abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219277052
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 09:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tsja, wat dat betreft zitten er veel talenten die zo een script zouden kunnen schrijven voor een soap😉
Ik lees ze ook vol verbazing en vraag me af wat er werkelijk wel en niet waar is.
Is natuurlijk ook wel een bijzonder iets, een poly, een fluflu , een voetballer.
Waar ik mij over verbaas is de post van reality fb.
Wie vind het normaal om (als je in Barcelona bent) een foto van een flu flu met een andere man door te sturen?
En dan erbij zetten: wel anoniem he.
Zelf wil je dus iemand verlinken maar o zo bang dat je eigen identiteit wordt vermeldt.
Dan ben je in mijn ogen echt dieptriest.
Wat brengt het je?
Dat je zo geobsedeerd kunt zijn om iemand zo in de nek te zitten? Ja ze heeft een nieuwe vriend, en?
De poly is verleden tijd, ieder pakt zijn/ haar leven weer op.
Hoe weet jij dat ze een nieuwe vriend heeft? Aanname?
pi_219277077
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:13 schreef Clavis het volgende:
Gezond ontbijtje weer bij HvK. Kan zij niet 1 keer per week boodschappen laten bezorgen?
O, ik zie het net.
Wat erg! En waarom deelt ze dit op insta? Dan ben je toch ook niet slim bezig.
Ik vind dat eten daar zo onder de maat. Ze zegt dat haar kinderen niets lusten maar dit werkt ze zelf in de hand.
Met 5 kinderen heb je toch altijd wel een brood in de diepvries?
Kaas/ ei/ pindakaas/ hagelslag is meestal ook basisvoorraad.
Verantwoordelijkheid van Jan gat deze moeder.
Ontbijten met kruidnoten droge rijstwafels en droog stokbrood.
pi_219277080
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 09:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat ze een nieuwe vriend heeft? Aanname?
Heb m aangepast voor je hoor😉
pi_219277110
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:20 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Het erge is, volgensmij doet ze dat ook vaak. Dan staat het de week erna nog in de blauwe kratten..
Zij heeft de boel qua hb niet op de rit.
Kan ook zo te zien niet thuis zijn.
Maar goed de basis boodschappen in huis hebben als je weet dat de supermarkt op zondag dicht is lijkt me niet moeilijk.
pi_219277147
Maar even, hvk
De supermarkt is dicht op zondag?
Die vind ik al bijzonder maar goed. Een tankstation met een shop?
Hoe stuurt ze morgen de 4 kinderen naar school? Met kruidnoten in de lunchtrommel?
pi_219277175
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 09:27 schreef Henrike het volgende:
Maar even, hvk
De supermarkt is dicht op zondag?
Die vind ik al bijzonder maar goed. Een tankstation met een shop?
Hoe stuurt ze morgen de 4 kinderen naar school? Met kruidnoten in de lunchtrommel?
Bij haar is inderdaad alles dicht op zondag. Ik verbaas mij daar elke keer ook over, maar het is zo (ik heb er familie wonen).
pi_219277210
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 09:34 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Bij haar is inderdaad alles dicht op zondag. Ik verbaas mij daar elke keer ook over, maar het is zo (ik heb er familie wonen).
Ja dat is gek. Des te meer reden dat je je daarop voorbereidt lijkt mij.
Maar niet als je hvk bent die gaat liever naar uitjes en de bieb dan dat ze zorgt voor fatsoenlijk eten in huis
pi_219277216
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 00:14 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja jij zal de zondagen zien, vandaar denk
Aanname? Ik zie de zondagen niet hoor 😂
pi_219277230
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 01:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM

‘Inmiddels vlogt ze al enkele jaren over haar gezin. Daarvoor filmt ze dagelijks haar kinderen en daar heeft niet iedereen evenveel zin in. 'Mijn oudste zoon is heel trots. Hij is opgegroeid met mij als momfluencer. Maar mijn andere zoon vindt het niets en blijft liever buiten beeld. Daar zijn de meningen erg over verdeeld binnen ons gezin.'

Is dat nou zo’n kromme zin en bedoelen ze hiermee dat de ene wel en de andere niet in beeld willen?
Of heeft iedereen een mening over het feit dat iemand beslist om niet of juist heel vaak in de stories voor te komen?
Zoals ik het lees hebben sommigen binnen het gezin er problemen mee dat een van de gezinsleden niet of minder in beeld wil. Maar het is Annemarie en dus zal ze wel weer iets anders bedoelen dan ze schrijft.

Raar interview trouwens, want dat alleen regels en kaders kunnen er voor zorgen dat ouders geen rare dingen doen om geld te verdienen aan je kinderen? En dat geldt ook voor de dure cadeaus: je kunt aan samenwerking gewoon niet doen lijkt mij. Dan heb je ook geen cadeaus van honderden euro's. Annemarie lijkt hierbij weer te insinueren dat schuld bij de bedrijven ligt (die veel te mooie dingen bieden en beloven) en bij de overheid, die geen regels heeft.

Helaas voor Annemarie, lijkt mij de hoofdverantwoordelijkheid gewoon bij de ouders te liggen.
pi_219277241
Soms denk ik wel als ik al die fluflus zie;
Ben ik nou gek, wat een saai leven heb ik eigenlijk.
Ik verbaas me echt iedere dag om de beelden die ik zie.
Zal het er bij de meeste mensen zo aan toe gaan?
pi_219277262
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 09:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Aanname? Ik zie de zondagen niet hoor 😂
Ging ik van uit omdat jij laatst ook zei dat Esmee moest werken terwijl dat nergens genoemd werd door AM
En het is verder ook geen geheim dat jij fan bent dus ja aanname idd
pi_219277298
Demammavan: Dat gebedel om reviews vind ik ondertussen wel een beetje sneu worden. Als mensen het willen en het je gunnen dan kopen ze je boek en nemen ze de tijd om een review te schrijven. Door het elke 4 dagen opnieuw te vragen wordt het wel vrij dringend.

En ik snap de boodschap steeds minder: soms wordt het boek geprofileerd als een middel om een debat aan het zwengelen, maar als ik de reviews lees, lijkt het boek meer over de persoonlijke ervaringen van Annemarie te gaan en de nare berichten die ze krijgt dan dat het het maatschappelijk thema van de schending van privacy aansnijdt.
pi_219277333
Mijn review.
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 09:51 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Dat gebedel om reviews vind ik ondertussen wel een beetje sneu worden. Als mensen het willen en het je gunnen dan kopen ze je boek en nemen ze de tijd om een review te schrijven. Door het elke 4 dagen opnieuw te vragen wordt het wel vrij dringend.

En ik snap de boodschap steeds minder: soms wordt het boek geprofileerd als een middel om een debat aan het zwengelen, maar als ik de reviews lees, lijkt het boek meer over de persoonlijke ervaringen van Annemarie te gaan en de nare berichten die ze krijgt dan dat het het maatschappelijk thema van de schending van privacy aansnijdt.

Haha ik kom er zelfs met luisterboek NIET doorheen.

Vond ik bij eerste boek wel weer.
pi_219277356
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 09:42 schreef Henrike het volgende:
Soms denk ik wel als ik al die fluflus zie;
Ben ik nou gek, wat een saai leven heb ik eigenlijk.
Ik verbaas me echt iedere dag om de beelden die ik zie.
Zal het er bij de meeste mensen zo aan toe gaan?
Uiteraard niet. Daarom ben jij geen fluflu en zij wel. Zij hebben bedacht “interessant” te zijn vanuit hun levensinzichten en levenservaring en andere “interessante” dingen. Op deze manier denken zij hun maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren. Maar omdat ze eigenlijk gewoon zoals ieder ander zijn, leggen ze het er dik bovenop met hier en daar in scène gezette filmpjes met bijv kwetsbare toon. Het werkt, want er komen er steeds meer bij en er is zelfs een heel forum op fok. Omdat ik van aapjes kijken houd en daar lekker ongefilterd over wil kletsen, vind ik het vermakelijk en vind ik dit forum top. Gewoon niet al te serieus nemen allemaal. En als iemand lekker anoniem een foto naar reality fbi wil insturen, laat lekker gaan. In dit geval geldt voor Michelle hoe meer aandacht hoe beter, dus daar zou ik me niet zo over opwinden. Kwetsbare kinderen vind ik wat anders, maar dit is alleen maar wat ze over zichzelf afroept.
pi_219277419
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 09:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tsja, wat dat betreft zitten er veel talenten die zo een script zouden kunnen schrijven voor een soap😉
Ik lees ze ook vol verbazing en vraag me af wat er werkelijk wel en niet waar is.
Is natuurlijk ook wel een bijzonder iets, een poly, een fluflu , een voetballer.
Waar ik mij over verbaas is de post van reality fb.
Wie vind het normaal om (als je in Barcelona bent) een foto van een flu flu met een andere man door te sturen?
En dan erbij zetten: wel anoniem he.
Zelf wil je dus iemand verlinken maar o zo bang dat je eigen identiteit wordt vermeldt.
Dan ben je in mijn ogen echt dieptriest.
Wat brengt het je?
Dat je zo geobsedeerd kunt zijn om iemand zo in de nek te zitten? Ja ze heeft BLIJKBAAR een nieuwe vriend, en?
De poly is verleden tijd, ieder pakt zijn/ haar leven weer op.
Nou weet je wat ik denk, gezien de reactie ook van M op realityfbi, dat het Mies zelf is 🤣
pi_219277438
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:01 schreef Pimpelpaars123 het volgende:

[..]
Uiteraard niet. Daarom ben jij geen fluflu en zij wel. Zij hebben bedacht “interessant” te zijn vanuit hun levensinzichten en levenservaring en andere “interessante” dingen. Op deze manier denken zij hun maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren. Maar omdat ze eigenlijk gewoon zoals ieder ander zijn, leggen ze het er dik bovenop met hier en daar in scène gezette filmpjes met bijv kwetsbare toon. Het werkt, want er komen er steeds meer bij en er is zelfs een heel forum op fok. Omdat ik van aapjes kijken houd en daar lekker ongefilterd over wil kletsen, vind ik het vermakelijk en vind ik dit forum top. Gewoon niet al te serieus nemen allemaal. En als iemand lekker anoniem een foto naar reality fbi wil insturen, laat lekker gaan. In dit geval geldt voor Michelle hoe meer aandacht hoe beter, dus daar zou ik me niet zo over opwinden. Kwetsbare kinderen vind ik wat anders, maar dit is alleen maar wat ze over zichzelf afroept.
Ja eens, maar soms zijn die flu flus ook wel erg dom, nu ook hvk. Met dat bericht van dat ontbijt, dan vraag je toch om commentaar?
Of het nu waar is of niet( dat er echt gewoon geen fatsoenlijk eten in huis is) dan nog zet je dit niet op insta.
pi_219277446
Lotte Ballijns: ik vind het toch wel heftig wat er bij haar van de omgeving (vriend, ouders, ex, kinderen) gevraagd wordt. Natuurlijk doe je het voor iemand, die dichtbij je staat, maar ik zou mijn dan toch afvragen of ik zo'n inspanning ook voor een ander zou kunnen opbrengen. Ik ben misschien vrij egoïstisch aangelegd, maar ik zou echt niet staan te springen als mijn vriend zou besluiten een dergelijk dure en cosmetische operatie te doen. Natuurlijk zou ik hem in liefde 3 weken verzorgen, maar blij zou ik er niet van worden.
  zondag 16 november 2025 @ 10:20:38 #118
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219277473
Ik kwam Sanneke weer eens tegen op Threads, daar is ze ook altijd zo onsympathiek en veroordelend.

Haar eerste post “ik wil dat dit mijn problemen zijn” is een reactie op iemand met een vervelende ervaring bij de zelfscan. En daarna “Waarom snappen zoveel volwassenen de grap van een nooTpakket niet?”. Want dat zijn natuurlijk échte problemen mevrouw-ik-snap-sarcasme-niet.
pi_219277513
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja eens, maar soms zijn die flu flus ook wel erg dom, nu ook hvk. Met dat bericht van dat ontbijt, dan vraag je toch om commentaar?
Of het nu waar is of niet( dat er echt gewoon geen fatsoenlijk eten in huis is) dan nog zet je dit niet op insta.
En dit vind ik bij MB dus exact hetzelfde. Zij plaatst mooiere plaatjes, vooral het zogenaamd perfecte plaatje met teksten doordrenkt met tranen en heel veel liefde om medeleven te krijgen. Maar een MB of JvP vind ik geen haar beter dan een HvK of een Debbie. Aandacht, daar leven ze voor en daar leven ze van.
Actie-reactie geldt voor allemaal. De verbazing dat iemand een foto naar fbi heeft gestuurd snap ik daarom niet zo.
pi_219277521
Janneke: ik keek weer eens (ik houd van klusvideo's), en ik vind het goed dat ze alles zelf aanpakken, maar ik houd mijn hart wel een beetje vast. Ons vorige tijdelijke huis was ook van iemand die alles zelf aanpakte en laat ik het zo zeggen: we waren blij dat het een tijdelijk huis was, want er zaten wel wat fouten in (ook met elektra en waterleiding: niet fijn).
Ik vind het wel knap hoe ze het aanpakken, maar het ziet er ook wel stressvol uit.
pi_219277573
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:11 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Nou weet je wat ik denk, gezien de reactie ook van M op realityfbi, dat het Mies zelf is 🤣
Tja , kan. Het komt toch ooit openbaar, dus gooi er maar in denk ik dan,
pi_219277581
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 10:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dit vind ik bij MB dus exact hetzelfde. Zij plaatst mooiere plaatjes, vooral het zogenaamd perfecte plaatje met teksten doordrenkt met tranen en heel veel liefde om medeleven te krijgen. Maar een MB of JvP vind ik geen haar beter dan een HvK of een Debbie. Aandacht, daar leven ze voor en daar leven ze van.
Actie-reactie geldt voor allemaal. De verbazing dat iemand een foto naar fbi heeft gestuurd snap ik daarom niet zo.
Ik zeg ook niet dat mb niet bij die categorie hoort in mijn ogen he.
Wat zij doet en laat zien zou ik zelf nooit voor kiezen.
En dat van die foto; ik begrijp iemand gewoon niet die dan de moeite neemt een foto te maken en dan naar zo'n roddelsite te sturen.
Ik denk dan; ben heerlijk weekend in Barcelona, waarom zou ik een foto doorklinken van een nieuw koppeltje?, werk toch niet als paparazzi voor de story?
Ik zou er om lachen en doorlopen, niet mijn zaken.
Maar goed gelukkig is iedereen anders.
pi_219277587
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
En dat van die foto; ik begrijp iemand gewoon niet die dan de moeite neemt een foto te maken en dan naar zo'n roddelsite te sturen.
Ik denk dan; ben heerlijk weekend in Barcelona, waarom zou ik een foto doorklinken van een nieuw koppeltje?, werk toch niet als paparazzi voor de story?
Maar je gaat hier wel compleet los over Debbie? Hoe is dat te rijmen dan?
pi_219277592
Ik zag net op tiktok een filmpje van DBM. Haar account is voornaam-achternaam met een 1 erachter. Bij de reacties stond er een reactie van een account: user... met een boel getallen. De reactie was: goed bezig en een emoji met spierbal.
Als je op die überhaupt klikt, zie je dat het account ook van DBM is. Want dr staat ook voornaam+ achternaam.
Bij alle 3 de filmpjes van DBM reageert ze ook op zichzelf. Alsof ze een ander is.
*poef* nu is het weg
pi_219277610
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zag net op tiktok een filmpje van DBM. Haar account is voornaam-achternaam met een 1 erachter. Bij de reacties stond er een reactie van een account: user... met een boel getallen. De reactie was: goed bezig en een emoji met spierbal.
Als je op die überhaupt klikt, zie je dat het account ook van DBM is. Want dr staat ook voornaam+ achternaam.
Bij alle 3 de filmpjes van DBM reageert ze ook op zichzelf. Alsof ze een ander is.
Ja dat foto account en liften met Kim account waar ze zichzelf altijd likes geeft. En bij dat 3voor3 zijn het ook dezelfde die reageren
pi_219277620
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik zou het ook niet doen maar dit is wat MB zelf in de hand werkt.
pi_219277624
Mij viel vooral op dat MB op die gemaakte foto’s met die Tim weer met haar telefoon in haar handen stond.. terwijl ze een restaurant oid inliepen. Dit zegt wat mik betreft alles over haar. Verslaafd aan haar telefoon, haar online leven en de veren die mensen in haar kont stoppen. Het is een grote neppe show.
pi_219277648
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 07:54 schreef Moondance het volgende:
Sorry dubbelpost maar wat ben je ook voor onverzadigbare vrouw als je eerst terwijl je getrouwd bent smoorverliefd wordt op een nieuwe vrouw. Vervolgens je man moet overhalen om die vrouw in je huwelijk te brengen omdat dit zo liefde op het eerste gezicht is en je absoluut niet zonder elkaar kan etc. Dan denk je nu heb je alles wat je wilde: je stabiele gezinnetje plus je vrouw erbij waarvan ik me nu ook een beetje afvraag of dat niet vooral voor in bed was (omdat ze aangeeft dat ze nooit meer iets serieus wil met een vrouw). Daarvoor zijn twee gezinnen overhoop gegooid om daar te komen. En dan vervolgens is het nog niet genoeg en begin je een affaire naast je poly?! Wederom met iemand die getrouwd is een kindjes heeft. Wat een rupsje nooitgenoeg ben je dan.
Precies zoals je het zegt denk ik ook. Michelle duldt geen nee in haar leven. En eerlijk gezegd denk ik dat ze ook nooit een nee heeft gekregen in haar leven. Alles moet gaan zoals zij het wilt.
pi_219277654
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 10:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Amen. Ze doen het allemaal. Ze gooien hun moraal overboord voor een paar likes en reacties van wildvreemden, en eerlijk gezegd: het is ook altijd weer hetzelfde type mensen dat daar naar lijkt te verlangen. Iemand zei hier: M is rupsje nooit genoeg en onverzadigbaar, maar ik denk: het is een beschadigd meisje. Veel van haar gedrag lijkt voort te komen uit trauma, en zolang ze dat niet oplost, zal ze altijd zoekende en onrustig blijven en altijd op zoek naar iets beters/een high. Dat geldt trouwens ook voor heel wat andere fluflu’s die hier besproken worden. Michelle kan beter op zoek gaan naar een hele goede therapeut dan een nieuwe relatie.

Ik moet écht lachen om sommige posts. Het wordt met de dag absurder en begint bij sommigen op een daadwerkelijke obsessie te lijken. Een “affaire van twee jaar”, inmiddels… volgende week maken we er zeker drie jaar van? 🤣 En ben ik de enige die in dat hele PSV stadion moment geen zoen heeft gezien? Ik zag twee mensen een hoek om lopen, en precies toen er misschien iets had kunnen gebeuren, werd het beeld stopgezet. Nee, ik ben niet naïef, ik snap heus wel dat er meer speelt, maar laat haar het zelf eerst eens uitzoeken voor die label er op geplakt wordt.

En dat eeuwige erbij slepen van Tim zijn ex en kinderen en hoe sneu het allemaal wel niet is is… werkelijk, houd toch op. Niemand hier weet wat er achter de schermen speelde. Misschien was die relatie al lang niet goed, of spelen er andere dingen. Maar nee, het is natuurlijk weer allemaal Michelle, er wordt geen moment onbenut gelaten om haar alles in de schoenen te schuiven, terwijl die man toch echt zelf verantwoordelijk is waar hij zijn leuter parkeert als hij gebonden is maar daar hoor je echt niemand over.

Grappig trouwens: toen we het over Mathilde en de getrouwde buurman hadden, mocht er ineens níet gespeculeerd worden. Toen waren de vingertjes hier wel erg snel omhoog. Klein beetje hypocriet is het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gooischevrouw op 16-11-2025 11:14:37 ]
pi_219277660
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:48 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Maar je gaat hier wel compleet los over Debbie? Hoe is dat te rijmen dan?
Waar in bovenstaande staat iets waarover ik mij moet verantwoorden dan? Ik schrijf dat ik niet goed begrijp waarom iemand een foto maakt om iemand te verlinken naar een roddelsite, omdat ik mij afvraag waarom je daar de moeite voor zou nemen.
Ik begrijp niet goed waarom je Debbie daarbij aanhaalt. Daarbij ga ik niet compleet los maar reageer ik alleen op wat Debbie laat zien, zoals iedereen hier.
Beetje rare reactie vind ik dit.
Daarbij ga ik ook niet meer in op wat anderen vinden van mijn mening, daar gaat het hier niet om .
Soms lijkt het meer alsof ik mijn mening bij sommige mede forummers altijd maar moet onderbouwen en verdedigen.
Ga ik niet meer doen, bij deze.

Daar is dit forum niet voor.
pi_219277667
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zou het ook niet doen maar dit is wat MB zelf in de hand werkt.
Ik zou het ook niet doen, daar verspil ik mijn vakantie niet aan. Maar ik snap wel dat het gebeurt. Zijn dezelfde mensen die een ongeluk op beeld zullen zetten voor hun insta.
pi_219277669
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 11:02 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Amen. Ze doen het allemaal. Ze gooien hun moraal overboord voor een paar likes en reacties van wildvreemden, en eerlijk gezegd: het is ook altijd weer hetzelfde type mensen dat daar naar lijkt te verlangen. Iemand zei hier: M is rupsje nooit genoeg en onverzadigbaar, maar ik denk: het is een beschadigd meisje. Veel van haar gedrag lijkt voort te komen uit trauma, en zolang ze dat niet oplost, zal ze altijd zoekende en onrustig blijven en altijd op zoek naar iets beters/een high. Dat geldt trouwens ook voor heel wat andere fluflu’s die hier besproken worden.

Ik moet écht lachen om sommige posts. Het wordt met de dag absurder en begint bij sommigen op een daadwerkelijke obsessie te lijken. Een “affaire van twee jaar”, inmiddels… volgende week maken we er zeker drie jaar van? 🤣 En ben ik de enige die in dat hele PSV stadion moment geen zoen heeft gezien? Ik zag twee mensen een hoek om lopen, en precies toen er misschien iets had kunnen gebeuren, werd het beeld stopgezet. Nee, ik ben niet naïef, ik snap heus wel dat er meer speelt, maar laat haar het zelf eerst eens uitzoeken voor die label er op geplakt wordt.

En dat eeuwige erbij slepen van Tim zijn ex en kinderen en hoe sneu het allemaal wel niet is is… werkelijk, houd toch op. Niemand hier weet wat er achter de schermen speelde. Misschien was die relatie al lang niet goed, of spelen er andere dingen. Maar nee, het is natuurlijk weer allemaal Michelle, er wordt geen moment onbenut gelaten om haar alles in de schoenen te schuiven, terwijl die man toch echt zelf verantwoordelijk is waar hij zijn leuter parkeert als hij gebonden is maar daar hoor je echt niemand over.

Grappig trouwens: toen we het over Mathilde en de getrouwde buurman hadden, mocht er ineens níet gespeculeerd worden. Toen waren de vingertjes hier wel erg snel omhoog. Klein beetje hypocriet is het wel.
Ik vind dat jij het prachtig verwoordt.
Zo denk ik er ook over.
Van begin tot eind is dit zoals ik het ook zie.
pi_219277673
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 11:06 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ik zou het ook niet doen, daar verspil ik mijn vakantie niet aan. Maar ik snap wel dat het gebeurt. Zijn dezelfde mensen die een ongeluk op beeld zullen zetten voor hun insta.
Ja bijzonder, ik rijd altijd door als ik zie dat er al hulp voldoende is.
pi_219277680
quote:
O echt, zielig
pi_219277685
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 11:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind dat jij het prachtig verwoordt.
Zo denk ik er ook over.
Van begin tot eind is dit zoals ik het ook zie.
Ach ja fangirlies toch ✌🏼
Nee hoor dat valt reuze mee, maar kan er ook slecht tegen wanneer iemand zo zwart afgeschilderd wordt zonder enige nuance.
pi_219277698
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 11:11 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Nee hoor dat valt reuze mee, maar kan er ook slecht tegen wanneer iemand zo zwart afgeschilderd wordt zonder enige nuance.
Ik vind dat hier bij veel flu flu’s de nuance nog al eens mist 😉

Uiteindelijk worden er bij allemaal veel aannames gedaan en wordt er regelmatig nogal uitvergroot gereageerd op wat ze laten zien.

Wie weet geeft hvk buitenbeeld haar kinderen wel ontzettend gezond te eten of brengt Debbie buiten beeld wel heel veel tijd met haar kinderen door. We zien genoeg niet. Het beeld wordt gevormd door wat wordt laten zien door de flu flu’s zelf en ik denk dat veel mensen er bij MB over vallen dat ze maanden lang gedaan heeft of alles kumbajaja was met mooie beelden en praatjes, maar wel pretendeert dat ze het “echte leven” laat zien.

Ik was een jaar of 4 geleden echt voornamelijk positief over MB en heb ook regelmatig leuk prive contact met haar gehad via insta. De laatste jaren is ze gewoon ontzettend veranderd en naar mijn idee zichzelf volledig kwijt geraakt terwijl ze telkens heel hard roept dat ze zichzelf maximaal terugvind…
pi_219277705
quote:

Lekker op haarzelf reageren inderdaad. Mega sneu :+
pi_219277741
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 11:17 schreef Sushirijst het volgende:

[..]

Uiteindelijk worden er bij allemaal veel aannames gedaan en wordt er regelmatig nogal uitvergroot gereageerd op wat ze laten zien.

Wie weet geeft hvk buitenbeeld haar kinderen wel ontzettend gezond te eten of brengt Debbie buiten beeld wel heel veel tijd met haar kinderen door. We zien genoeg niet. Het beeld wordt gevormd door wat wordt laten zien door de flu flu’s zelf en ik denk dat veel mensen er bij MB over vallen dat ze maanden lang gedaan heeft of alles kumbajaja was met mooie beelden en praatjes, maar wel pretendeert dat ze het “echte leven” laat zien.

Ik was een jaar of 4 geleden echt voornamelijk positief over MB en heb ook regelmatig leuk prive contact met haar gehad via insta. De laatste jaren is ze gewoon ontzettend veranderd en naar mijn idee zichzelf volledig kwijt geraakt terwijl ze telkens heel hard roept dat ze zichzelf maximaal terugvind…
Ik snap je punt heel goed, en inderdaad op een forum als dit ontkom je niet aan speculaties. Iedereen vormt nu eenmaal zijn eigen mening op basis van wat er gedeeld wordt, en dat is prima. Dat vind ik ook juist leuk aan het meeschrijven op een forum.

Maar ik vind wel dat er een grens zit tussen speculeren over iemands online gedrag en het erbij slepen van ex-partners of vermeende affaires alsof het feiten zijn. En wat ik zeg, het wordt met de week erger. Vorige week was het nog een affaire van 1,5 jaar, inmiddels al twee jaar, allemaal uit de grote duim. Je kunt niet alles tegenhouden, maar dingen presenteren alsof ze bevestigd zijn terwijl het nog puur roddels zijn, valt wat mij betreft in een heel andere categorie.

En eerlijk gezegd begrijp ik ook nooit zo goed waarom Debbie altijd meteen in deze discussies wordt betrokken. De reden dat er over haar wordt gesproken, is simpelweg omdat ze regelmatig betrapt wordt op leugens. Net zoals ik ook helemaal niet zou reageren als iemand hier verontwaardigd is dat Michelle in haar podcast zegt niet te daten terwijl dat overduidelijk niet klopt. Dan ben ik het er namelijk gewoon mee eens. Dát is voor mij persoonlijk het verschil en waarom ik erop reageer.

Ik geloof best dat Michelle veranderd is. Geld veranderd alles 😉

[ Bericht 1% gewijzigd door Gooischevrouw op 16-11-2025 11:47:44 ]
pi_219277744
quote:
Supereng
pi_219277759
quote:

[..]
Amen. Ze doen het allemaal. Ze gooien hun moraal overboord voor een paar likes en reacties van wildvreemden, en eerlijk gezegd: het is ook altijd weer hetzelfde type mensen dat daar naar lijkt te verlangen. Iemand zei hier: M is rupsje nooit genoeg en onverzadigbaar, maar ik denk: het is een beschadigd meisje. Veel van haar gedrag lijkt voort te komen uit trauma, en zolang ze dat niet oplost, zal ze altijd zoekende en onrustig blijven en altijd op zoek naar iets beters/een high. Dat geldt trouwens ook voor heel wat andere fluflu’s die hier besproken worden. Michelle kan beter op zoek gaan naar een hele goede therapeut dan een nieuwe relatie.

Mathilde was zielig dan mag het.. Heel weird idd
pi_219277766
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 11:17 schreef Sushirijst het volgende:

[..]

Prive contact met Michelle. Hopelijk elkaar niet opgezocht op een festival? 🤪 Grapje he
pi_219277778
quote:

[..]

Maar het is en was Michelle zelf die een mooie plaatje liet zien en vertelde. Zelfs alles ontkrachtte. Als je echt iemand of iets privé wilt houden dan kan dat. Zij kiest ervoor dit niet te doen.
Om dan vervolgens hier steeds en opnieuw te wijzen op, begint ook wel vervelend te worden. Want ook dan is het selectief. Rond Debbie wijs je hier nooit op.
En begrijp me goed, ik vind sommige speculaties ook te ver gaan, maar dat is aan de personen zelf toch?
En betreft Mathilde ligt de nuance denk ik in dat zij niks deelde, maar dat der geruchten via via kwamen.
pi_219277872
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 11:47 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Maar het is en was Michelle zelf die een mooie plaatje liet zien en vertelde. Zelfs alles ontkrachtte. Als je echt iemand of iets privé wilt houden dan kan dat. Zij kiest ervoor dit niet te doen.
Om dan vervolgens hier steeds en opnieuw te wijzen op, begint ook wel vervelend te worden. Want ook dan is het selectief. Rond Debbie wijs je hier nooit op.
En begrijp me goed, ik vind sommige speculaties ook te ver gaan, maar dat is aan de personen zelf toch?
En betreft Mathilde ligt de nuance denk ik in dat zij niks deelde, maar dat der geruchten via via kwamen.
Dit bedoel ik dus. Stop ermee om Debbie altijd in deze discussie te trekken. De reden dat ik er bij Debbie niet op wijs is omdat ik haar niet meer volg dus geen eens weet wat ze uitspookt en hier dus geen mening meer over kan geven.

En dus omdat Michelle een mooi plaatje laat zien is zij verantwoordelijk voor waar een getrouwde man zijn leuter parkeert? Bijzonder.

Laat ik je eraan herinneren dat de geruchten van Michelle haar affaire ook via via komen. Kan mij niet herinneren dat ze hier zelf iets over gedeeld heeft.

De meningen zijn allang niet meer objectief, ze worden gestuurd door antipathie. Het gaat niet meer om wat ze doet, maar om het feit dat ze niet geliefd is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gooischevrouw op 16-11-2025 12:24:28 ]
pi_219278033
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 11:11 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Begrijp ik, en ik moet zeggen dat ik mij daar ook wel in het verleden schuldig aan maakte.
Ik probeer nu ook iets genuanceerder en minder fel te reageren.
Frustratie kost veel energie
pi_219278095
Goddank, er gaat voedsel in de kinderen van hvk.
Het is dan wel gevulde koek en friet maar goed.
pi_219278163
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 10:56 schreef Sushirijst het volgende:
Mij viel vooral op dat MB op die gemaakte foto’s met die Tim weer met haar telefoon in haar handen stond.. terwijl ze een restaurant oid inliepen. Dit zegt wat mik betreft alles over haar. Verslaafd aan haar telefoon, haar online leven en de veren die mensen in haar kont stoppen. Het is een grote neppe show.
Als ze die oesters eet zie je haar telefoon ook op de tafel staan. Lijkt me echt helemaal niks, om de hele dag met iemand te zijn met de telefoon in de hand.
pi_219278185
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 12:12 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Dit bedoel ik dus. Stop ermee om Debbie altijd in deze discussie te trekken. De reden dat ik er bij Debbie niet op wijs is omdat ik haar niet meer volg dus geen eens weet wat ze uitspookt en hier dus geen mening meer over kan geven.

En dus omdat Michelle een mooi plaatje laat zien is zij verantwoordelijk voor waar een getrouwde man zijn leuter parkeert? Bijzonder.

Laat ik je eraan herinneren dat de geruchten van Michelle haar affaire ook via via komen. Kan mij niet herinneren dat ze hier zelf iets over gedeeld heeft.

De meningen zijn allang niet meer objectief, ze worden gestuurd door antipathie. Het gaat niet meer om wat ze doet, maar om het feit dat ze niet geliefd is.
Maar waar komt de behoefte vandaan om er hier iedereen en met regelmaat op te wijzen? Ik merk dat ik dat vervelend begin te vinden. Ja misschien heb je wel gelijk dat het antipathie is, maar dat is het ook bij Sanneke, bij DBM enz.

En ja ik betrek Debbie erbij omdat ook daar gespeculeerd wordt, dan is het toch logisch dat ik je daar op wijs. Maar we krijgen nu voortdurend een heel epistel met terechtwijzingen alsof je zelf de meest heilige bent en de rest het hier allemaal verkeerd doet.

Ik begrijp dat het jou niet past, dat irritaties oplevert maar andersom kunnen jouw berichten ook irritaties oproepen.
Zullen wel elkaar gewoon allemaal vrij laten in de manier waarop we op iemand reageren? De een gaat meer aan op de ene fluflu, de ander weer bij iemand anders omdat ze die volgt. Laat het....alsjeblieft
pi_219278189
Bestaat er bij Huisvolkids geen Picnic ofzo? Als ik geen boodschappen kan doen, dan gooi ik m’n mandje vol en bezorgen ze het de volgende dag. Je kan je kinderen toch uit “nood” (lees: slechte eigen planning) niet laten ontbijten met kruidnoten? 😕
pi_219278198
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 04:04 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto van mb en timwolf, ze valt wel op een type haha . Tis maar een ventje om te zien . Iets stil houden prima maar in de podcast doet ze echt alsof ze geen man heeft , vind daar wel wat van
Dat vissen naar complimenten 'je gaat hier zo sterk doorheen' en zo en het vragen om sympathie en aandacht, terwijl je gewoon de hele goegemeente voor de gek houdt, daar vind ik ook wat van.
Want, o, wat is ze zielig en wat doet ze het toch goed. Helemaal alleen naar Barcelona om de breuk te verwerken en zichzelf weer te vinden. Post dan niks, maar dit is gewoon nep nep nep.
pi_219278215
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 13:30 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Maar waar komt de behoefte vandaan om er hier iedereen en met regelmaat op te wijzen? Ik merk dat ik dat vervelend begin te vinden. Ja misschien heb je wel gelijk dat het antipathie is, maar dat is het ook bij Sanneke, bij DBM enz.

En ja ik betrek Debbie erbij omdat ook daar gespeculeerd wordt, dan is het toch logisch dat ik je daar op wijs. Maar we krijgen nu voortdurend een heel epistel met terechtwijzingen alsof je zelf de meest heilige bent en de rest het hier allemaal verkeerd doet.

Ik begrijp dat het jou niet past, dat irritaties oplevert maar andersom kunnen jouw berichten ook irritaties oproepen.
Zullen wel elkaar gewoon allemaal vrij laten in de manier waarop we op iemand reageren? De een gaat meer aan op de ene fluflu, de ander weer bij iemand anders omdat ze die volgt. Laat het....alsjeblieft
Nee, ik mag net zo hard mijn mening geven als een ander. Dat jij je aan mij tegengeluid irriteert kan ik weinig aan doen. ik raad je aan om langs mij heen te lezen. Dat doe ik ook bij een aantal forumleden of je kan mij blokkeren maar dan moet je wel iets aan FOK doneren. Heel bizar dat je dit vraagt aan iemand die jouw mening niet deelt het wordt steeds gekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')