Ik ben wel benieuwd hoeveel zij verdientquote:Op zondag 16 november 2025 14:15 schreef slowie het volgende:
Er is een nieuwe podcast van Iris en mb, had ik niet verwacht. Ik dacht dat ze altijd donderdag opnemen en toen was zij al naar Barcelona toch?
Gaat over ondernemen dit keer. Mb zegt dat ze stopte bij haar vader te werken, toen zij in 1 maand meer verdiende dan 1 jaar in loondienst
😂🤣 vond hem ook wel erg bijzonderquote:Op zondag 16 november 2025 15:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maarten Geerts die boeillon schrijft. Ik snap dat het een klote woord is, maar doe een beetje moeite.
Omdat ze maar 1x per week wast..quote:Op zondag 16 november 2025 15:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dag 7 van Judith’s krokante trui 🫣 waarom?!?!
Is familie ding? Zus draagt volgens mij ook zelfde als gisterenquote:Op zondag 16 november 2025 15:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jacqueline is toch mede eigenaar van de zaak, zou zij dan ook zo'n giga inkomen hebben? Wel een eye-opener hoeveel je blijkbaar met kleding kunt verdienen. 🤯quote:Op zondag 16 november 2025 15:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel zij verdient
Not again! 😱quote:Op zondag 16 november 2025 15:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die heeft geen oog dichtgedaan hahaquote:Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Nieuwe foto's van MB en Tim in Barça. Wat mij opvalt is hoe slecht Tim eruitziet. (Niet qua uiterlijk, maar qua gesteldheid).
Ook dat, maar ook allesbehalve happy zo te zien.quote:Op zondag 16 november 2025 15:31 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Die heeft geen oog dichtgedaan haha
Ze zijn op stap geweest toch? Ik weet niet hoe florissant iedereen hier er dan uitziet? Maar ik zie er dan ook uit of ik meer dood dan levend ben 🙈quote:Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Nieuwe foto's van MB en Tim in Barça (RealityFBI). Wat mij opvalt is hoe slecht Tim eruitziet. (Niet qua uiterlijk, maar qua gesteldheid).
Joh hou op zeg 🤣quote:Op zondag 16 november 2025 15:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Ik vond Koen er vaak doodmoe uitzien. Nu is het Tim zijn beurt. Hard to keep up met Mies, denk ik.
quote:Op zondag 16 november 2025 15:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze meerdere persoonlijkheden 🫣
Pas nou ophoooooppp, voor je het weet krijg e hier om je oren. Ik vind het hilarisch hoe de mensen daar in Barca de foto's doorsturen. Interessant dat menig mens dat veel bekender is een leven in anonimiteit kan leven, maar Mich -een fluflu - onder een vergrootglas ligt. Rara hoe kan dat?!quote:Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Nieuwe foto's van MB en Tim in Barça (RealityFBI). Wat mij opvalt is hoe slecht Tim eruitziet. (Niet qua uiterlijk, maar qua gesteldheid).
Daarom ben ik blij dat ik geen fluflu ben. Zouden vreselijke foto's tussen zitten.quote:Op zondag 16 november 2025 15:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zijn op stap geweest toch? Ik weet niet hoe florissant iedereen hier er dan uitziet? Maar ik zie er dan ook uit of ik meer dood dan levend ben 🙈
Ik denk dat haar insta-account veel oplevert, maar Jolie loopt denk ik nu ook best goed.quote:Op zondag 16 november 2025 15:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Jacqueline is toch mede eigenaar van de zaak, zou zij dan ook zo'n giga inkomen hebben? Wel een eye-opener hoeveel je blijkbaar met kleding kunt verdienen. 🤯
Ook leuk om uit te spreken.quote:Op zondag 16 november 2025 15:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maarten Geerts die boeillon schrijft. Ik snap dat het een klote woord is, maar doe een beetje moeite.
Ja hier ben ik ook benieuwd naar, misschien een andere volger die het weet?quote:Op zondag 16 november 2025 15:53 schreef Beppie12345 het volgende:
Waarom moest Judith alles en iedereen achter zich laten toen ze het huis kocht paar jaar geleden? En de keuken deugt niet?
Na al die oesters niet nee hahahahquote:Op zondag 16 november 2025 15:31 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Die heeft geen oog dichtgedaan haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |