Tsjah ik ben het hier mee eens, maar miss wil hij ook (nog) niet in beeld he? Om niks te delen is ook niet logisch. En ik moet zeggen ik vind veel van Michelle en haar keuzes maar ik moet stiekem ook altijd wel om haar lachen, ze kan er vaak wel mooi/droog bijkomen. Reactie op fbi: die filmpjes maken zichzelf niet he 🤣🤣, dat vind ik mooi! Is nu weg overigensquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het is iig wel duidelijk dat Michelle haar reisgenoot buiten beeld wil houden, was ze met vriendinnen geweest dan was er wel weer een maximaal BFF'je voorbij gekomen.
Nee vind ik ook... en wat moet je elke keer ook weer bedenken. Vind pakjesavond al lastig voor ons als ouders 🤣 maar goed Roy en Debbie zijn ook 2 grote kleuters, dus kijk hier niet raar van opquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het raar vind dat ouders hun schoen zetten?
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar vind het alleen opvallend dat het dus duidelijk is dat ze hem niet in beeld wil hebben (of hij wil t zelf niet, dat verteld het verhaal niet).quote:Op zondag 16 november 2025 07:35 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Tsjah ik ben het hier mee eens, maar miss wil hij ook (nog) niet in beeld he? Om niks te delen is ook niet logisch. En ik moet zeggen ik vind veel van Michelle en haar keuzes maar ik moet stiekem ook altijd wel om haar lachen, ze kan er vaak wel mooi/droog bijkomen. Reactie op fbi: die filmpjes maken zichzelf niet he 🤣🤣, dat vind ik mooi! Is nu weg overigens
Ja dit inderdaad. Iets weglaten is wat anders dan pertinent zeggen dat iets niet zo is. Volgend jaar een andere man? Neee zeker niet. Euh meid je vliegt letterlijk een week later met 1 naar barca 😅. Zo oprecht en eerlijk die meid.quote:Op zondag 16 november 2025 04:04 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto van mb en timwolf, ze valt wel op een type haha . Tis maar een ventje om te zien . Iets stil houden prima maar in de podcast doet ze echt alsof ze geen man heeft , vind daar wel wat van
Ja die ‘open en eerlijke’ podcast valt op deze manier wel flink door de mand. Daar glashard verkondigen dat er geen man is en een week later ga je met je jarenlange affaire naar Barcelona.quote:Op zondag 16 november 2025 04:04 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto van mb en timwolf, ze valt wel op een type haha . Tis maar een ventje om te zien . Iets stil houden prima maar in de podcast doet ze echt alsof ze geen man heeft , vind daar wel wat van
Zoiets kan ook te sterk zijn. Al had ze dat ook met Jacqueline haha... Het is net een soap, heerlijk vermaak en dan te beseffen dat dit gewone mensen zijn! Ben wrl benieuwd naar het datingleven van onze Koen. Ik denk dat die straks ook lekker achter de vrouwtjes aan gaatquote:Op zondag 16 november 2025 07:48 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ja die ‘open en eerlijke’ podcast valt op deze manier wel flink door de mand. Daar glashard verkondigen dat er geen man is en een week later ga je met je jarenlange affaire naar Barcelona.
Misschien wil hij (nog) niet in beeld maar dan had ze ook gewoon kunnen zeggen dat er wel iemand is maar dat ze diegene voorlopig nog privé wil houden.
Verder ben ik wel benieuwd hoe het nou allemaal gegaan is met die skybox bij PSV. Best snel na de oprichting van Jolie Noé hadden ze ineens een skybox bij PSV. Net zo plotseling als dat deze verscheen was deze een paar weken later ook weer verdwenen. Ik weet eigenlijk niet meer of ze dat zelf gezegd heeft of dat ik het ergens gelezen heb maar ik dacht dat er toen iets gezegd werd over juridische zaken waarom die box weg was. Dat was overigens in dezelfde periode dat er vage foto’s verschenen van Michelle die met Tim leek te staan zoenen in het stadion. Hij was op dat moment assistent trainer bij PSV, dus zou hij ook een vinger in de pap hebben gehad bij het verkrijgen van die skybox?
En ook wel bijzonder dat hij juist toen de pols klapte deze zomer trainer werd bij Club Brugge (waar hij inmiddels dus ook alweer ontslagen is). Zal straks wel weer gepost worden dat ze er maximaal tegen gevochten hebben en van weg te lopen maar dat het te sterk was.
Ik vind een affaire zo enorm laag bij de grond altijd.quote:Op zondag 16 november 2025 07:48 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ja die ‘open en eerlijke’ podcast valt op deze manier wel flink door de mand. Daar glashard verkondigen dat er geen man is en een week later ga je met je jarenlange affaire naar Barcelona.
Misschien wil hij (nog) niet in beeld maar dan had ze ook gewoon kunnen zeggen dat er wel iemand is maar dat ze diegene voorlopig nog privé wil houden.
Verder ben ik wel benieuwd hoe het nou allemaal gegaan is met die skybox bij PSV. Best snel na de oprichting van Jolie Noé hadden ze ineens een skybox bij PSV. Net zo plotseling als dat deze verscheen was deze een paar weken later ook weer verdwenen. Ik weet eigenlijk niet meer of ze dat zelf gezegd heeft of dat ik het ergens gelezen heb maar ik dacht dat er toen iets gezegd werd over juridische zaken waarom die box weg was. Dat was overigens in dezelfde periode dat er vage foto’s verschenen van Michelle die met Tim leek te staan zoenen in het stadion. Hij was op dat moment assistent trainer bij PSV, dus zou hij ook een vinger in de pap hebben gehad bij het verkrijgen van die skybox?
En ook wel bijzonder dat hij juist toen de pols klapte deze zomer trainer werd bij Club Brugge (waar hij inmiddels dus ook alweer ontslagen is). Zal straks wel weer gepost worden dat ze er maximaal tegen gevochten hebben en van weg te lopen maar dat het te sterk was.
Het erge is, volgensmij doet ze dat ook vaak. Dan staat het de week erna nog in de blauwe kratten..quote:Op zondag 16 november 2025 08:13 schreef Clavis het volgende:
Gezond ontbijtje weer bij HvK. Kan zij niet 1 keer per week boodschappen laten bezorgen?
Een grote façade....zoals het al maanden is. Bizar hoe een mens kan liegen en bedriegen en draaien. En ja de voorstanders gaan zeggen; je hoeft niet alles te delen met de buitenwereld, maar dit gaat juist een stap verder. Ze doet alsof ze alles deelde, sprak veel tegen wat er gezegd werd, sprak er hele vlogs over in.....ook nu weer alleen bezig met views creëren. Natuurlijk ziet zij ook dat hij iets te zien is. Mensen gaan praten en haar volgen en reageren. Heel goed voor haar 'ikke ikke ikke brein'quote:Op zondag 16 november 2025 07:48 schreef Moondance het volgende:
[..]
Annick Velthuis heeft dat ook altijd. Maakt haar serieus wel 20 jaar ouder.quote:Op zondag 16 november 2025 06:32 schreef meesterinbreekster het volgende:
En dat ouwelijke volume haar
Dit! Niet meer, niet minder.quote:Op zondag 16 november 2025 08:55 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Een grote façade....zoals het al maanden is. Bizar hoe een mens kan liegen en bedriegen en draaien. En ja de voorstanders gaan zeggen; je hoeft niet alles te delen met de buitenwereld, maar dit gaat juist een stap verder. Ze doet alsof ze alles deelde, sprak veel tegen wat er gezegd werd, sprak er hele vlogs over in.....Dan ben je echt ziekelijk met jezelf bezig hoor.
Wat een droevigheidquote:Op zondag 16 november 2025 08:13 schreef Clavis het volgende:
Gezond ontbijtje weer bij HvK. Kan zij niet 1 keer per week boodschappen laten bezorgen?
Eens. En dat i.c.m. lagen plamuur maakt het er niet beter op.quote:Op zondag 16 november 2025 08:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Annick Velthuis heeft dat ook altijd. Maakt haar serieus wel 20 jaar ouder.
Tsja, wat dat betreft zitten er veel talenten die zo een script zouden kunnen schrijven voor een soap😉quote:Op zondag 16 november 2025 08:06 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Er worden wel heel veel aannames gedaan wb Michelle hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |