Ja, de laatste is 11 november uitgebrachtquote:Op woensdag 19 november 2025 19:11 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster ik zag dat de KCD2 season pass alle 3 de grote uitbreidingen bevat die na launch uit zouden komen.
Zijn die inmiddels allemaal uitgekomen of nog niet allemaal?
Thanks, dan die binnenkort ook maar eens aanschaffen dan.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, de laatste is 11 november uitgebracht
Nu het origineelquote:Op woensdag 19 november 2025 21:38 schreef Drankster het volgende:
Silent Hill 2 remake uitgespeeld.
8/10.
Goeden game, mijn eerste Silent Hill.
Ik weet het niet. Heb ook de demo gespeeld maar vind het nog wel wat aan de prijs. Bij 20 euro ofzo pik ik hem wel een keertje op. Ik zag dat helldivers 2 ook 20 euro was dat is wel interessant.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:06 schreef StateOfMind het volgende:
Toch gezwicht en Hell is Us gekocht![]()
Voor die 3 tientjes kon ik hem niet laten liggen, zeker omdat ik deze game na de demo gespeeld te hebben paar maanden terug, sowieso wou hebben.
En mijn hond vindt deze game om de een of andere reden heel erg interessant, want ze zit tussen mij en de armleuning van de bank in, strak alles en elke beweging te volgen op tv, en tegelijkertijd draaien de oren alle kanten op om elk geluid op te vangen
Er bij sommige characters/npc zit ze naar het scherm te grommen![]()
Ja dat was niet per se een compliment. Wat dat wel is is het feit dat we een trailer zien met 75% (goede) gameplay, ook wel een unicumquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:25 schreef Friday12 het volgende:
Het is geen PS5 nieuws maar Stargate krijgt een nieuwe serie
Maar Amazonquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:25 schreef Friday12 het volgende:
Het is geen PS5 nieuws maar Stargate krijgt een nieuwe serie
Ja dat dacht ik ook altijd!quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
Stargate SG1 en Stargate Atlantis zijn mijn favoriete series ooit
Dat universum () leent zich uitstekend voor een game
Dat ziet er interessant uitquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gaaf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |