De Sint zat te denken,quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja wat zielig eigenlijk hè, kinderfeest maar niet in huize Lether.
Hopelijk krijgt Debbie een mooi gedicht van de Sint
💃quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:46 schreef lila01 het volgende:
En mensen die reageren met 'dapper' en 'ik vind jou zo puur en oprecht' hebben niet door
dat die jackpot van MB niets met dapper of eerlijk te maken heeft.
Ze doet alsof ze alleen in Barcelona is om de breuk te verwerken, terwijl ze in werkelijkheid
In de kroonluchters hangt met haar wolf.
En ben je blij met je rolstoelquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De Sint zat te denken,
Wat hij jou nou toch zou schenken.
Corona heb je al gehad,
Daarom lig je nu regelmatig op je prikmat.
Ik vind de “van mama mogen ze geen roblox maar van sinterklaas wel” ook zo vreemd. Dus ze mogen het eigenlijk wel. En ja zeker wat jong ja.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:02 schreef Danielle_ het volgende:
DBM koopt Roblox tegoed voor haar kleuter. Ligt het aan mij of is 4/5 jaar wat jong voor dat spel en zeker aankopen in de game?
Scherp.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:59 schreef Danielle_ het volgende:
Sint raadseltje bij Annemarie: waarom 12 schoenen met 8 kinderen, 2 ouders en tot voor kort bij 3 kinderen aanhang? Dat is 13. Zal er een relatie ten einde zijn en is dat dan zowaar nog niet breed uitgemeten door moeders? Dan is er (fijn voor de kinderen!) misschien toch iets veranderd in het influencen van Annemarie… 😉
Ach ja, en als ze m wel in beeld had gebracht was er ook commentaar gekomen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het is iig wel duidelijk dat Michelle haar reisgenoot buiten beeld wil houden, was ze met vriendinnen geweest dan was er wel weer een maximaal BFF'je voorbij gekomen.
Nee dat is leuk, en komt vanuit de kinderen. Bij Debbie komt het vanuit haar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:57 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Wij moesten van die van ons 😂 geen discussie over mogelijk. Nu krijg ik morgen chocolade. Ik zie geen probleem haha.
8 kinderen en 4 schoonkinderen (ze zegt ook kinderen) jim,sam,julia en guus hebben aanhangquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:59 schreef Danielle_ het volgende:
Sint raadseltje bij Annemarie: waarom 12 schoenen met 8 kinderen, 2 ouders en tot voor kort bij 3 kinderen aanhang? Dat is 13. Zal er een relatie ten einde zijn en is dat dan zowaar nog niet breed uitgemeten door moeders? Dan is er (fijn voor de kinderen!) misschien toch iets veranderd in het influencen van Annemarie… 😉
Debbie en geen cadeautje voor zichzelf... dat kan überhaupt nietquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee dat is leuk, en komt vanuit de kinderen. Bij Debbie komt het vanuit haar.
😂quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De Sint zat te denken,
Wat hij jou nou toch zou schenken.
Corona heb je al gehad,
Daarom lig je nu regelmatig op je prikmat.
Mee eens!quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:02 schreef Danielle_ het volgende:
DBM koopt Roblox tegoed voor haar kleuter. Ligt het aan mij of is 4/5 jaar wat jong voor dat spel en zeker aankopen in de game?
😂quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:21 schreef Earring het volgende:
[..]
En ben je blij met je rolstoel
Dat geeft jou een vrolijk gevoel
Hulp in huis en voor de kinderen heb je zat
Dus Sint dacht, ik moet wat geven maar wat
Een fotokussen is misschien een idee
Die neem jij voor iedereen mee
Want dan blijft de aandacht op jou gericht
En dat geeft jou een lach op je gezicht
Guus heeft volgens mij geen vriendin meer.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
8 kinderen en 4 schoonkinderen (ze zegt ook kinderen) jim,sam,julia en guus hebben aanhang
Denk vooral dat het meisje vaak buiten beeld is.. wat dus eigenlijk positief is 🤷 maar nog niet zo lang geleden was ze nog mee op een familie ietsquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:55 schreef Earring het volgende:
[..]
Guus heeft volgens mij geen vriendin meer.
Eerst werd ze weleens genoemd maar de laatste tijd nooit meer. En met het uit eten was ze er ook niet bij.
Ik hoop voor hem van wel hoor maar ik heb mn twijfels
Ik las nog een mooie:quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:22 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Hoe kun je dit als fluflu?
De reacties je lekker laten aanleunen:
"Je bent zo dapper, zo oprecht, zo puur, knap dat je er recht doorheen gaat."
Ze is daar met haar affaire (die al 2 jaar duurt), ze dacht misschien die gewoon naast de poly erbij te kunnen hebben, tot K en J er volgens de juice in januari achter kwamen. En nu van alledrie betrokkenen het meeste medeleven vragen.
Zal me niks verbazen als ze in december met een sprookjesverhaal komt dat Tim na de breuk in haar leven is gekomen.
Oja jij zal de zondagen zien, vandaar denkquote:Op zondag 16 november 2025 00:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk vooral dat het meisje vaak buiten beeld is.. wat dus eigenlijk positief is 🤷 maar nog niet zo lang geleden was ze nog mee op een familie iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |