abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219278229
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat mb niet bij die categorie hoort in mijn ogen he.
Wat zij doet en laat zien zou ik zelf nooit voor kiezen.
En dat van die foto; ik begrijp iemand gewoon niet die dan de moeite neemt een foto te maken en dan naar zo'n roddelsite te sturen.
Ik denk dan; ben heerlijk weekend in Barcelona, waarom zou ik een foto doorklinken van een nieuw koppeltje?, werk toch niet als paparazzi voor de story?
Ik zou er om lachen en doorlopen, niet mijn zaken.
Maar goed gelukkig is iedereen anders.
Hie weet jij dat het om een nieuw koppeltje gaat?
Dat is een aanname, dat van die maandenlange affaire van die twee weten we ook niet, maar feit is wel dat Tim in juni nog in goed overleg met zijn PARTNER zijn nieuwe baan bij Brugge heeft aangenomen ( zei hij in een interview). Dat suggereert toch wel enige overlap.

[ Bericht 1% gewijzigd door lila01 op 16-11-2025 15:56:55 ]
pi_219278236
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 13:31 schreef Paardrijden123 het volgende:
Bestaat er bij Huisvolkids geen Picnic ofzo? Als ik geen boodschappen kan doen, dan gooi ik m’n mandje vol en bezorgen ze het de volgende dag. Je kan je kinderen toch uit “nood” (lees: slechte eigen planning) niet laten ontbijten met kruidnoten? 😕
Misschien leveren ze daar idd niet, doen ze bij mij helaas ook niet. Maar goed, er zal vast wel een plus of een AH zijn die toch wel aan thuis bezorging doet?
pi_219278238
Dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door lila01 op 16-11-2025 13:43:46 (Dubbel) ]
pi_219278296
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 12:12 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Dit bedoel ik dus. Stop ermee om Debbie altijd in deze discussie te trekken. De reden dat ik er bij Debbie niet op wijs is omdat ik haar niet meer volg dus geen eens weet wat ze uitspookt en hier dus geen mening meer over kan geven.

En dus omdat Michelle een mooi plaatje laat zien is zij verantwoordelijk voor waar een getrouwde man zijn leuter parkeert? Bijzonder.

Laat ik je eraan herinneren dat de geruchten van Michelle haar affaire ook via via komen. Kan mij niet herinneren dat ze hier zelf iets over gedeeld heeft.

De meningen zijn allang niet meer objectief, ze worden gestuurd door antipathie. Het gaat niet meer om wat ze doet, maar om het feit dat ze niet geliefd is.
Dat laatste geldt ook voor reacties op andere fluflu' s.
En ik reageer soms fel op MB omdat zij zelf haar hele hebben en houwen online gooit, maar als het haar uitkomt (lees: als haar perfecte plaatje naar buiten niet meer klopt) ze haar volgers ( waarvan sommigen zo te lezen erg met haar meeleven) een rad voor ogen draait. Dat vind ik vals, trauma of niet. Ik denk dat Debbie bijvoorbeeld ook niet vrij is van trauma uit haar verleden en sommige andere fluflu' s ook niet. Het zijn volwassen mensen die zelf graag in het middelpunt van de belangstelling staan.
pi_219278315
Zullen we ophouden elkaar de maat te nemen?
pi_219278343
Wat een gezeur hier zeg de hele ochtend!
pi_219278363
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 13:41 schreef lila01 het volgende:

[..]
Hie weet jij dat het om een nieuw koppeltje gaat?
Hoe weet jij dat? Dat is een aanname, dat van die maandenlange affaire van die twee weten we ook niet, maar feit is wel dat Tim in juni nog in goed overleg met zijn PARTNER zijn nieuwe baan bij Brugge heeft aangenomen ( zei hij in een interview). Dat suggereert toch wel enige overlap.
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 13:53 schreef lila01 het volgende:
Zullen we ophouden elkaar de maat te nemen?
  Moderator zondag 16 november 2025 @ 13:59:25 #158
184769 crew  Deisyy
pi_219278371
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 13:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Dit ja, laat elkaar eens met rust en richt je op de influencers :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219278424
Wat een sneuneus die DBM, gewoon met een ander account op zichzelf reageren en zichzelf veren in de reet steken. Dan moet je toch erg diep gezonken zijn😅🙈man man man man wat een treurigheid..
pi_219278432
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 14:07 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneus die DBM, gewoon met een ander account op zichzelf reageren en zichzelf veren in de reet steken. Dan moet je toch erg diep gezonken zijn😅🙈man man man man wat een treurigheid..
En gewoon op elke video! Dit vind ik wel heel ongezond eigenlijk…
pi_219278437
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 13:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Eens, sorry!! Ik liet me gaan in de reactie op...omdat het me al langere tijd irriteert. Maar ik had zelf het goede voorbeeld moeten geven door niet te reageren.

Goed nieuws! Milou heeft inmiddels een professionele microfoon voor haar uiterst originele boodschappenvlogs :)
pi_219278449
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 13:24 schreef Lostit het volgende:

[..]
Als ze die oesters eet zie je haar telefoon ook op de tafel staan. Lijkt me echt helemaal niks, om de hele dag met iemand te zijn met de telefoon in de hand.
Dat haar telefoon op tafel ligt vind ik niet gek. Ze is in het buitenland zonder haar kinderen, als er iets aan de hand is, wil je dat wel gelijk weten
pi_219278454
Er is een nieuwe podcast van Iris en mb, had ik niet verwacht. Ik dacht dat ze altijd donderdag opnemen en toen was zij al naar Barcelona toch?
Gaat over ondernemen dit keer. Mb zegt dat ze stopte bij haar vader te werken, toen zij in 1 maand meer verdiende dan 1 jaar in loondienst
pi_219278479
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 14:14 schreef slowie het volgende:

[..]
Dat haar telefoon op tafel ligt vind ik niet gek. Ze is in het buitenland zonder haar kinderen, als er iets aan de hand is, wil je dat wel gelijk weten
Mwah, geluid aan en hij kan in de tas. Maar okay, daar maak ik me ook wel eens schuldig aan. Maar zij heeft hem staand met het scherm naar haar toe gericht. Dus of ze is zichzelf aan het filmen of ze is ermee bezig. Dat is anders dan op zijn kop op tafel.
pi_219278492
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 22:59 schreef Danielle_ het volgende:
Sint raadseltje bij Annemarie: waarom 12 schoenen met 8 kinderen, 2 ouders en tot voor kort bij 3 kinderen aanhang? Dat is 13. Zal er een relatie ten einde zijn en is dat dan zowaar nog niet breed uitgemeten door moeders? Dan is er (fijn voor de kinderen!) misschien toch iets veranderd in het influencen van Annemarie… 😉
Ik vind het raar om voor uitwonende kinderen de schoen te zetten , de Sint komt toch allleen voor de kinderen die daar wonen ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219278527
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zag net op tiktok een filmpje van DBM. Haar account is voornaam-achternaam met een 1 erachter. Bij de reacties stond er een reactie van een account: user... met een boel getallen. De reactie was: goed bezig en een emoji met spierbal.
Als je op die überhaupt klikt, zie je dat het account ook van DBM is. Want dr staat ook voornaam+ achternaam.
Bij alle 3 de filmpjes van DBM reageert ze ook op zichzelf. Alsof ze een ander is.
Bang dat er niemand reageert😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219278569
Hij is in overleg met Michelle gelaunched hoor!
pi_219278581
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 11:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Supereng
Eng? Eerder gewoon een beetje sneu.
pi_219278590
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 07:54 schreef Moondance het volgende:
Sorry dubbelpost maar wat ben je ook voor onverzadigbare vrouw als je eerst terwijl je getrouwd bent smoorverliefd wordt op een nieuwe vrouw. Vervolgens je man moet overhalen om die vrouw in je huwelijk te brengen omdat dit zo liefde op het eerste gezicht is en je absoluut niet zonder elkaar kan etc. Dan denk je nu heb je alles wat je wilde: je stabiele gezinnetje plus je vrouw erbij waarvan ik me nu ook een beetje afvraag of dat niet vooral voor in bed was (omdat ze aangeeft dat ze nooit meer iets serieus wil met een vrouw). Daarvoor zijn twee gezinnen overhoop gegooid om daar te komen. En dan vervolgens is het nog niet genoeg en begin je een affaire naast je poly?! Wederom met iemand die getrouwd is een kindjes heeft. Wat een rupsje nooitgenoeg ben je dan.
Tim heeft denk ik nog geen idee waar hij aan begonnen is. 😂
pi_219278614
Bij DBM zijn de kinderen weer doodmoe.
Gelukkig morgen studiedag dus ze hoeven niet thuis te blijven van school.
Ze lijken op hun moeder, die is ook altijd doodmoe!
pi_219278653
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 14:40 schreef Earring het volgende:
Bij DBM zijn de kinderen weer doodmoe.
Gelukkig morgen studiedag dus ze hoeven niet thuis te blijven van school.
Ze lijken op hun moeder, die is ook altijd doodmoe!
Ik heb nog nooit zo'n doodvermoeiende jonge vrouw, zonder ziekte oid, gezien. Wat een irritatie dat mens
pi_219278745
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 14:32 schreef Iris2.0 het volgende:
Hij is in overleg met Michelle gelaunched hoor!
Waar?
pi_219278776
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zag net op tiktok een filmpje van DBM. Haar account is voornaam-achternaam met een 1 erachter. Bij de reacties stond er een reactie van een account: user... met een boel getallen. De reactie was: goed bezig en een emoji met spierbal.
Als je op die überhaupt klikt, zie je dat het account ook van DBM is. Want dr staat ook voornaam+ achternaam.
Bij alle 3 de filmpjes van DBM reageert ze ook op zichzelf. Alsof ze een ander is.
🤦♀ triest
pi_219278830
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 14:11 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En gewoon op elke video! Dit vind ik wel heel ongezond eigenlijk…
Misschien heeft ze meerdere persoonlijkheden 🫣
pi_219278835
Maarten Geerts die boeillon schrijft. Ik snap dat het een klote woord is, maar doe een beetje moeite.
pi_219278841
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 14:15 schreef slowie het volgende:
Er is een nieuwe podcast van Iris en mb, had ik niet verwacht. Ik dacht dat ze altijd donderdag opnemen en toen was zij al naar Barcelona toch?
Gaat over ondernemen dit keer. Mb zegt dat ze stopte bij haar vader te werken, toen zij in 1 maand meer verdiende dan 1 jaar in loondienst
Ik ben wel benieuwd hoeveel zij verdient
pi_219278877
Dag 7 van Judith’s krokante trui 🫣 waarom?!?!
pi_219278935
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maarten Geerts die boeillon schrijft. Ik snap dat het een klote woord is, maar doe een beetje moeite.
😂🤣 vond hem ook wel erg bijzonder
pi_219278948
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Omdat ze maar 1x per week wast..
Het is ook niet alsof ze geen fysieke inspanning heeft geleverd in die trui met dat gesjouw met die trampoline.
pi_219278951
quote:
Is familie ding? Zus draagt volgens mij ook zelfde als gisteren
pi_219278960
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel zij verdient
Jacqueline is toch mede eigenaar van de zaak, zou zij dan ook zo'n giga inkomen hebben? Wel een eye-opener hoeveel je blijkbaar met kleding kunt verdienen. 🤯
pi_219278967
quote:
Not again! 😱
pi_219278985
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:02 schreef slowie het volgende:

[..]
Waar?
Realityfbi. Ik denk namelijk dat M zelf aan hen lekt
pi_219278994
Nieuwe foto's van MB en Tim in Barça (RealityFBI). Wat mij opvalt is hoe slecht Tim eruitziet. (Niet qua uiterlijk, maar qua gesteldheid).

[ Bericht 4% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 16-11-2025 15:31:41 (Aanvulling ) ]
pi_219279007
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Nieuwe foto's van MB en Tim in Barça. Wat mij opvalt is hoe slecht Tim eruitziet. (Niet qua uiterlijk, maar qua gesteldheid).
Die heeft geen oog dichtgedaan haha
pi_219279018
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:31 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ook dat, maar ook allesbehalve happy zo te zien.
pi_219279105
MB

Ik vond Koen er vaak doodmoe uitzien. Nu is het Tim zijn beurt. Hard to keep up met Mies, denk ik.
pi_219279131
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Nieuwe foto's van MB en Tim in Barça (RealityFBI). Wat mij opvalt is hoe slecht Tim eruitziet. (Niet qua uiterlijk, maar qua gesteldheid).
Ze zijn op stap geweest toch? Ik weet niet hoe florissant iedereen hier er dan uitziet? Maar ik zie er dan ook uit of ik meer dood dan levend ben 🙈
pi_219279144
J
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

Ik vond Koen er vaak doodmoe uitzien. Nu is het Tim zijn beurt. Hard to keep up met Mies, denk ik.
Joh hou op zeg 🤣

Op basis van 1 foto zeg je dit nu? Die ook nog eens van ver af genomen is. Wie weet hebben ze het wel lekker laat gemaakt in het bruisende nachtleven van Barca of in bed.
pi_219279186
Al die reacties hier zijn nog vermakelijker dan al die flu's bij elkaar🤣🤣🤣🤣

Mijn hemel, wat nemen sommigen hier zichzelf serieus!
pi_219279192
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien heeft ze meerdere persoonlijkheden 🫣
_O-
pi_219279199
Waarom moest Judith alles en iedereen achter zich laten toen ze het huis kocht paar jaar geleden? En de keuken deugt niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Beppie12345 op 16-11-2025 15:54:42 (Typefout) ]
pi_219279203
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Pas nou ophoooooppp, voor je het weet krijg e hier om je oren. Ik vind het hilarisch hoe de mensen daar in Barca de foto's doorsturen. Interessant dat menig mens dat veel bekender is een leven in anonimiteit kan leven, maar Mich -een fluflu - onder een vergrootglas ligt. Rara hoe kan dat?!
Ik vind het een mooie zondag! _O_
pi_219279204
Kan Maarrrrrten geen autocorrect op de telefoons zetten? Zou voor zijn vrouw ook een uitkomst zijn. Dan kan ze meteen de namen van haar kinderen met een hoofdletter schrijven.
pi_219279230
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zijn op stap geweest toch? Ik weet niet hoe florissant iedereen hier er dan uitziet? Maar ik zie er dan ook uit of ik meer dood dan levend ben 🙈
Daarom ben ik blij dat ik geen fluflu ben. Zouden vreselijke foto's tussen zitten.
pi_219279246
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Jacqueline is toch mede eigenaar van de zaak, zou zij dan ook zo'n giga inkomen hebben? Wel een eye-opener hoeveel je blijkbaar met kleding kunt verdienen. 🤯
Ik denk dat haar insta-account veel oplevert, maar Jolie loopt denk ik nu ook best goed.
pi_219279256
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 13:58 schreef Henrike het volgende:

[..]
[..]

Yep, dat geldt ook voor mij.
pi_219279271
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ook leuk om uit te spreken.
Boei-lon
pi_219279317
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 15:53 schreef Beppie12345 het volgende:
Waarom moest Judith alles en iedereen achter zich laten toen ze het huis kocht paar jaar geleden? En de keuken deugt niet?
Ja hier ben ik ook benieuwd naar, misschien een andere volger die het weet?
pi_219279338
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:31 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Na al die oesters niet nee hahahah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')