch ondergeschikt moeten zijn.
Oftewel: láát je nou niet slopen morgen.
Jij bent jij.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een partij last van het impostersydroom
Dat mijn leven gewoon nep is
Dat ik nep ben en niet besta
Dat echt alles nep is
En dat geeft paniek... wat ben ik en wie ben ik en wiens plek op aarde houd ik bezet?
Moeilijke vragen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij bent jij.![]()
Wat ga je aan eten kopen de aankomende week, en wat ga je koken?
Heb je wat recepten ter inspiratie? Ik moet nog wat verzinnen (want kon paar dagen niet de deur uit maar ook niet koken, dus zo goed als alles is leeg hier in huis... Alleen voor vanaaf nog wat).
Heb je een favoriet recept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuus als ik het verwarrend maakte.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeilijke vragen.
Beetje een fase waarin ik vooral snel een paar boterhammen pak
Net wel broccoli en wortelen gegeten
Morgen misschien tweede helft van dat
Heb ook nog een zakje zuurkool liggen
Echter vind ik koken momenteel echt erg veel moeite
Het hele concept zorgen voor mezelf lukt niet zo goed. En huishouden ook moeilijk
Het is allemaal teveel. Te verwarrend. Ben ook te moe. Hopelijk lukt het in deze vakantie om dat goed te doen
En favoriete recept: roze risotto denk ik.
Niks mis met "snel een paar boterhammen".quote:Op woensdag 26 november 2025 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeilijke vragen.
Beetje een fase waarin ik vooral snel een paar boterhammen pak
Net wel broccoli en wortelen gegeten
Morgen misschien tweede helft van dat
Heb ook nog een zakje zuurkool liggen
Echter vind ik koken momenteel echt erg veel moeite
Het hele concept zorgen voor mezelf lukt niet zo goed. En huishouden ook moeilijk
Het is allemaal teveel. Te verwarrend. Ben ook te moe. Hopelijk lukt het in deze vakantie om dat goed te doen
En favoriete recept: roze risotto denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |