Ik denk dat misschien ook wel heel erg.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
misschien he
heel misschien moet Roma gewoon lekker naar huis gaan
HOEZO MISSCHIEN!?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
misschien he
Echt. Ze heeft al ruimschoots gewonnen. Houd gewoon je mond.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
Julia die laatste wist ik echt wel
waarom
elke keer weer
Misschien binnen 30 minuten vanaf NUquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
misschien he
We zijn net begonnen dus we maken nog kans.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mis nog 'Opdonderen' van Fatima. ruzie met Julia en dan heb ik bingo
we moeten nog even door met jou kwellenquote:
Die ene persoon in de loods verblindde alle anderen voor hem.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
Diego heeft zichzelf van te voren niet ingelezen over andere bewoners, vraagt aan Erik of hij kinderen heeft.
en de vraag of hij ook de wens heeft om kinderen te krijgenquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
Diego heeft zichzelf van te voren niet ingelezen over andere bewoners, vraagt aan Erik of hij kinderen heeft.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die ene persoon in de loods verblindde alle anderen voor hem.
Was ook een goede vraag.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en de vraag of hij ook de wens heeft om kinderen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |