Jij mag dan dus ook niet meer zulke dingen over jezelf zeggen, afgesproken?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou eerst, lief Buurmeisje, jij bent absoluut niet stom. Mag je niet meer zeggen hoor![]()
Je bent een engeltjeEn je bent echt wel een enorm dappere vrouw. Vertrouw helemaal in jou en je kunnen
Ik zou mezelf niet christelijk noemen. Alleen bid ik zo nu en dan. Vooral uit angst en niet voor troost.
De trigger kwam door nieuwsgierigheid... alleen het niet uitzoeken was net zo vervelend. Voelde me heel slecht door het niet weten
Emdr is iig niet rustig en een gevolg van
Sowieso is rust een relatief begrip. Halve crisis ervaar ik nog als rust vrees ik
*schudt handquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij mag dan dus ook niet meer zulke dingen over jezelf zeggen, afgesproken?
Voel wat je nodig hebt en geef daaraan toe. Je gaat door moeilijke shit, dus je mag even verder niets moetenquote:
Ja... ik probeer het rustig aan te doen. Te accepteren dat ik op het moment tot minder komquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voel wat je nodig hebt en geef daaraan toe. Je gaat door moeilijke shit, dus je mag even verder niets moeten
Ik heb dit vanuit mijn (zeer waarschijnlijke) ADHD. Is volgens mij wel iets dat veel voorkomt bij neurodivergente mensen. Alles lijkt even belangrijk. Straf jezelf er alsjeblieft niet op afquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet je wat het ook met mijn hoofd is: ik kan geen prioriteiten stellen. Oprecht niet. Alles is even belangrijk. Moet eigenlijk ook weer mijn agenda gaan beheren samen met begeleiding. Ook al vind ik het gênant en wil ik privacy hebben.
Het is echt een onkunde
Ik weet niet of het bij mijn ziektebeeld hoort of dat het iets is dat in mijn opvoeding misgelopen is...
Alleen ik moet even hier weer hulp bij vragen
Of je regelt zo'n CocaCola-truck, geeft zat lichtquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet wel lachen. Heb heerlijke kerstverlichting. Echter is dat te donker om bij te lezen. Dus of ik ga naast de kerstboom lezen op de luie stoel. Dat wil wel. Of niet lezen
Ik vond het voor mijn doen wel aardig naar mezelf toe om het gewoon te erkennen en hulp bij willen vragenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb dit vanuit mijn (zeer waarschijnlijke) ADHD. Is volgens mij wel iets dat veel voorkomt bij neurodivergente mensen. Alles lijkt even belangrijk. Straf jezelf er alsjeblieft niet op af
Oh ja... vrachtwagen in de woonkamerquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Of je regelt zo'n CocaCola-truck, geeft zat licht![]()
[ afbeelding ]
Drive-inquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... vrachtwagen in de woonkamer
Eigenlijk is het Optimus Primequote:Op dinsdag 25 november 2025 21:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Of je regelt zo'n CocaCola-truck, geeft zat licht![]()
[ afbeelding ]
Denk nou eens in oplossingenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Optimus Prime
Sorry CotSquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Denk nou eens in oplossingen![]()
Die meid wil graag lezen én het kerstgevoel hebben.
Aan "sorriy's" doen we hier niet aan in dit topic.quote:
Ja, herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vond het voor mijn doen wel aardig naar mezelf toe om het gewoon te erkennen en hulp bij willen vragen
Moet sowieso bij dagplanningen er een 1,2 of 3 zetten. 1 moet echt absoluut. 2 leuk als het lukt en 3 ach heb tijd over
En dat ik die 1 niet enkel voor vervelende dingen gebruik. Ook voor ontspannen.
Alleen ik geef alles een 1dus dat moet ik oefenen.
Ja... hier heb ik oprecht hulp bij nodig. Wat is belangrijker: stoffen, de vloer doen, tekenen, haken, sociaal zijn... ik kan niet kiezen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar hoor!
Mijm prioritering is, als het oke met me gaat:
1. Dreiging voor mijn leven (of dat van mijn gezin)
2. Behoeft aandacht op korte termijn, (nog) niet levensbedreigend
3. Behoeft aandacht op lange termijn, niet levensbedreigend.
Alles voelt als 1. Maar je ratio weet wel wat er eigenlijk 2 en 3 is. En anders kan je psych of begeleider je daarbij helpen
Ja,quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hier heb ik oprecht hulp bij nodig. Wat is belangrijker: stoffen, de vloer doen, tekenen, haken, sociaal zijn... ik kan niet kiezen.
Even briefje voor morgen
• prioriteiten leren stellen
• suicidalitiet en plannetje
• slaap
• trauma
En dan samen agenda gaan beheren
Samen oefenen met prioriteiten
Motivatie voor leven verzinnen (zo irritant)
Leg nu een briefje voor mezelf klaar...
Vergeet ik iets?
Heel belangrijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja,
• liever voor jezelf zijn
Adem in .... adem uit .....quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
En paniekaanvallen weg ademen
Finkersquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Adem in .... adem uit .....
Komt-ie nog een keer:
Bekijk deze YouTube-video
(hij blijft kostelijk)
Met Willem Wilmink en Ilse de Lange als goede tweede en derdequote:Op dinsdag 25 november 2025 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
FinkersDe held van Twente
Ilsequote:Op dinsdag 25 november 2025 22:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Met Willem Wilmink en Ilse de Lange als goede tweede en derde
quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Optimus Prime
Ik dacht dat jijzelf van plek #4 naar plek #1 moest verhuizen, dan zou het slopende van de schilderclub (plek #2) toch ondergeschikt moeten zijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even energie verzamelen voor morgenochtend. Dat is ene slopende dag. Eerst de schilderclub en dan naar boven voor de vergadering. Wil toch even een uurtje mijn neus laten zien bij schilderen
Ja... je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 november 2025 15:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik dacht dat jijzelf van plek #4 naar plek #1 moest verhuizen, dan zou het slopende van de schilderclub (plek #2) toch ondergeschikt moeten zijn.
Oftewel: láát je nou niet slopen morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |