SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
RIPquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elden Ring is binnen. Straks eens proberen.
Och, dat was in Dark Souls en Bloodborne niet anders.quote:
Hou op hou opquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, dat was in Dark Souls en Bloodborne niet anders.
Dus gewoon duurquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
Bij Intertoys Battlefield 6 60 euro, en Hell is Us 30 euro.
Hell is Us is normale prijs 6 tientjes, dus dat is sowieso een mooie korting.quote:
Boh, heerlijke game.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elden Ring is binnen. Straks eens proberen.
Het is dan ook 1 van de grootste gamesquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Installeren duurt al bijna een uur
Ja zeg datquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is dan ook 1 van de grootste games
Valt toch wel mee? 65 gig ofzo, dat is niet eens een derde van CoD volgens mij.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is dan ook 1 van de grootste games
Zoiets ja, vrij gemiddelde size (that's what she saidquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? 65 gig ofzo, dat is niet eens een derde van CoD volgens mij.
Had ik toen met de ps4 pro gedaan. Goedkoop gekocht tijdens black friday en verkocht bij cex voor mijn ps5 budget. Eigenlijk weinig verlies op geleden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:38 schreef StateOfMind het volgende:
Zat ff te rekenen, als ik van het totaalbedrag van mijn Pro, inclusief standaard en disc drive, daar de 375 die ik voor mijn 5 jaar oude launch PS5 heb gekregen van af trek, dan heeft de complete Pro mij netto maar 532 euro gekost
Kijk ik naar de aanschafprijs, minus die 375, dan heeft mijn day one PS5 mij 500-375=125 gekost qua afschrijving, oftewel slechts 25 euro per jaar
Toch netjes
Zo is het helemaal geen dure hobbyquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had ik toen met de ps4 pro gedaan. Goedkoop gekocht tijdens black friday en verkocht bij cex voor mijn ps5 budget. Eigenlijk weinig verlies op geleden.
Zijn die ook zo tijdrovend 😱quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:17 schreef Evangelion het volgende:
148/150
so close yet so far
moet daarna ook nog steeds twee andere trophies pff
Eentje misschien.quote:
Ja ik baal sowieso nog van CEXquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo is het helemaal geen dure hobby
CEX bestaat niet meer in Nederland, ook online niet meer, dus ik had me al neergelegd bij de 175 cash van Nedgame.
Marktplaats had ik absoluut geen zin in, dan liever wat minder.
Totdat ik opeens aan GooHoo moest denken, omdat die hier vlakbij gevestigd zijn.
Als ik had gewacht tot Soewarte Vrijdag was ik goedkoper minder duur uit geweest, maar bij werkt het zo; ik koop zelden tot nooit iets leuks/groots/duurs voor mezelf, maar áls ik dat dan wel doe, dan wil ik het ook meteen, en niet over een paar weken![]()
Bohquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Eentje misschien.
20 challenge levels halen. Heb er 19/20 moet alleen de moeilijkste nog. Nog niet geprobeerd maar is deels luck en deels skill.
Git gutquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eerste echte boss. Die companion is ook wel nutteloos
Morgen weer proberen
Poesje!quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Van het weekend Stray gespeeld, erg leuk, aanrader als je die nog niet hebt nu die gratis te downloaden is.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gambit in Marvel Rivals sinds Vrijdag met ook nog een Ezio Auditore da Firenze heb mij dit weekend wel vermaakt.
Wie?quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eerste echte boss. Die companion is ook wel nutteloos
Morgen weer proberen
Mergit Fell Omen ofzo?quote:
Heb hem gisteren ook weer een aangeslingerd (mooi dat mijn term nu een beetje ingeburgerd begint te rakenquote:Op woensdag 19 november 2025 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Gister tijd over en toch ff AC Mirage aangeslingerd. Beetje sluipen in Baghdad.
Ik moet gewoon ff meer tijd/zin maken en dan is t vast wel weer oke.
Nice nicequote:Op woensdag 19 november 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mergit Fell Omen ofzo?
quote:Op woensdag 19 november 2025 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
nu Death Stranding 2 aan het installeren.
Je noemt hier imo de mooiste games op de Pro.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:38 schreef StateOfMind het volgende:
En KCD2 natuurlijk ook meteen installeren
Ik was hij DS2 op de oude PS5 net aangekomen bij Rainy, en vond die cutscene grafisch zeer indrukwekkend, en dan vooral om hoe die doorzichtige plastic paraplu gemaakt is, met dat gebroken licht (die prisma werking) en vooral tijdens bewegingenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Je noemt hier imo de mooiste games op de Pro.
Ha voornamelijk harten en schoppen op de momenten dat het kan.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Gambit
Knallen met die Harten en Schoppen decks!
Schoppen als niemand kijktquote:Op woensdag 19 november 2025 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha voornamelijk harten en schoppen op de momenten dat het kan.
Ja, de laatste is 11 november uitgebrachtquote:Op woensdag 19 november 2025 19:11 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster ik zag dat de KCD2 season pass alle 3 de grote uitbreidingen bevat die na launch uit zouden komen.
Zijn die inmiddels allemaal uitgekomen of nog niet allemaal?
Thanks, dan die binnenkort ook maar eens aanschaffen dan.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, de laatste is 11 november uitgebracht
Nu het origineelquote:Op woensdag 19 november 2025 21:38 schreef Drankster het volgende:
Silent Hill 2 remake uitgespeeld.
8/10.
Goeden game, mijn eerste Silent Hill.
Ik weet het niet. Heb ook de demo gespeeld maar vind het nog wel wat aan de prijs. Bij 20 euro ofzo pik ik hem wel een keertje op. Ik zag dat helldivers 2 ook 20 euro was dat is wel interessant.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:06 schreef StateOfMind het volgende:
Toch gezwicht en Hell is Us gekocht![]()
Voor die 3 tientjes kon ik hem niet laten liggen, zeker omdat ik deze game na de demo gespeeld te hebben paar maanden terug, sowieso wou hebben.
En mijn hond vindt deze game om de een of andere reden heel erg interessant, want ze zit tussen mij en de armleuning van de bank in, strak alles en elke beweging te volgen op tv, en tegelijkertijd draaien de oren alle kanten op om elk geluid op te vangen
Er bij sommige characters/npc zit ze naar het scherm te grommen![]()
Ja dat was niet per se een compliment. Wat dat wel is is het feit dat we een trailer zien met 75% (goede) gameplay, ook wel een unicumquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:25 schreef Friday12 het volgende:
Het is geen PS5 nieuws maar Stargate krijgt een nieuwe serie
Maar Amazonquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:25 schreef Friday12 het volgende:
Het is geen PS5 nieuws maar Stargate krijgt een nieuwe serie
Ja dat dacht ik ook altijd!quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
Stargate SG1 en Stargate Atlantis zijn mijn favoriete series ooit
Dat universum () leent zich uitstekend voor een game
Dat ziet er interessant uitquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gaaf
Leuk man we moeten een x met een fok crewtje spelenquote:Op vrijdag 21 november 2025 16:51 schreef Drankster het volgende:
Arc Raiders voor mezelf en Like a Dragon: Infinite Wealth voor de vrouw gekauft.
Momenteel bezig met de eerste Dying Light om het verhaal van Dying Light: The Beast te snappen. Best moeilijk, ga regelmatig dood omdat ik dacht wel 15 zombies in één keer aan te kunnen.
Duurde even voordat ik doorhad dat dit een game was en geen (fysieke) kalender.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:46 schreef Friday12 het volgende:
https://www.intertoys.nl/games-advent-calendar-2024-ps5
Weet niet of het wat is. Maar het is 2 euro en kan wel grappig zijn met kinderen ofzo
In een andere (betere) tijdlijn hadden we nu een Jazz Jackrabbit 8 gehad in deze stijlquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaaf
Haha ja ziet er wel grappig uit en is 2 euro.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik doorhad dat dit een game was en geen (fysieke) kalender.
0:33, holy shit
Ubisoft heeft inderdaad nog een onaangekondigde game die uitkomt voor het einde van het fiscale jaar. AC Black Flag Remake zie ik inderdaad wel in het begin van het jaar komen, omdat iedereen bang is voor eind 2026 (voor nu want dat kan zo maar weer mei 2027 kunnen wordenquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:18 schreef StateOfMind het volgende:
Hoewel de game officieel nog niet eens is bevestigd, zou de Black Flag remake 26 maart 2026 uit moeten komen.
https://pu.nl/nieuws/play(...)mogelijk-begin-2026/
Het is hontenquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
Hell is Us net aan gezet en mijn hond zit meteen weer vol geconcentreerd te kijken en te grommen tegen monsters![]()
Ik game vrijwel elke avond, afhankelijk van mijn gewrichten, maar dit heeft ze nog nooit zo gedaan bij welke game dan ook
Honden![]()
Ik hou alleen van grote vriendelijke loebassen die nooit grommen of blaffen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
Hell is Us net aan gezet en mijn hond zit meteen weer vol geconcentreerd te kijken en te grommen tegen monsters![]()
Ik game vrijwel elke avond, afhankelijk van mijn gewrichten, maar dit heeft ze nog nooit zo gedaan bij welke game dan ook
Honden![]()
Nog steeds duurquote:Op zaterdag 22 november 2025 04:39 schreef superniger het volgende:
Playstation plus Blacked Friday korting is live. Ookal heb je nog een lopende abonnement.
Premium: 33% korting ¤150 naar ¤102
Extra: 25% korting ¤125 naar ¤95
Geen korting voor essential.
Ikzelf kan je niet helpen, maar er staat me iets bij van een user hier die veel met racegames bezig was, oa op de PlayStation, maar ik kan niet op de naam komen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:46 schreef Garfield1985 het volgende:
Iemand hier die me een goed advies kan geven misschien m.b.t. de volgende prangende vraag?
Sinds een paar dagen is het eindelijk zover en beschik ook ík over een supersnelle 4Gbits glasvezel verbinding van KPN. En wat beter dan die eens goed in te gaan wijden met een potje goed gamen. Nu beschik ik al enige tijd over een PS5 maar die is tot dusver nog geen 10x aan geweest sinds dat ik 'm heb, mede omdat toen dat ding eindelijk fatsoenlijk beschikbaar begon te komen er amper goede titels voor te krijgen waren.
Nu hou ik wel van een potje racen en dan het liefste zo realistisch mogelijk als maar kan.
Ik ben dus nu druk bezig met het vergelijken van goede racecontrollers, alleen is de keuze nogal behoorlijk.
Ik wil de set-up zo realistisch mogelijk hebben. Dus dat wil zeggen;
Een stuur met ca. 900 graden draaimogelijkheid, pedalenbox met koppelingspedaal en schakelpook, een goede playseat óf goede racestuur standaard en eventueel zelfs nog een VR-bril als overtreffende trap.
Wie kan me hiermee opnieuw weg helpen?
quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:48 schreef StateOfMind het volgende:
Denk dat ik zo Alan Wake 2 ga spelen, en als ik volgende week mijn PS5 verkocht heb, dan haal ik de disc drive en dan ga ik verder met Death Stranding 2. Ben heel erg benieuwd hoe die eruit ziet
quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik volgende week mijn oude PS5 ingeleverd heb en het geld op mijn rekening staat, dan koop ik meteen de disc drive en dan ga ik Death Stranding 2 verder spelen.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:18 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen overdag installeren en dan eindelijk verder met Death Stranding 2
quote:Op woensdag 19 november 2025 10:45 schreef StateOfMind het volgende:
Straks als ik de laptop weer dicht mag klappen eerst mijn disc drive installeren, dan nog wat Mirage, maar vanavond dan toch eindelijk verder met Death Stranding 2.
quote:Op woensdag 19 november 2025 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
Disc drive geïnstalleerd, nu Death Stranding 2 aan het installeren.
quote:Op woensdag 19 november 2025 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
Heb me voorgenomen om voorlopig geen nieuwe games meer erbij te kopen, en mij de komende tijd ga richten op het uitspelen van Death Stranding 2, KCD2 en Baldur's Gate 3.
quote:Op donderdag 20 november 2025 20:06 schreef StateOfMind het volgende:
Toch gezwicht en Hell is Us gekocht![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |