abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219276789
En dat ouwelijke volume haar
pi_219276804
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 00:13 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik las nog een mooie:
'I feel you'
Dat is die Tim geweest denk ik, die mag lekker veel voelen aan haar dit weekend 😂
pi_219276809
Ik heb die Tim eens opgezocht. Ik begrijp wat er gezegd wordt met dat MB wel een type heeft, maar ik vind Koen wel een knappere man om te zien en een wat sympathiekere uitstraling hebben.
pi_219276831
Ik vind tim nog zo’n jongen nog om te zien. Kan niet geloven dat ie 37 joh.
pi_219276833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 22:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het is iig wel duidelijk dat Michelle haar reisgenoot buiten beeld wil houden, was ze met vriendinnen geweest dan was er wel weer een maximaal BFF'je voorbij gekomen.
Tsjah ik ben het hier mee eens, maar miss wil hij ook (nog) niet in beeld he? Om niks te delen is ook niet logisch. En ik moet zeggen ik vind veel van Michelle en haar keuzes maar ik moet stiekem ook altijd wel om haar lachen, ze kan er vaak wel mooi/droog bijkomen. Reactie op fbi: die filmpjes maken zichzelf niet he 🤣🤣, dat vind ik mooi! Is nu weg overigens
pi_219276835
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 22:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ben ik de enige die het raar vind dat ouders hun schoen zetten?
Nee vind ik ook... en wat moet je elke keer ook weer bedenken. Vind pakjesavond al lastig voor ons als ouders 🤣 maar goed Roy en Debbie zijn ook 2 grote kleuters, dus kijk hier niet raar van op
pi_219276836
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 07:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Tsjah ik ben het hier mee eens, maar miss wil hij ook (nog) niet in beeld he? Om niks te delen is ook niet logisch. En ik moet zeggen ik vind veel van Michelle en haar keuzes maar ik moet stiekem ook altijd wel om haar lachen, ze kan er vaak wel mooi/droog bijkomen. Reactie op fbi: die filmpjes maken zichzelf niet he 🤣🤣, dat vind ik mooi! Is nu weg overigens
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar vind het alleen opvallend dat het dus duidelijk is dat ze hem niet in beeld wil hebben (of hij wil t zelf niet, dat verteld het verhaal niet).
Maar dat is wel veelzeggend,als ze met vriendinnen of familie was geweest was dat breed uitgemeten. Dat bedoelde ik meer.
Ik snap het van beide kanten dat het (nog) niet gedeeld wordt. Verder moet ze gewoon lekker doen waar ze zin heeft 🙈.

Ik kan haar humor ook vaak wel waarderen haha. Het lijkt me alleen zo ongemakkelijk; 'ga jij hier ff staan dan loop ik ff op en neer en dat moet jij dan filmen'
pi_219276837
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 04:04 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto van mb en timwolf, ze valt wel op een type haha . Tis maar een ventje om te zien . Iets stil houden prima maar in de podcast doet ze echt alsof ze geen man heeft , vind daar wel wat van
Ja dit inderdaad. Iets weglaten is wat anders dan pertinent zeggen dat iets niet zo is. Volgend jaar een andere man? Neee zeker niet. Euh meid je vliegt letterlijk een week later met 1 naar barca 😅. Zo oprecht en eerlijk die meid.
pi_219276839
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 04:04 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto van mb en timwolf, ze valt wel op een type haha . Tis maar een ventje om te zien . Iets stil houden prima maar in de podcast doet ze echt alsof ze geen man heeft , vind daar wel wat van
Ja die ‘open en eerlijke’ podcast valt op deze manier wel flink door de mand. Daar glashard verkondigen dat er geen man is en een week later ga je met je jarenlange affaire naar Barcelona.

Misschien wil hij (nog) niet in beeld maar dan had ze ook gewoon kunnen zeggen dat er wel iemand is maar dat ze diegene voorlopig nog privé wil houden.

Verder ben ik wel benieuwd hoe het nou allemaal gegaan is met die skybox bij PSV. Best snel na de oprichting van Jolie Noé hadden ze ineens een skybox bij PSV. Net zo plotseling als dat deze verscheen was deze een paar weken later ook weer verdwenen. Ik weet eigenlijk niet meer of ze dat zelf gezegd heeft of dat ik het ergens gelezen heb maar ik dacht dat er toen iets gezegd werd over juridische zaken waarom die box weg was. Dat was overigens in dezelfde periode dat er vage foto’s verschenen van Michelle die met Tim leek te staan zoenen in het stadion. Hij was op dat moment assistent trainer bij PSV, dus zou hij ook een vinger in de pap hebben gehad bij het verkrijgen van die skybox?

En ook wel bijzonder dat hij juist toen de pols klapte deze zomer trainer werd bij Club Brugge (waar hij inmiddels dus ook alweer ontslagen is). Zal straks wel weer gepost worden dat ze er maximaal tegen gevochten hebben en van weg te lopen maar dat het te sterk was.
pi_219276846
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 07:48 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ja die ‘open en eerlijke’ podcast valt op deze manier wel flink door de mand. Daar glashard verkondigen dat er geen man is en een week later ga je met je jarenlange affaire naar Barcelona.

Misschien wil hij (nog) niet in beeld maar dan had ze ook gewoon kunnen zeggen dat er wel iemand is maar dat ze diegene voorlopig nog privé wil houden.

Verder ben ik wel benieuwd hoe het nou allemaal gegaan is met die skybox bij PSV. Best snel na de oprichting van Jolie Noé hadden ze ineens een skybox bij PSV. Net zo plotseling als dat deze verscheen was deze een paar weken later ook weer verdwenen. Ik weet eigenlijk niet meer of ze dat zelf gezegd heeft of dat ik het ergens gelezen heb maar ik dacht dat er toen iets gezegd werd over juridische zaken waarom die box weg was. Dat was overigens in dezelfde periode dat er vage foto’s verschenen van Michelle die met Tim leek te staan zoenen in het stadion. Hij was op dat moment assistent trainer bij PSV, dus zou hij ook een vinger in de pap hebben gehad bij het verkrijgen van die skybox?

En ook wel bijzonder dat hij juist toen de pols klapte deze zomer trainer werd bij Club Brugge (waar hij inmiddels dus ook alweer ontslagen is). Zal straks wel weer gepost worden dat ze er maximaal tegen gevochten hebben en van weg te lopen maar dat het te sterk was.
Zoiets kan ook te sterk zijn. Al had ze dat ook met Jacqueline haha... Het is net een soap, heerlijk vermaak en dan te beseffen dat dit gewone mensen zijn! Ben wrl benieuwd naar het datingleven van onze Koen. Ik denk dat die straks ook lekker achter de vrouwtjes aan gaat
pi_219276847
Sorry dubbelpost maar wat ben je ook voor onverzadigbare vrouw als je eerst terwijl je getrouwd bent smoorverliefd wordt op een nieuwe vrouw. Vervolgens je man moet overhalen om die vrouw in je huwelijk te brengen omdat dit zo liefde op het eerste gezicht is en je absoluut niet zonder elkaar kan etc. Dan denk je nu heb je alles wat je wilde: je stabiele gezinnetje plus je vrouw erbij waarvan ik me nu ook een beetje afvraag of dat niet vooral voor in bed was (omdat ze aangeeft dat ze nooit meer iets serieus wil met een vrouw). Daarvoor zijn twee gezinnen overhoop gegooid om daar te komen. En dan vervolgens is het nog niet genoeg en begin je een affaire naast je poly?! Wederom met iemand die getrouwd is een kindjes heeft. Wat een rupsje nooitgenoeg ben je dan.
pi_219276849
quote:

[..]

Ik vind een affaire zo enorm laag bij de grond altijd.
Ik weet ook niet wat er van waar is, ik volg die juicekanalen allemaal niet, dus krijg alleen mee wat ik hier lees.
Maar ze werd verliefd op Jacqueline, dat was dus kennelijk toch niet spannend genoeg? En ging een affaire aan? Maar nog wel 'de boerderij' kopen, verbouwen en er naar toe verhuizen?
Ik blijf het een gekke tijdlijn vinden.

En ik begrijp nog steeds niet waar die vrouw de tijd vandaan zou halen om een affaire te hebben, ik ben al uitgeput als ik naar haar (gebrek aan) ritme kijk 🙈
pi_219276862
Er worden wel heel veel aannames gedaan wb Michelle hoor.
pi_219276877
Gezond ontbijtje weer bij HvK. Kan zij niet 1 keer per week boodschappen laten bezorgen?
pi_219276891
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:13 schreef Clavis het volgende:
Gezond ontbijtje weer bij HvK. Kan zij niet 1 keer per week boodschappen laten bezorgen?
Het erge is, volgensmij doet ze dat ook vaak. Dan staat het de week erna nog in de blauwe kratten..
pi_219276944
Michelle en luver. Mysterieus doen zorgt wel voor meer engagement. Dus ach. Ze weet t wel te brengen. Tuurlijk is ze er niet open over. Wie wel de eerste tijd?

Debbie lijkt trouwens wel al veel afgevallen met haar prikken.

Hvk, weer zo armoedig. En waarom al dat delen?

Dbm met dingen geven die ze anders niet geeft, snap ik. Doen wij ook. Kan moeilijk een heel verlanglijstje negeren. 😂 Met de onzin die erop staat.
pi_219276962
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 22:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat staat er?
Dat er een man met donker haar in de weerspiegeling van haar bril zichtbaar is 😉
pi_219276987
quote:

[..]

Een grote façade....zoals het al maanden is. Bizar hoe een mens kan liegen en bedriegen en draaien. En ja de voorstanders gaan zeggen; je hoeft niet alles te delen met de buitenwereld, maar dit gaat juist een stap verder. Ze doet alsof ze alles deelde, sprak veel tegen wat er gezegd werd, sprak er hele vlogs over in.....ook nu weer alleen bezig met views creëren. Natuurlijk ziet zij ook dat hij iets te zien is. Mensen gaan praten en haar volgen en reageren. Heel goed voor haar 'ikke ikke ikke brein'
pi_219276998
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 06:32 schreef meesterinbreekster het volgende:
En dat ouwelijke volume haar
Annick Velthuis heeft dat ook altijd. Maakt haar serieus wel 20 jaar ouder.
pi_219277020
De reclame van Rosenthal bij Maike, ik vind haar er gewoon eng nep uitzien daar. De kin, kaaklijn, wangen
pi_219277021
Wat een tokkie die Marije1212. Noemt haar kinderen tering tubbies?
pi_219277024
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:55 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Een grote façade....zoals het al maanden is. Bizar hoe een mens kan liegen en bedriegen en draaien. En ja de voorstanders gaan zeggen; je hoeft niet alles te delen met de buitenwereld, maar dit gaat juist een stap verder. Ze doet alsof ze alles deelde, sprak veel tegen wat er gezegd werd, sprak er hele vlogs over in.....Dan ben je echt ziekelijk met jezelf bezig hoor.
Dit! Niet meer, niet minder.
Het enige wat MB wil zijn ❤ en veren in d’r reet. Het is en blijft de grote MB show met MB in de hoofdrol en iedereen om haar heen als figurant. Zegt ook veel over de mensen om haar heen vind ik. Dan moet je haar wel echt adoreren.
pi_219277028
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:13 schreef Clavis het volgende:
Wat een droevigheid
pi_219277035
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Annick Velthuis heeft dat ook altijd. Maakt haar serieus wel 20 jaar ouder.
Eens. En dat i.c.m. lagen plamuur maakt het er niet beter op.
pi_219277044
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:06 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Er worden wel heel veel aannames gedaan wb Michelle hoor.
Tsja, wat dat betreft zitten er veel talenten die zo een script zouden kunnen schrijven voor een soap😉
Ik lees ze ook vol verbazing en vraag me af wat er werkelijk wel en niet waar is.
Is natuurlijk ook wel een bijzonder iets, een poly, een fluflu , een voetballer.
Waar ik mij over verbaas is de post van reality fb.
Wie vind het normaal om (als je in Barcelona bent) een foto van een flu flu met een andere man door te sturen?
En dan erbij zetten: wel anoniem he.
Zelf wil je dus iemand verlinken maar o zo bang dat je eigen identiteit wordt vermeldt.
Dan ben je in mijn ogen echt dieptriest.
Wat brengt het je?
Dat je zo geobsedeerd kunt zijn om iemand zo in de nek te zitten? Ja ze heeft BLIJKBAAR een nieuwe vriend, en?
De poly is verleden tijd, ieder pakt zijn/ haar leven weer op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 16-11-2025 09:20:18 (Speciaal voor janeedan:wink:even aangepast) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')