En zelfs dan heb je hier nog de vrijheid om zelf een blad of website te maken en publiceren om je standpunt te verspreiden.quote:Op zondag 16 november 2025 23:20 schreef ExTec het volgende:
Maar goed, laat dat allemaal de pret niet verstoren voor het volk dat denkt:
[..]
Noord-Korea. 110% steun.quote:Op zondag 16 november 2025 23:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ook zonder die oorlog was de EU k*t, ook zonder die oorlog was onze politiek wereldvreemd.
Wijs eens een land aan waar de bevolking wel tevreden is met hun regering.
Dit is het Oorlog in Oekraine topic hoor.quote:Op zondag 16 november 2025 23:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
De gehele manier van leven waar juist niemand zich druk maakte om bovengoemde fluwelkul.
Er zijn absoluut verschillen. Maar we zien dat ook in het westen de druk wordt opgevoerd op het moment dat een partij of ideeengoed teveel manifest wordt dat er dan vanuit de instituties acties komen. Zie wat er nu in de uk gebeurt.quote:Op zondag 16 november 2025 23:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er valt ook niks te nuanceren. Rusland is op basis van oneigenlijke argumentatie een koloniale veroveringsoorlog gestart tegen een buurland en pleegt daar misdaden tegen de menselijkheid en (culturele) genocide.
Er is hier sprake van persvrijheid en VVMU, als ik wil zeggen of schrijven dat Schoof een teringdebiel is een Willem-Alexander een idioot, dan word ik niet van m’n bed gelicht door de AIVD of uit een raam geflikkerd. En als ik het niet eens ben met het kabinetsbeleid dan mag ik daar tegen demonstreren. Echt man man man
Zwitserland, Noorwegen, Denemarken, Usa.quote:Op zondag 16 november 2025 23:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ook zonder die oorlog was de EU k*t, ook zonder die oorlog was onze politiek wereldvreemd.
Wijs eens een land aan waar de bevolking wel tevreden is met hun regering.
Ik reageer op een user. Maar je geeft nog steeds geen antwoord wat ons die oorlog nu kost en de schade die wij ondervinden buiten het feit dat het ons weinig mensenlevens kost maar dat Oekraine voor ons laten opknappen. Dat laat je voor het gemak maar achterwege. Heel eenvoudig gezegd, je kunt duizende stukjes plaatsen over de ecoconmie in Rulsand die kleiner is dan Luxemburg en klapt die overigens gesteund worden door China en olie word nog steeds geleverd naar India. Maar zonder grondtroepen, en vollefig NAVO inzet zie ik Oekraine dit niet redden.quote:Op zondag 16 november 2025 23:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Dit is het Oorlog in Oekraine topic hoor.
Is dit serieus?quote:Op zondag 16 november 2025 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zwitserland, Noorwegen, Denemarken, Usa.
Amerikanen zijn behoorlijk tevreden met de situatie, er zijn nogal veel reps. Tegelijkertijd is het heel verdeeld.quote:
A ok daarom zijn de approval ratings van Trump ook zo ontzettend laag omdat men zo tevreden over hem is...quote:Op zondag 16 november 2025 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Amerikanen zijn behoorlijk tevreden met de situatie, er zijn nogal veel reps. Tegelijkertijd is het heel verdeeld.
Niet een voorbeeld voor ons.
Nee. Ook daar zit tante sjaan te bitchen op hoe de overheid dit, dat, zus, zo niet goed doet.quote:Op zondag 16 november 2025 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zwitserland, Noorwegen, Denemarken, Usa.
https://www.economist.com/interactive/trump-approval-trackerquote:Op zondag 16 november 2025 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Amerikanen zijn behoorlijk tevreden met de situatie, er zijn nogal veel reps. Tegelijkertijd is het heel verdeeld.
Niet een voorbeeld voor ons.
Vraag het ChatGPT.quote:Op zondag 16 november 2025 23:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik reageer op een user. Maar je geeft nog steeds geen antwoord wat ons die oorlog nu kost en de schade die wij ondervinden buiten het feit dat het ons weinig mensenlevens kost maar dat Oekraine voor ons laten opknappen. Dat laat je voor het gemak maar achterwege.
Wederom een stropop argument.quote:Heel eenvoudig gezegd, je kunt duizende stukjes plaatsen over de ecoconmie in Rulsand die kleiner is dan Luxemburg en klapt die overigens gesteund worden door China en olie word nog steeds geleverd naar India.
Is dit je gevoel, of baseer je dat op de stand van de sterren.quote:Maar zonder grondtroepen, en vollefig NAVO inzet zie ik Oekraine dit niet redden.
Putin scoort het dubbele.quote:Op zondag 16 november 2025 23:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://www.economist.com/interactive/trump-approval-tracker
Vooral congres approval wat daalt naar zelfs 15%quote:Op zondag 16 november 2025 23:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://www.economist.com/interactive/trump-approval-tracker
Ok, dus meer dan de helft van de inwoners van de VS zijn niet tevreden met hun overheid.quote:Op maandag 17 november 2025 00:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vooral congres approval wat daalt naar zelfs 15%
Trump is redelijk steady op 40-45%
https://news.gallup.com/p(...)ks-trump-steady.aspx
Is heel verdeeld zei ik al.quote:Op maandag 17 november 2025 00:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ok, dus meer dan de helft van de inwoners van de VS zijn niet tevreden met hun overheid.
Helder.
Nou geef jij dan eens aan hoe Oekraine dit moet winnen. Wachten dat Poetin afgezet word? Daar waar men hier juist aangeeft dat er geen ruimte is voor vrijheid? En natuurlijk je mag het hier voorla niet hebben over onze nadelen. In iedergeval met grondtroepn en volledige inzet van een NAVO is de kans veel groter om Rusland op de knieeen te krijgen..quote:Op maandag 17 november 2025 00:11 schreef oheng het volgende:
[..]
Vraag het ChatGPT.
[..]
Wederom een stropop argument.
[..]
Is dit je gevoel, of baseer je dat op de stand van de sterren.
Ook hier in Nlquote:
Je hoeft alleen maar wat van geschiedenis te weten, om te weten dat er bijna oneindig veel manieren zijn waarop een oorlog kan eindigen. Oorlogvoeren is uiterst riskant en onzeker. Ik baseer me alleen op feiten en cijfers.quote:Op maandag 17 november 2025 00:17 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou geef jij dan eens aan hoe Oekraine dit moet winnen. Wachten dat Poetin afgezet word? Daar waar men hier juist aangeeft dat er geen ruimte is voor vrijheid? En natuurlijk je mag het hier voorla niet hebben over onze nadelen. In iedergeval met grondtroepn en volledige inzet van een NAVO is de kans veel groter om Rusland op de knieeen te krijgen..
Er zal altijd toerisme zijn in de mooie land van jequote:Op zondag 16 november 2025 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is geen full war economy. Zie gewoon de city sightseeing filmpjes op youtube in moskou of st peterburg.
En dat dan maal vele decennia. Maar knap inzicht ineens hoorquote:Op zondag 16 november 2025 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon welk verhaal de bevolking te horen krijgt. En 80% zal zijn wereldbeeld daarop vormen. Het verschil tussen bijv NL en Rusland in dit opzicht zit niet in de aard van de bevolking maar in de relatieve vrijheid van de pers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |