Ik denk dat misschien ook wel heel erg.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
misschien he
heel misschien moet Roma gewoon lekker naar huis gaan
HOEZO MISSCHIEN!?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
misschien he
Echt. Ze heeft al ruimschoots gewonnen. Houd gewoon je mond.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
Julia die laatste wist ik echt wel
waarom
elke keer weer
Misschien binnen 30 minuten vanaf NUquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
misschien he
We zijn net begonnen dus we maken nog kans.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mis nog 'Opdonderen' van Fatima. ruzie met Julia en dan heb ik bingo
we moeten nog even door met jou kwellenquote:
Die ene persoon in de loods verblindde alle anderen voor hem.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
Diego heeft zichzelf van te voren niet ingelezen over andere bewoners, vraagt aan Erik of hij kinderen heeft.
en de vraag of hij ook de wens heeft om kinderen te krijgenquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
Diego heeft zichzelf van te voren niet ingelezen over andere bewoners, vraagt aan Erik of hij kinderen heeft.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die ene persoon in de loods verblindde alle anderen voor hem.
Was ook een goede vraag.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en de vraag of hij ook de wens heeft om kinderen te krijgen
Ik vind zijn gedrag erg bijzonder. Je weet toch waar je aan begint, Diego schijnbaar helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uh... hij doet alsof het expeditie Robinson is
Juist, erg bijzonder dat kereltje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
Vind dat altijd bijzonder, je geeft je op voor zo'n programma, maar hebt geen idee dat de kans best groot is dat er momenten zijn dat eten schaars is.
Als het nou nieuw was zou ik zeggen ja, maar het bestaat dik 2 jaar...
Maar ook 20 minuten reclame vd 60. Verdient zich snel terug denk ik zo.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat gaat er eigenlijk veel geld om in televisie
Al die mensen onderdak geven. Kost en inwonen
Plus die enorme prijs
Plus alle mensen die er werken
Dat kost echt veel geld
Blijkbaarquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ook 20 minuten reclame vd 60. Verdient zich snel terug denk ik zo.
Ze moeten ook dat Damoclesh scenario doen.. heel veel beloven en weing geven aan het eindquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plus die enorme prijs
Dat kost echt veel geld
Eén reclameblok is bijna al de hoofdprijs verdient (waar ze mee de deur uit gaan)quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plus die enorme prijs
Dat kost echt veel geld
quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeetje hoeveel liter komt er uit jou... reclame duurt zo lang
Alle vaste lasten voor ze betalen. En ik neem aan dat voor een aanzienlijk deel dat mede schuldafbetalingen inhoudt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plus die enorme prijs
Dat kost echt veel geld
nee ze krijgen allemaal een vast bedrag per maandquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alle vaste lasten voor ze betalen. En ik neem aan dat voor een aanzienlijk deel dat mede schuldafbetalingen inhoudt.
Tussen de 500 en 1000 euro per secondequote:Op vrijdag 21 november 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén reclameblok is bijna al de hoofdprijs verdient (waar ze mee de deur uit gaan)
Dat vaste bedrag moet dan hoger zijn dan hun vaste lasten (inclusief schulden afbetalen). Anders heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze krijgen allemaal een vast bedrag per maand
om kosten te dekken
en dat is niet om schulden af te betalen
Met Utopia hing de vergoeding af van de kosten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze krijgen allemaal een vast bedrag per maand
om kosten te dekken
en dat is niet om schulden af te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |