Ze heeft een vriend maar is wel een hele erge fangirl. Zoals andere bewoners ook al zeiden: ze kleeft door het hele huis aan Floris. Ze moet altijd bij hem in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even resumeren waarom Chesty daar zit...
[ afbeelding ]
Tot nu toe op het moment dat het spel daadwerkelijk gespeeld wordt. Dus beide opties mogelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Tot nu toe op het moment dat duidelijk is wat de opdracht is. Waarom zou dat bij jureerbaar anders zijn?
Eén vriendje in het Land of eentje in de hand, maakt een heel verschil daar in de Loodsquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend maar is wel een hele erge fangirl. Zoals andere bewoners ook al zeiden: ze kleeft door het hele huis aan Floris. Ze moet altijd bij hem in de buurt zijn.
Angelo heeft teveel TV gekeken en doet wat hij denkt dat er van deelnemers verwacht wordt, Febo hoeft hem niet eens te sturenquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Die Angelo weet volgens mij zelf niet waarover hij ruzie maakt. Het slaat als Kut op Dirk. Maar die Julia daarentegen is ook niet goed wijs dat ze er in mee gaat. Deugmuts eerste klas. Jeffrey uit EJVJL zou gezegd hebben een 'typische geitenwollensokkenneuker'.
Jaaaaa..... Bommenquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Ja hij moet natuurlijk wel TV gaan maken, in dezelfde situatie zit die Rotterdamse flierefluiter bij de Haaien. Begint ook wel lichte psychopathische trekjes te vertonen. Die bom gaat ook nog wel eens klappen daar.
Angelo probeert de stoere jongen uit te hangen, zelfs als hij ondertussen weet dat hij nogal fout reageerde op Julia. Omdat hij dat elke keer herhaald probeert hij het goed te praten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Angelo heeft teveel TV gekeken en doet wat hij denkt dat er van deelnemers verwacht wordt, Febo hoeft hem niet eens te sturen
De Duitse leraar? Die mag van mij wel al losgaan nu en niet zijn camvrije periode afwachtenquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Ja hij moet natuurlijk wel TV gaan maken, in dezelfde situatie zit die Rotterdamse flierefluiter bij de Haaien. Begint ook wel lichte psychopathische trekjes te vertonen. Die bom gaat ook nog wel eens klappen daar.
Ze hadden niet voor niets dat Jeany nummer er onder gemonteerd. Hoe niet subtiel zijn ze soms met de muziekquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Dat hoop ik juist niet. Dat gezwalk binnen het format moet maar eens afgelopen zijn met al deze experimenten die je dan vervolgens de volgende cyclus niet meer terug laat komen. Houdt je gewoon eens vast nadat je dingen hebt aangepast dus in dit geval het nieuwe bondje de Ratten toe te voegen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Angelo probeert de stoere jongen uit te hangen, zelfs als hij ondertussen weet dat hij nogal fout reageerde op Julia. Omdat hij dat elke keer herhaald probeert hij het goed te praten.
Ik hoop wel dat dat ratten gedoe éénmalig is, het haalt wel het spelelement compleet onderuit.
Ik vind het nu ook wel even grappig maar het zou ook wel eens kijkcijfer kunnen gaan kosten. Het spel is leuk zoals het was en scoort. Te veel narigheid gaat ten koste van de kijkers.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoop ik juist niet. Dat gezwalk binnen het format moet maar eens afgelopen zijn met al deze experimenten die je dan vervolgens de volgende cyclus niet meer terug laat komen. Houdt je gewoon eens vast nadat je dingen hebt aangepast dus in dit geval het nieuwe bondje de Ratten toe te voegen.
Dat was wel n beetje gekke vraag van Flo. Zou er toen hij thuis was al wat minder enthousiasme zijn geweest misschien zodat hij ergens wat twijfel voeltquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ze ziet er echt práchtig uit enzo.. Aldus Floris Maar heeft nog wel een paar vragen ...
Zal ik naar huis toe kome?
Zal ik naar huis toe kome?
Ja maar als ik naar huis toe kom hebben we dan nog iets om op te bouwe?![]()
Hij blijft leuk
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel heel schattigquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel aan zijn dikke bolle buikje.
Het is denk ik wel de waarheidquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet je... dit is super onaardig... maar volgens mij is die Fatima gewoon niet zo snugger en vaart meer op emotie dan op verstand
Mag haar wel hoor, alleen soms denk ik dat er wel een lampje brandt, maar niemand thuis is
dat meteen over de flos gaan vind ik ietwat tokkie achtigquote:
Het is iig niet te zien aan zijn geile sixpack.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel schattig
Niks onaardigs aan hoor. Zij is nou eenmaal niet de slimste. Niks mis mee. Is natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet je... dit is super onaardig... maar volgens mij is die Fatima gewoon niet zo snugger en vaart meer op emotie dan op verstand
Mag haar wel hoor, alleen soms denk ik dat er wel een lampje brandt, maar niemand thuis is
Dat klopt ookquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat meteen over de flos gaan vind ik ietwat tokkie achtig
Ach... ik mag d'r wel hoorquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Niks onaardigs aan hoor. Zij is nou eenmaal niet de slimste. Niks mis mee. Is natuurlijk.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Haha, die comeback had ik niet verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |