En dat moet ze dan nog koppelen aan het scherm in haar auto ook, een joekel van een scherm wat ondanks die extra dode hoek heus haar zicht niet belemmert.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag Milou voorbij komen dus heb even bij haar gekeken. Zij heeft dus een planning waar ze ook dingen als opstaan, schoolrun, lunch, koken, douchen etc. in heeft gezet. Is dat omdat ze anders vergeet om op te staan en de hele dag niks doet? Hoe werkt zoiets? Dit is toch niet serieus te nemen?
Wendy ziet er echt goed uit!quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:21 schreef Giddie het volgende:
Leuk om Wendy te zien, ze ziet er idd heel goed uit! Knappe vrouw om te zien vind ik, zeker zonder met dit kapsel (zonder de dreadlocks). Debbie: het contrast tussen ‘uitgeputte zielige Debbie’ als ze van de osteopaat af komt en ‘showface in it for the money Debbie’ als ze een advertentie filmt. Beide stories zeer ongeloofwaardige content.
Sanneke vindt ALTIJD iets om over te zeuren. Vind ik best knap.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zit Sanneke nou te zaniken omdat er veel voor kinderen te doen is op een vakantiepark?
En Milou wilde per se bruine sneakers, nou ik snap van die sneakers dat er nog genoeg maten beschikbaar waren, want eem verschrikkelijk lelijke dingen zeg.
Het is een gave 😂😂😂quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke vindt ALTIJD iets om over te zeuren. Vind ik best knap.
Ik snap dat ook niet zo goed. Waarschijnlijk houdt haar directe omgeving haar zeer beperkt een spiegel voor. Of het zijn ook allemaal van die klagers.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe iemand zo is geworden? Dan heb je toch gewoon een k*tleven?
Die sneakers zijn inderdaad gedrochten 🫣quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zit Sanneke nou te zaniken omdat er veel voor kinderen te doen is op een vakantiepark?
En Milou wilde per se bruine sneakers, nou ik snap van die sneakers dat er nog genoeg maten beschikbaar waren, want eem verschrikkelijk lelijke dingen zeg.
Ze klaagt dat er geen kapper is, huisje is ‘s nachts te koud. Ze weet écht altijd iets te vinden om over te zeuren. Zij is professioneel zeikerd.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:52 schreef Nieve het volgende:
Ik vind Sanneke ook enorm veel zeuren en klagen, maar in dit geval bedoelde ze het volgens mij gewoon als vergelijking. "Hier is meer te doen dan in het vorige park" kort samengevat. Maar ik heb niet heel aandachtig geluisterd verder. Zodra ze tijdens een story interactie heeft met Dion haak ik meestal af, zo irritant want je verstaat hem 9 van de 10 keer niet eens.
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencersquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe iemand zo is geworden? Dan heb je toch gewoon een k*tleven?
Ze klaagt niet daadwerkelijk over dat er geen kapper is. Ze had het wel makkelijk gevonden dat er kappers op vakantieparken zouden zijn. Ik vind dat niet echt klagen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze klaagt dat er geen kapper is, huisje is ‘s nachts te koud. Ze weet écht altijd iets te vinden om over te zeuren. Zij is professioneel zeikerd.
Misschien was het gewoon mijn interpretatie haha, vind haar manier van praten alleen al zeurderig overkomen 🙈.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:52 schreef Nieve het volgende:
Ik vind Sanneke ook enorm veel zeuren en klagen, maar in dit geval bedoelde ze het volgens mij gewoon als vergelijking. "Hier is meer te doen dan in het vorige park" kort samengevat. Maar ik heb niet heel aandachtig geluisterd verder. Zodra ze tijdens een story interactie heeft met Dion haak ik meestal af, zo irritant want je verstaat hem 9 van de 10 keer niet eens.
O echt hè ik pieste bijna in mijn broekquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat lult Debbie over electrolytes na inspanning 🫣 ze doet de hele dag geen zak
Zo'n huilstruik dat, ook over dat park dat er teveel te doen is🤣hoe dan kijk je niet voordat je boekt, ook niet naar de openingstijden van het zwembad gekeken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke vindt ALTIJD iets om over te zeuren. Vind ik best knap.
O zo heerlijk hèquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:08 schreef Agna het volgende:
[..]
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencers![]()
Maar hoe weten we dit? Zij heeft alleen haar familie gedeeld toch? Die waren ook naar de efteling gekomenquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:47 schreef Iris2.0 het volgende:
Oja en curlymom en Pim verdienen elkaar... wat een stel losers zijn dat joh, met z'n nieuwe schoenen 🤣
O, dat zou heel goed kunnen! Jammer dat ze hier niet meeleest. Misschien kan Julia haar even tippen😎quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:53 schreef Lalaland79 het volgende:
De Linda zoekt voor een artikel mensen die het gevoel hebben dat ze er op het schoolplein niet bij horen/ zich thuis voelen. Zal AM zich hiervoor opgeven 🤪
Voor mij is dit pure irritainment in mijn leuke leven.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:08 schreef Agna het volgende:
[..]
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencers![]()
Dan is onze interpretatie anders.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze klaagt niet daadwerkelijk over dat er geen kapper is. Ze had het wel makkelijk gevonden dat er kappers op vakantieparken zouden zijn. Ik vind dat niet echt klagen.
O zo heerlijk hèquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:08 schreef Agna het volgende:
[..]
ik dacht even dat ze het zelf was, vind heel toepasselijk Doornroosjequote:Op dinsdag 18 november 2025 20:47 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik had een drukke dag maar hebt deb nu een illustratie van zichzelf laten maken. Het wordt ook elke keer gekker he met die meid.
Ja kan, vermoeidheid en haaruitval,buikkrampen, opgeblazen gevoel staan allemaal vermeldt.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Applepony het volgende:
Debbie haar haar begint ook wat uit te dunnen. Bijwerking van de spuiten?
Maar waarom vraag je het ook aan chat g t p 😂.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:
‘Ik vin het superleuk om meerdere taarten te bakken en dan een planning te maken van wat ik eerst moet maken enzo. Of nou ja, ik maak die planning niet zelf natuurlijk, dat vraag ik aan chat G T P om te doen’
Even een letterlijk stukje ondertiteling bij de reel van Milou. Mijn hemel, wat is dit weer simpele dodo content zeg… 😅
Wel lullig dat opgeblazen gevoel als je er dun van moet worden, maar dan kan je weer zo'n creamy aan 🤭quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja kan, vermoeidheid en haaruitval,buikkrampen, opgeblazen gevoel staan allemaal vermeldt.
Lekker doorgaan Deb.
Omdat zij dan het eten moet afmaken en op de mental load-lijst staat dat Maarten dat moet doen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje ik kan er gewoon echt niet over uit hoe stroef AM is met haar planning. Waarom kan ze niet om 17.15u eten met Jet en Lot zodat ze na de wandeling lekker naar bed kunnen. Ik snap daar echt niks van.
Dat filmpje sloeg ook weer nergens op, maar de taarten zagen er wel goed uit!quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:
‘Ik vin het superleuk om meerdere taarten te bakken en dan een planning te maken van wat ik eerst moet maken enzo. Of nou ja, ik maak die planning niet zelf natuurlijk, dat vraag ik aan chat G T P om te doen’
Even een letterlijk stukje ondertiteling bij de reel van Milou. Mijn hemel, wat is dit weer simpele dodo content zeg… 😅
Creamy werkt met iedereen en z’n moeder samen, maar Debbie dan weer niet 🫣quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wel lullig dat opgeblazen gevoel als je er dun van moet worden, maar dan kan je weer zo'n creamy aan 🤭
Ze heeft sowieso altijd al een dun vlassig bosje. Daarom had ze extensions. Dan valt het al snel op als er wat uitvalt denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Applepony het volgende:
Debbie haar haar begint ook wat uit te dunnen. Bijwerking van de spuiten?
Die heeft Deb nog nietquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wel lullig dat opgeblazen gevoel als je er dun van moet worden, maar dan kan je weer zo'n creamy aan 🤭
Ja preciesquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik snap sowieso Debbie haar obsessie met haar uiterlijk niet. Ze loopt er zelden redelijk aangekleed bij. Maar wel dr nagels, wenkies en lippen laten doen. Nu dan afvallen op een meest ongezonde manier. Ook puur voor het oog. Maar waarom? Waarom is het belangrijk als je een groot deel van de dag in je bed ligt en het andere deel er slonzig bij loopt?
Die onzekerheid zou ze iets aan moeten doen..
Ja, dat ben ik wel met je eens! Het resultaat zag er heerlijk uit.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat filmpje sloeg ook weer nergens op, maar de taarten zagen er wel goed uit!
Meest ongezonde manier weer ik niet. Vind t wel vreemd dat niet iemand met BMI 40+ dit promoot maar iemand met paar kg overgewicht. Gezien de eisen in NL. Sowieso raar om medicatie te promoten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik snap sowieso Debbie haar obsessie met haar uiterlijk niet. Ze loopt er zelden redelijk aangekleed bij. Maar wel dr nagels, wenkies en lippen laten doen. Nu dan afvallen op een meest ongezonde manier. Ook puur voor het oog. Maar waarom? Waarom is het belangrijk als je een groot deel van de dag in je bed ligt en het andere deel er slonzig bij loopt?
Stond op juicechannelquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dit? Zij heeft alleen haar familie gedeeld toch? Die waren ook naar de efteling gekomen
Wat grappig, ik kwquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vraag me af of zij onzeker is. Als dat zo is, zou ze zichzelf dan in pyjama en met vette haren op insta zetten? Ik snap haar vorm van selfcare trouwens ook niet. Ik zou 100x liever een douche nemen en mijn haren wassen dan plakplaatjes op mijn nagels of op mijn arm laten plakken. Bij Debbie lijkt het of iets alleen maar telt wanneer het geld kost.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |