Denk erom ploeterende kabelleggers en John de Mol.. PvdAGL gaat het geld aan iemand anders geven.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gl/PvdA is hartstikke sociaal, die willen geld zien van de hardwerkende Nederlander of huizenbezitters om het aan iemand anders te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Beathoven op 18-11-2025 12:29:06 ]
De wens is eigenlijk om zeker nooit eenlingen te creëren en het liefst partijen in 1 vak te zetten. Dat is bij CDA nu mislukt. Ik had daarom CU en SGP sowieso in het CDA vak gestopt, dan had je geen eenling. Denk en PvdD allebei in het GLPvdA vak, PvdD voor de SP en Denk daarnaast. Volt en 50plus bij D66 in.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou graag weten wat de andere (klaarblijkelijk) nog slechtere opties waren want ik vind het echt een gedrocht van een verdeling.
Op zijn minst had ik toch PVDD naast de SP gezet, Denk op de plek van PVDD, Dan die enkele GL/PVDA op de plek van Volt en dan Volt en 50 plus in het CDA vlak.
gemengd zitten en om de 4 weken rouleren, net als op de basisschool.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
De wens is eigenlijk om zeker nooit eenlingen te creëren en het liefst partijen in 1 vak te zetten. Dat is bij CDA nu mislukt. Ik had daarom CU en SGP sowieso in het CDA vak gestopt, dan had je geen eenling. Denk en PvdD allebei in het GLPvdA vak, PvdD voor de SP en Denk daarnaast. Volt en 50plus bij D66 in.
Maar uiteindelijk waren er dan ook partijen ontevreden, dit doe je nooit goed.
Je kunt zelfs 'op' de plaatsen van de PVV gaan zittenquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:33 schreef Kickinalfa het volgende:
Het lijkt mij juist voor de samenwerking veel beter om een beetje afwisselend links/rechts te plaatsen.
Zet PvdD maar naast FvD en D66 naast PVV.
Dat is elke vergadering zo, gelukkig. Dat er max 20 kamerleden zitten. Moet er niet aan denken dat die andere 130 uit hun neus zitten te eten al die uren. De indeling is vooral voor stemmingen, het enige moment dat ze er allemaal zitten naast de APB (en bij de APB denk ik al: alle niet fractievoorzitters zouden nu wat nuttigs kunnen doen ipv als decoratie in de zaal zitten).quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je kunt zelfs 'op' de plaatsen van de PVV gaan zitten
[ afbeelding ]
Je ziet nu altijd al de kritiek bij APB e.d. dat de kamerleden teveel op hun mobiel/tablet zitten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is elke vergadering zo, gelukkig. Dat er max 20 kamerleden zitten. Moet er niet aan denken dat die andere 130 uit hun neus zitten te eten al die uren. De indeling is vooral voor stemmingen, het enige moment dat ze er allemaal zitten naast de APB (en bij de APB denk ik al: alle niet fractievoorzitters zouden nu wat nuttigs kunnen doen ipv als decoratie in de zaal zitten).
Het is doorlopend nodig blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit riedeltje horen we sinds Lubbers onafgebroken.
Afgezaagde praat en verhult de ware motieven.
Dat is altijd tijdens de pitch voor voorzitterschap. Niets nieuws aan.quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:44 schreef Faraday01 het volgende:
Bosma is bezig met de beantwoording en dat heeft veel weg van zelfbevlekking![]()
Zijn schouders zullen wel beurs zijn van alle eigen schouderklopjes
Klopt, hij gaat er alleen nogal ver in.quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat is altijd tijdens de pitch voor voorzitterschap. Niets nieuws aan.
Het is misschien nodig om allerlei beunhazen en verdienmodellen er tussenuit te halen, maar dat kan beter zonder VVD en JA21. Hervormen en stroomlijnen is over rechts niet perse makkelijker.quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is doorlopend nodig blijkbaar.
Neen (leuk hè, als je gewoon maar wat kan roepen...).quote:De verzorgingsstaat is ook wel erg ruimhartig vergeleken met andere landen.
Die denkt ik lul ze allemaal in slaap zodat ze straks niet opletten bij van Campen en van der Lee.quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:53 schreef Firuze60 het volgende:
Bosma heeft goed afgekeken bij Rutte..
Nee die worden niet gekozen, er zijn overigens meerdere vice-voorzitters.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:00 schreef Firuze60 het volgende:
Even een vraagje, wordt een vice-voorzitter ook gekozen? Want als een van de vice-voorzitters voorzitter wordt, wie neemt dan weer de plaats in van die vice-voorzitter?
Door wie worden die dan benoemd?quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee die worden niet gekozen, er zijn overigens meerdere vice-voorzitters.
Als hamerstuk, net als leden van commissies.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Door wie worden die dan benoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |