abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219292710
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219292724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag Milou voorbij komen dus heb even bij haar gekeken. Zij heeft dus een planning waar ze ook dingen als opstaan, schoolrun, lunch, koken, douchen etc. in heeft gezet. Is dat omdat ze anders vergeet om op te staan en de hele dag niks doet? Hoe werkt zoiets? Dit is toch niet serieus te nemen?
En dat moet ze dan nog koppelen aan het scherm in haar auto ook, een joekel van een scherm wat ondanks die extra dode hoek heus haar zicht niet belemmert.
pi_219292831
Leuk om Wendy te zien, ze ziet er idd heel goed uit! Knappe vrouw om te zien vind ik, zeker zonder met dit kapsel (zonder de dreadlocks). Debbie: het contrast tussen ‘uitgeputte zielige Debbie’ als ze van de osteopaat af komt en ‘showface in it for the money Debbie’ als ze een advertentie filmt. Beide stories zeer ongeloofwaardige content.
pi_219292849
Zit Sanneke nou te zaniken omdat er veel voor kinderen te doen is op een vakantiepark?

En Milou wilde per se bruine sneakers, nou ik snap van die sneakers dat er nog genoeg maten beschikbaar waren, want eem verschrikkelijk lelijke dingen zeg.
pi_219292869
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:21 schreef Giddie het volgende:
Leuk om Wendy te zien, ze ziet er idd heel goed uit! Knappe vrouw om te zien vind ik, zeker zonder met dit kapsel (zonder de dreadlocks). Debbie: het contrast tussen ‘uitgeputte zielige Debbie’ als ze van de osteopaat af komt en ‘showface in it for the money Debbie’ als ze een advertentie filmt. Beide stories zeer ongeloofwaardige content.
Wendy ziet er echt goed uit!

Ik begrijp alleen niet waarom.AM zo geheimzinnig moest over wie Wendy is. 'Ik kan nu nog niet vertellen wie het is'.
Begrijp de overeenkomst tussen hen ook niet🙈
pi_219292959
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zit Sanneke nou te zaniken omdat er veel voor kinderen te doen is op een vakantiepark?

En Milou wilde per se bruine sneakers, nou ik snap van die sneakers dat er nog genoeg maten beschikbaar waren, want eem verschrikkelijk lelijke dingen zeg.
Sanneke vindt ALTIJD iets om over te zeuren. Vind ik best knap.
pi_219292992
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een gave 😂😂😂
pi_219293019
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:36 schreef Maremare het volgende:

[..]
Het is een gave 😂😂😂
Ik vraag me dan af hoe iemand zo is geworden? Dan heb je toch gewoon een k*tleven?
pi_219293064
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vraag me dan af hoe iemand zo is geworden? Dan heb je toch gewoon een k*tleven?
Ik snap dat ook niet zo goed. Waarschijnlijk houdt haar directe omgeving haar zeer beperkt een spiegel voor. Of het zijn ook allemaal van die klagers.
pi_219293173
Ik vind Sanneke ook enorm veel zeuren en klagen, maar in dit geval bedoelde ze het volgens mij gewoon als vergelijking. "Hier is meer te doen dan in het vorige park" kort samengevat. Maar ik heb niet heel aandachtig geluisterd verder. Zodra ze tijdens een story interactie heeft met Dion haak ik meestal af, zo irritant want je verstaat hem 9 van de 10 keer niet eens.
pi_219293183
De Linda zoekt voor een artikel mensen die het gevoel hebben dat ze er op het schoolplein niet bij horen/ zich thuis voelen. Zal AM zich hiervoor opgeven 🤪
pi_219293187
quote:

Die sneakers zijn inderdaad gedrochten 🫣
pi_219293200
Wat lult Debbie over electrolytes na inspanning 🫣 ze doet de hele dag geen zak
pi_219293251
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:52 schreef Nieve het volgende:
Ik vind Sanneke ook enorm veel zeuren en klagen, maar in dit geval bedoelde ze het volgens mij gewoon als vergelijking. "Hier is meer te doen dan in het vorige park" kort samengevat. Maar ik heb niet heel aandachtig geluisterd verder. Zodra ze tijdens een story interactie heeft met Dion haak ik meestal af, zo irritant want je verstaat hem 9 van de 10 keer niet eens.
Ze klaagt dat er geen kapper is, huisje is ‘s nachts te koud. Ze weet écht altijd iets te vinden om over te zeuren. Zij is professioneel zeikerd.
pi_219293272
Jeetje ik kan er gewoon echt niet over uit hoe stroef AM is met haar planning. Waarom kan ze niet om 17.15u eten met Jet en Lot zodat ze na de wandeling lekker naar bed kunnen. Ik snap daar echt niks van.
pi_219293319
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencers _O- _O-
pi_219293339
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze klaagt dat er geen kapper is, huisje is ‘s nachts te koud. Ze weet écht altijd iets te vinden om over te zeuren. Zij is professioneel zeikerd.
Ze klaagt niet daadwerkelijk over dat er geen kapper is. Ze had het wel makkelijk gevonden dat er kappers op vakantieparken zouden zijn. Ik vind dat niet echt klagen.
pi_219293383
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:52 schreef Nieve het volgende:
Misschien was het gewoon mijn interpretatie haha, vind haar manier van praten alleen al zeurderig overkomen 🙈.
pi_219293555
Weet iemand wat Julia voor werk doet? Iets in de zorg?
pi_219293591
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat lult Debbie over electrolytes na inspanning 🫣 ze doet de hele dag geen zak
O echt hè ik pieste bijna in mijn broek
pi_219293597
Rusten is ook een actie, of zoiets.🙂‍↕️
pi_219293604
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zo'n huilstruik dat, ook over dat park dat er teveel te doen is🤣hoe dan kijk je niet voordat je boekt, ook niet naar de openingstijden van het zwembad gekeken.
Oh nee wacht even.... niemand had het haar verteld
pi_219293613
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:08 schreef Agna het volgende:

[..]
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencers _O- _O-
O zo heerlijk hè
pi_219293647
Ik had een drukke dag maar hebt deb nu een illustratie van zichzelf laten maken. Het wordt ook elke keer gekker he met die meid.
pi_219293648
Oja en curlymom en Pim verdienen elkaar... wat een stel losers zijn dat joh, met z'n nieuwe schoenen 🤣
pi_219293676
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:47 schreef Iris2.0 het volgende:
Oja en curlymom en Pim verdienen elkaar... wat een stel losers zijn dat joh, met z'n nieuwe schoenen 🤣
Maar hoe weten we dit? Zij heeft alleen haar familie gedeeld toch? Die waren ook naar de efteling gekomen
pi_219293689
@Rimboequeen, bij mij ook. Dus wat wil je nu precies weten?
pi_219293707
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:53 schreef Lalaland79 het volgende:
De Linda zoekt voor een artikel mensen die het gevoel hebben dat ze er op het schoolplein niet bij horen/ zich thuis voelen. Zal AM zich hiervoor opgeven 🤪
O, dat zou heel goed kunnen! Jammer dat ze hier niet meeleest. Misschien kan Julia haar even tippen😎
pi_219293716
quote:

[..]
Voor mij is dit pure irritainment in mijn leuke leven.
pi_219293725
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze klaagt niet daadwerkelijk over dat er geen kapper is. Ze had het wel makkelijk gevonden dat er kappers op vakantieparken zouden zijn. Ik vind dat niet echt klagen.
Dan is onze interpretatie anders.
pi_219293809
We hebben Sam uitgezwaaid aldus AM
Gaat hij op wereldreis ofzo
pi_219293822
‘Ik vin het superleuk om meerdere taarten te bakken en dan een planning te maken van wat ik eerst moet maken enzo. Of nou ja, ik maak die planning niet zelf natuurlijk, dat vraag ik aan chat G T P om te doen’

Even een letterlijk stukje ondertiteling bij de reel van Milou. Mijn hemel, wat is dit weer simpele dodo content zeg… 😅
pi_219293904
Debbie haar haar begint ook wat uit te dunnen. Bijwerking van de spuiten?
pi_219293906
quote:

[..]
O zo heerlijk hè
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:47 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik had een drukke dag maar hebt deb nu een illustratie van zichzelf laten maken. Het wordt ook elke keer gekker he met die meid.
ik dacht even dat ze het zelf was, vind heel toepasselijk Doornroosje
pi_219293921
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Applepony het volgende:
Ja kan, vermoeidheid en haaruitval,buikkrampen, opgeblazen gevoel staan allemaal vermeldt.
Lekker doorgaan Deb.
pi_219293952
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:
‘Ik vin het superleuk om meerdere taarten te bakken en dan een planning te maken van wat ik eerst moet maken enzo. Of nou ja, ik maak die planning niet zelf natuurlijk, dat vraag ik aan chat G T P om te doen’

Even een letterlijk stukje ondertiteling bij de reel van Milou. Mijn hemel, wat is dit weer simpele dodo content zeg… 😅
Maar waarom vraag je het ook aan chat g t p 😂.
Ten eerste heeft ze tijd zat om het zelf te bedenken, ze zegt dat ze het altijd zo leuk vindt om te doen, dan heb je die planning toch ook wel een beetje in de vingers?
Ik bak heel veel, ik hen chat t p g niet nodig om een planning te maken hoor
pi_219293956
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja kan, vermoeidheid en haaruitval,buikkrampen, opgeblazen gevoel staan allemaal vermeldt.
Lekker doorgaan Deb.

Wel lullig dat opgeblazen gevoel als je er dun van moet worden, maar dan kan je weer zo'n creamy aan 🤭
pi_219293986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje ik kan er gewoon echt niet over uit hoe stroef AM is met haar planning. Waarom kan ze niet om 17.15u eten met Jet en Lot zodat ze na de wandeling lekker naar bed kunnen. Ik snap daar echt niks van.
Omdat zij dan het eten moet afmaken en op de mental load-lijst staat dat Maarten dat moet doen.
pi_219293989
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:

Dat filmpje sloeg ook weer nergens op, maar de taarten zagen er wel goed uit!
pi_219293997
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wel lullig dat opgeblazen gevoel als je er dun van moet worden, maar dan kan je weer zo'n creamy aan 🤭
Creamy werkt met iedereen en z’n moeder samen, maar Debbie dan weer niet 🫣
pi_219294019
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Applepony het volgende:
Ze heeft sowieso altijd al een dun vlassig bosje. Daarom had ze extensions. Dan valt het al snel op als er wat uitvalt denk ik.
pi_219294050
Ik snap sowieso Debbie haar obsessie met haar uiterlijk niet. Ze loopt er zelden redelijk aangekleed bij. Maar wel dr nagels, wenkies en lippen laten doen. Nu dan afvallen op een meest ongezonde manier. Ook puur voor het oog. Maar waarom? Waarom is het belangrijk als je een groot deel van de dag in je bed ligt en het andere deel er slonzig bij loopt?
Die onzekerheid zou ze iets aan moeten doen..
pi_219294084
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die heeft Deb nog niet
pi_219294092
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik snap sowieso Debbie haar obsessie met haar uiterlijk niet. Ze loopt er zelden redelijk aangekleed bij. Maar wel dr nagels, wenkies en lippen laten doen. Nu dan afvallen op een meest ongezonde manier. Ook puur voor het oog. Maar waarom? Waarom is het belangrijk als je een groot deel van de dag in je bed ligt en het andere deel er slonzig bij loopt?
Ja precies
En tegenstrijdig.
Ooit beweerde ze in een post dat ze juist geen make up droeg omdat mensen er dan van uitgingen dat ze zich wat beter voelde.
Maar wel mooie nagels , terwijl je enige uitje je bed is.
pi_219294135
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat filmpje sloeg ook weer nergens op, maar de taarten zagen er wel goed uit!
Ja, dat ben ik wel met je eens! Het resultaat zag er heerlijk uit.
pi_219294145
quote:
Meest ongezonde manier weer ik niet. Vind t wel vreemd dat niet iemand met BMI 40+ dit promoot maar iemand met paar kg overgewicht. Gezien de eisen in NL. Sowieso raar om medicatie te promoten.
pi_219294186
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar hoe weten we dit? Zij heeft alleen haar familie gedeeld toch? Die waren ook naar de efteling gekomen
Stond op juicechannel
pi_219294204
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:23 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Stond op juicechannel
Of realityfbi, is er nu af. Zag het vanmiddag
pi_219294212
quote:

Wat grappig, ik kw
pi_219294222
quote:
Ik vraag me af of zij onzeker is. Als dat zo is, zou ze zichzelf dan in pyjama en met vette haren op insta zetten? Ik snap haar vorm van selfcare trouwens ook niet. Ik zou 100x liever een douche nemen en mijn haren wassen dan plakplaatjes op mijn nagels of op mijn arm laten plakken. Bij Debbie lijkt het of iets alleen maar telt wanneer het geld kost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')