Ik zou het ook niet doen maar dit is wat MB zelf in de hand werkt.quote:Op zondag 16 november 2025 10:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mb niet bij die categorie hoort in mijn ogen he.
Wat zij doet en laat zien zou ik zelf nooit voor kiezen.
En dat van die foto; ik begrijp iemand gewoon niet die dan de moeite neemt een foto te maken en dan naar zo'n roddelsite te sturen.
Ik denk dan; ben heerlijk weekend in Barcelona, waarom zou ik een foto doorklinken van een nieuw koppeltje?, werk toch niet als paparazzi voor de story?
Ik zou er om lachen en doorlopen, niet mijn zaken.
Maar goed gelukkig is iedereen anders.
Precies zoals je het zegt denk ik ook. Michelle duldt geen nee in haar leven. En eerlijk gezegd denk ik dat ze ook nooit een nee heeft gekregen in haar leven. Alles moet gaan zoals zij het wilt.quote:Op zondag 16 november 2025 07:54 schreef Moondance het volgende:
Sorry dubbelpost maar wat ben je ook voor onverzadigbare vrouw als je eerst terwijl je getrouwd bent smoorverliefd wordt op een nieuwe vrouw. Vervolgens je man moet overhalen om die vrouw in je huwelijk te brengen omdat dit zo liefde op het eerste gezicht is en je absoluut niet zonder elkaar kan etc. Dan denk je nu heb je alles wat je wilde: je stabiele gezinnetje plus je vrouw erbij waarvan ik me nu ook een beetje afvraag of dat niet vooral voor in bed was (omdat ze aangeeft dat ze nooit meer iets serieus wil met een vrouw). Daarvoor zijn twee gezinnen overhoop gegooid om daar te komen. En dan vervolgens is het nog niet genoeg en begin je een affaire naast je poly?! Wederom met iemand die getrouwd is een kindjes heeft. Wat een rupsje nooitgenoeg ben je dan.
Amen. Ze doen het allemaal. Ze gooien hun moraal overboord voor een paar likes en reacties van wildvreemden, en eerlijk gezegd: het is ook altijd weer hetzelfde type mensen dat daar naar lijkt te verlangen. Iemand zei hier: M is rupsje nooit genoeg en onverzadigbaar, maar ik denk: het is een beschadigd meisje. Veel van haar gedrag lijkt voort te komen uit trauma, en zolang ze dat niet oplost, zal ze altijd zoekende en onrustig blijven en altijd op zoek naar iets beters/een high. Dat geldt trouwens ook voor heel wat andere fluflu’s die hier besproken worden. Michelle kan beter op zoek gaan naar een hele goede therapeut dan een nieuwe relatie.quote:Op zondag 16 november 2025 10:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dit vind ik bij MB dus exact hetzelfde. Zij plaatst mooiere plaatjes, vooral het zogenaamd perfecte plaatje met teksten doordrenkt met tranen en heel veel liefde om medeleven te krijgen. Maar een MB of JvP vind ik geen haar beter dan een HvK of een Debbie. Aandacht, daar leven ze voor en daar leven ze van.
Actie-reactie geldt voor allemaal. De verbazing dat iemand een foto naar fbi heeft gestuurd snap ik daarom niet zo.
Waar in bovenstaande staat iets waarover ik mij moet verantwoorden dan? Ik schrijf dat ik niet goed begrijp waarom iemand een foto maakt om iemand te verlinken naar een roddelsite, omdat ik mij afvraag waarom je daar de moeite voor zou nemen.quote:Op zondag 16 november 2025 10:48 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar je gaat hier wel compleet los over Debbie? Hoe is dat te rijmen dan?
Ik zou het ook niet doen, daar verspil ik mijn vakantie niet aan. Maar ik snap wel dat het gebeurt. Zijn dezelfde mensen die een ongeluk op beeld zullen zetten voor hun insta.quote:Op zondag 16 november 2025 10:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen maar dit is wat MB zelf in de hand werkt.
Ik vind dat jij het prachtig verwoordt.quote:Op zondag 16 november 2025 11:02 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Amen. Ze doen het allemaal. Ze gooien hun moraal overboord voor een paar likes en reacties van wildvreemden, en eerlijk gezegd: het is ook altijd weer hetzelfde type mensen dat daar naar lijkt te verlangen. Iemand zei hier: M is rupsje nooit genoeg en onverzadigbaar, maar ik denk: het is een beschadigd meisje. Veel van haar gedrag lijkt voort te komen uit trauma, en zolang ze dat niet oplost, zal ze altijd zoekende en onrustig blijven en altijd op zoek naar iets beters/een high. Dat geldt trouwens ook voor heel wat andere fluflu’s die hier besproken worden.
Ik moet écht lachen om sommige posts. Het wordt met de dag absurder en begint bij sommigen op een daadwerkelijke obsessie te lijken. Een “affaire van twee jaar”, inmiddels… volgende week maken we er zeker drie jaar van? 🤣 En ben ik de enige die in dat hele PSV stadion moment geen zoen heeft gezien? Ik zag twee mensen een hoek om lopen, en precies toen er misschien iets had kunnen gebeuren, werd het beeld stopgezet. Nee, ik ben niet naïef, ik snap heus wel dat er meer speelt, maar laat haar het zelf eerst eens uitzoeken voor die label er op geplakt wordt.
En dat eeuwige erbij slepen van Tim zijn ex en kinderen en hoe sneu het allemaal wel niet is is… werkelijk, houd toch op. Niemand hier weet wat er achter de schermen speelde. Misschien was die relatie al lang niet goed, of spelen er andere dingen. Maar nee, het is natuurlijk weer allemaal Michelle, er wordt geen moment onbenut gelaten om haar alles in de schoenen te schuiven, terwijl die man toch echt zelf verantwoordelijk is waar hij zijn leuter parkeert als hij gebonden is maar daar hoor je echt niemand over.
Grappig trouwens: toen we het over Mathilde en de getrouwde buurman hadden, mocht er ineens níet gespeculeerd worden. Toen waren de vingertjes hier wel erg snel omhoog. Klein beetje hypocriet is het wel.
Ja bijzonder, ik rijd altijd door als ik zie dat er al hulp voldoende is.quote:Op zondag 16 november 2025 11:06 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, daar verspil ik mijn vakantie niet aan. Maar ik snap wel dat het gebeurt. Zijn dezelfde mensen die een ongeluk op beeld zullen zetten voor hun insta.
O echt, zieligquote:Op zondag 16 november 2025 10:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zag net op tiktok een filmpje van DBM. Haar account is voornaam-achternaam met een 1 erachter. Bij de reacties stond er een reactie van een account: user... met een boel getallen. De reactie was: goed bezig en een emoji met spierbal.
Als je op die überhaupt klikt, zie je dat het account ook van DBM is. Want dr staat ook voornaam+ achternaam.
Bij alle 3 de filmpjes van DBM reageert ze ook op zichzelf. Alsof ze een ander is.
Ach ja fangirlies toch ✌🏼quote:Op zondag 16 november 2025 11:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het prachtig verwoordt.
Zo denk ik er ook over.
Van begin tot eind is dit zoals ik het ook zie.
Ik vind dat hier bij veel flu flu’s de nuance nog al eens mist 😉quote:Op zondag 16 november 2025 11:11 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ach ja fangirlies toch ✌🏼
Nee hoor dat valt reuze mee, maar kan er ook slecht tegen wanneer iemand zo zwart afgeschilderd wordt zonder enige nuance.
quote:Op zondag 16 november 2025 10:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zag net op tiktok een filmpje van DBM. Haar account is voornaam-achternaam met een 1 erachter. Bij de reacties stond er een reactie van een account: user... met een boel getallen. De reactie was: goed bezig en een emoji met spierbal.
Als je op die überhaupt klikt, zie je dat het account ook van DBM is. Want dr staat ook voornaam+ achternaam.
Bij alle 3 de filmpjes van DBM reageert ze ook op zichzelf. Alsof ze een ander is.
Ik snap je punt heel goed, en inderdaad op een forum als dit ontkom je niet aan speculaties. Iedereen vormt nu eenmaal zijn eigen mening op basis van wat er gedeeld wordt, en dat is prima. Dat vind ik ook juist leuk aan het meeschrijven op een forum.quote:Op zondag 16 november 2025 11:17 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik vind dat hier bij veel flu flu’s de nuance nog al eens mist 😉
Uiteindelijk worden er bij allemaal veel aannames gedaan en wordt er regelmatig nogal uitvergroot gereageerd op wat ze laten zien.
Wie weet geeft hvk buitenbeeld haar kinderen wel ontzettend gezond te eten of brengt Debbie buiten beeld wel heel veel tijd met haar kinderen door. We zien genoeg niet. Het beeld wordt gevormd door wat wordt laten zien door de flu flu’s zelf en ik denk dat veel mensen er bij MB over vallen dat ze maanden lang gedaan heeft of alles kumbajaja was met mooie beelden en praatjes, maar wel pretendeert dat ze het “echte leven” laat zien.
Ik was een jaar of 4 geleden echt voornamelijk positief over MB en heb ook regelmatig leuk prive contact met haar gehad via insta. De laatste jaren is ze gewoon ontzettend veranderd en naar mijn idee zichzelf volledig kwijt geraakt terwijl ze telkens heel hard roept dat ze zichzelf maximaal terugvind…
Superengquote:Op zondag 16 november 2025 10:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Mathilde was zielig dan mag het.. Heel weird iddquote:Op zondag 16 november 2025 11:02 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Amen. Ze doen het allemaal. Ze gooien hun moraal overboord voor een paar likes en reacties van wildvreemden, en eerlijk gezegd: het is ook altijd weer hetzelfde type mensen dat daar naar lijkt te verlangen. Iemand zei hier: M is rupsje nooit genoeg en onverzadigbaar, maar ik denk: het is een beschadigd meisje. Veel van haar gedrag lijkt voort te komen uit trauma, en zolang ze dat niet oplost, zal ze altijd zoekende en onrustig blijven en altijd op zoek naar iets beters/een high. Dat geldt trouwens ook voor heel wat andere fluflu’s die hier besproken worden. Michelle kan beter op zoek gaan naar een hele goede therapeut dan een nieuwe relatie.
Ik moet écht lachen om sommige posts. Het wordt met de dag absurder en begint bij sommigen op een daadwerkelijke obsessie te lijken. Een “affaire van twee jaar”, inmiddels… volgende week maken we er zeker drie jaar van? 🤣 En ben ik de enige die in dat hele PSV stadion moment geen zoen heeft gezien? Ik zag twee mensen een hoek om lopen, en precies toen er misschien iets had kunnen gebeuren, werd het beeld stopgezet. Nee, ik ben niet naïef, ik snap heus wel dat er meer speelt, maar laat haar het zelf eerst eens uitzoeken voor die label er op geplakt wordt.
En dat eeuwige erbij slepen van Tim zijn ex en kinderen en hoe sneu het allemaal wel niet is is… werkelijk, houd toch op. Niemand hier weet wat er achter de schermen speelde. Misschien was die relatie al lang niet goed, of spelen er andere dingen. Maar nee, het is natuurlijk weer allemaal Michelle, er wordt geen moment onbenut gelaten om haar alles in de schoenen te schuiven, terwijl die man toch echt zelf verantwoordelijk is waar hij zijn leuter parkeert als hij gebonden is maar daar hoor je echt niemand over.
Grappig trouwens: toen we het over Mathilde en de getrouwde buurman hadden, mocht er ineens níet gespeculeerd worden. Toen waren de vingertjes hier wel erg snel omhoog. Klein beetje hypocriet is het wel.
Prive contact met Michelle. Hopelijk elkaar niet opgezocht op een festival? 🤪 Grapje hequote:Op zondag 16 november 2025 11:17 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik vind dat hier bij veel flu flu’s de nuance nog al eens mist 😉
Uiteindelijk worden er bij allemaal veel aannames gedaan en wordt er regelmatig nogal uitvergroot gereageerd op wat ze laten zien.
Wie weet geeft hvk buitenbeeld haar kinderen wel ontzettend gezond te eten of brengt Debbie buiten beeld wel heel veel tijd met haar kinderen door. We zien genoeg niet. Het beeld wordt gevormd door wat wordt laten zien door de flu flu’s zelf en ik denk dat veel mensen er bij MB over vallen dat ze maanden lang gedaan heeft of alles kumbajaja was met mooie beelden en praatjes, maar wel pretendeert dat ze het “echte leven” laat zien.
Ik was een jaar of 4 geleden echt voornamelijk positief over MB en heb ook regelmatig leuk prive contact met haar gehad via insta. De laatste jaren is ze gewoon ontzettend veranderd en naar mijn idee zichzelf volledig kwijt geraakt terwijl ze telkens heel hard roept dat ze zichzelf maximaal terugvind…
Maar het is en was Michelle zelf die een mooie plaatje liet zien en vertelde. Zelfs alles ontkrachtte. Als je echt iemand of iets privé wilt houden dan kan dat. Zij kiest ervoor dit niet te doen.quote:Op zondag 16 november 2025 11:02 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Amen. Ze doen het allemaal. Ze gooien hun moraal overboord voor een paar likes en reacties van wildvreemden, en eerlijk gezegd: het is ook altijd weer hetzelfde type mensen dat daar naar lijkt te verlangen. Iemand zei hier: M is rupsje nooit genoeg en onverzadigbaar, maar ik denk: het is een beschadigd meisje. Veel van haar gedrag lijkt voort te komen uit trauma, en zolang ze dat niet oplost, zal ze altijd zoekende en onrustig blijven en altijd op zoek naar iets beters/een high. Dat geldt trouwens ook voor heel wat andere fluflu’s die hier besproken worden. Michelle kan beter op zoek gaan naar een hele goede therapeut dan een nieuwe relatie.
Dit bedoel ik dus. Stop ermee om Debbie altijd in deze discussie te trekken. De reden dat ik er bij Debbie niet op wijs is omdat ik haar niet meer volg dus geen eens weet wat ze uitspookt en hier dus geen mening meer over kan geven.quote:Op zondag 16 november 2025 11:47 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar het is en was Michelle zelf die een mooie plaatje liet zien en vertelde. Zelfs alles ontkrachtte. Als je echt iemand of iets privé wilt houden dan kan dat. Zij kiest ervoor dit niet te doen.
Om dan vervolgens hier steeds en opnieuw te wijzen op, begint ook wel vervelend te worden. Want ook dan is het selectief. Rond Debbie wijs je hier nooit op.
En begrijp me goed, ik vind sommige speculaties ook te ver gaan, maar dat is aan de personen zelf toch?
En betreft Mathilde ligt de nuance denk ik in dat zij niks deelde, maar dat der geruchten via via kwamen.
Begrijp ik, en ik moet zeggen dat ik mij daar ook wel in het verleden schuldig aan maakte.quote:Op zondag 16 november 2025 11:11 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ach ja fangirlies toch ✌🏼
Nee hoor dat valt reuze mee, maar kan er ook slecht tegen wanneer iemand zo zwart afgeschilderd wordt zonder enige nuance.
Als ze die oesters eet zie je haar telefoon ook op de tafel staan. Lijkt me echt helemaal niks, om de hele dag met iemand te zijn met de telefoon in de hand.quote:Op zondag 16 november 2025 10:56 schreef Sushirijst het volgende:
Mij viel vooral op dat MB op die gemaakte foto’s met die Tim weer met haar telefoon in haar handen stond.. terwijl ze een restaurant oid inliepen. Dit zegt wat mik betreft alles over haar. Verslaafd aan haar telefoon, haar online leven en de veren die mensen in haar kont stoppen. Het is een grote neppe show.
Maar waar komt de behoefte vandaan om er hier iedereen en met regelmaat op te wijzen? Ik merk dat ik dat vervelend begin te vinden. Ja misschien heb je wel gelijk dat het antipathie is, maar dat is het ook bij Sanneke, bij DBM enz.quote:Op zondag 16 november 2025 12:12 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Stop ermee om Debbie altijd in deze discussie te trekken. De reden dat ik er bij Debbie niet op wijs is omdat ik haar niet meer volg dus geen eens weet wat ze uitspookt en hier dus geen mening meer over kan geven.
En dus omdat Michelle een mooi plaatje laat zien is zij verantwoordelijk voor waar een getrouwde man zijn leuter parkeert? Bijzonder.
Laat ik je eraan herinneren dat de geruchten van Michelle haar affaire ook via via komen. Kan mij niet herinneren dat ze hier zelf iets over gedeeld heeft.
De meningen zijn allang niet meer objectief, ze worden gestuurd door antipathie. Het gaat niet meer om wat ze doet, maar om het feit dat ze niet geliefd is.
Dat vissen naar complimenten 'je gaat hier zo sterk doorheen' en zo en het vragen om sympathie en aandacht, terwijl je gewoon de hele goegemeente voor de gek houdt, daar vind ik ook wat van.quote:Op zondag 16 november 2025 04:04 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto van mb en timwolf, ze valt wel op een type haha . Tis maar een ventje om te zien . Iets stil houden prima maar in de podcast doet ze echt alsof ze geen man heeft , vind daar wel wat van
Nee, ik mag net zo hard mijn mening geven als een ander. Dat jij je aan mij tegengeluid irriteert kan ik weinig aan doen. ik raad je aan om langs mij heen te lezen. Dat doe ik ook bij een aantal forumleden of je kan mij blokkeren maar dan moet je wel iets aan FOK doneren. Heel bizar dat je dit vraagt aan iemand die jouw mening niet deelt het wordt steeds gekker.quote:Op zondag 16 november 2025 13:30 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar waar komt de behoefte vandaan om er hier iedereen en met regelmaat op te wijzen? Ik merk dat ik dat vervelend begin te vinden. Ja misschien heb je wel gelijk dat het antipathie is, maar dat is het ook bij Sanneke, bij DBM enz.
En ja ik betrek Debbie erbij omdat ook daar gespeculeerd wordt, dan is het toch logisch dat ik je daar op wijs. Maar we krijgen nu voortdurend een heel epistel met terechtwijzingen alsof je zelf de meest heilige bent en de rest het hier allemaal verkeerd doet.
Ik begrijp dat het jou niet past, dat irritaties oplevert maar andersom kunnen jouw berichten ook irritaties oproepen.
Zullen wel elkaar gewoon allemaal vrij laten in de manier waarop we op iemand reageren? De een gaat meer aan op de ene fluflu, de ander weer bij iemand anders omdat ze die volgt. Laat het....alsjeblieft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |