abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219267895
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Welke redenen precies? Ik geef Hans Wijers groot gelijk dat Dilan een kutwijf en een leugenaar is. We kennen nog de verzonnen nareizigers.
Het zal je familie maar zijn :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219268189
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 17:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb zo de indruk dat er nog wel meer was. Dat die man gewoon allerlei uitlatingen over Yeşilgöz gedaan heeft waardoor ie totaal niet houdbaar meer is.

De ene dag kwam NRC met die uitspraken op dat podium (die niet gerectificeerd zijn, dus die staan nog).
De volgende dag kwamen ze met dit appje.

Als hij niet opgestapt was, wellicht morgen weer wat nieuws? Het lijkt namelijk wel een rode draad bij Wijers te zijn.
Kleine update: Die uitspraken op het podium zijn niet figuur Wijers gemaakt, maar door Eric Smit van Follow the Money (volgens Eric Smit zelf). Die stond naast Wijers op het podium).
pi_219268296
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat is niet wat je werkelijk wilt.

Kom op: wees eens eerlijk.
Nogmaals, ik ben anders dan de familiehoofden.
pi_219268426
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef torentje het volgende:

[..]
Nogmaals, ik ben anders dan de familiehoofden.
Nee, eerlijk zijn.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219268534
We zullen op dit forum nu de informatie toch moeten voorzien van de nodige input:
Ten eerste zou ik graag een nieuwe nationale luchthaven op de Noordzee, op ruime afstand van de kust, willen zien. Dat kan met grondmechanica zodat er een mooi robuust eiland ontstaat, zo'n 10 meter boven zeeniveau en met een razendsnelle verbinding met het oude Schiphol of eventueel ook met andere plaatsen.
Dan komt er bij Schiphol wel aardig wat ruimte vrij om woningbouw te organiseren.
Ten tweede zou ik graag zien dat er naast de gebruikelijke woning- en flatbouw ook gedacht wordt aan terraswoningen in navolging van Robert Das. Dan kunnen er veel mensen op een aantrekkelijke manier op weinig grondoppervlakte met een gevarieerde bewoning en de auto's kunnen dan onderin het bouwwerk waardoor er geen extra ruimte nodig is voor parkeerplaatsen. Tel uit je winst. Het liefst zou ik heel Nederland met dit soort woningen bebouwd willen hebben.
Ten derde Weet ik nog niet.....
Inmiddels heb ik een derde dringende aangelegenheid gevonden. Dat is onze nationale gezondheid.
Dat is een steeds groter drama aan het worden. Erg veel mensen zijn te dik en zelfs veel te dik en dat betekent dat ze in potentie een chronische ziekte aan het ontwikkelen zijn. En verder worden steeds meer mensen overspannen, gestrest, of hebben een burn-out.
Dit zijn zeer ernstige ontwikkelingen die de maatschappij vele miljarden gaan kosten, afgezien van het leed dat de betrokkenen zelf ondervinden.
Daar zal op zeer grote schaal preventie strikt noodzakelijk voor zijn, willen we niet aan onze huidige welvaart ten ondergaan.
Het verbieden dan wel zwaar belasten van ongezonde voeding, een programma voor een gezonde levensstijl, etc. . ....

[ Bericht 10% gewijzigd door Pegos op 15-11-2025 17:35:46 ]
  vrijdag 14 november 2025 @ 21:54:29 #256
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219268573
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:32 schreef kipknots het volgende:

[..]
Kleine update: Die uitspraken op het podium zijn niet figuur Wijers gemaakt, maar door Eric Smit van Follow the Money (volgens Eric Smit zelf). Die stond naast Wijers op het podium).
Je loopt wel heel erg achter de feiten aan 🤓
"Hoka Hey!"
  vrijdag 14 november 2025 @ 21:57:14 #257
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_219268623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat de PVV uitgesloten wordt lijkt me niet meer dan terecht. Bleek ook maar weer de afgelopen keer toen ze meteen het parlement buitenspel wilden zetten door net te doen alsof er een acute crisis was. Als deze kiezers graag een rechts kabinet willen, zouden ze er verstandig aan doen op een andere partij te stemmen.

Dat de VVD verder een normale partij als GL/PvdA uitsluit zie ik als een grof schandaal. Begrijpelijk dat het niet hun voorkeur heeft, maar dat is verder een normale partij die de democratische rechtstaat hoog heeft zitten. Dus daar vinden we elkaar.
Gl een normale partij noemen met hun extreem linkse leden en clubjes.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_219270431
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:35 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Wat is dit nu weer voor een kromme gedachtegang?
Een feitelijke constatering is geen kromme gedachtegang.
Men verwacht van politici dat ze eerlijk zijn, nou dan heb je aan Geert Wilders niet een hele goede maar de beste.
Het kan onwelgevallig zijn wat hij zegt maar je weet wel wat je aan hem hebt.

Kun je van veeeeeeeeeeeeele andere politici beslist niet zeggen.
Maar ja, als je graag bedonderd wil worden stem je niet op de PVV. Ook prima.
pi_219270516
Mensen die GL een normale partij vinden :D

Wat lees ik toch allemaal hier op dit forum.
pi_219270529
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, eerlijk zijn.
Jij bent duidelijk of een fout familiehoofd of een foute vriend van een familiehoofd.
  zaterdag 15 november 2025 @ 08:45:08 #261
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219270554
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:57 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Gl een normale partij noemen met hun extreem linkse leden en clubjes.
Sluit je na maanden van onderhandelen eindelijk een coalitie-akkoord, gaat de achterban de dag daarna demonstreren om tóch hun zin door te drukken . :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219270586
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 07:49 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Men verwacht van politici dat ze eerlijk zijn, nou dan heb je aan Geert Wilders niet een hele goede maar de beste.

Daar heb je gelijk in. Hij heeft tijdens zijn regeerperiode precies hetzelfde gedaan als toen ie in de oppositie zat :Y
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_219270595
D66 bakt er niks van. Laat de PVV, met evenveel zetels, nu maar het voortouw nemen <O)
pi_219270670
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:56 schreef harrievankempen het volgende:
D66 bakt er niks van. Laat de PVV, met evenveel zetels, nu maar het voortouw nemen <O)
De PVV doet toch ook niks aan al die vijandige religies? Terwijl Wilders dat wel beloofde?
  zaterdag 15 november 2025 @ 09:22:09 #265
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219270748
Begint goed al. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219271329
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:38 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij bent duidelijk of een fout familiehoofd of een foute vriend van een familiehoofd.
Het is dus niet duidelijk voor je.
pi_219271355
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is dus niet duidelijk voor je.
Sorry voor jou maar ik hoef geen foute vrienden. Dat jij fout bent is me wel duidelijk.
pi_219271356
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 07:49 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Zoals die keer dat hij had beloofd de pensioenleeftijd op 66 te houden en dat prompt liet vallen om mee te kunnen regeren?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219271420
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef torentje het volgende:

[..]
Sorry voor jou maar ik hoef geen foute vrienden. Dat jij fout bent is me wel duidelijk.
Grappig dat jij hebt overwogen een vriendschap aan te gaan met een volslagen vreemde op een forum.
Doe je dat vaker?
pi_219271434
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:56 schreef harrievankempen het volgende:
Dat ging afgelopen keer ook zo goed ja _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219271442
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig dat jij hebt overwogen een vriendschap aan te gaan met een volslagen vreemde op een forum.
Doe je dat vaker?
Jij zoekt toch ook gelijkgestemden om maar geen minderheid te worden?
pi_219271482
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Zoals die keer dat hij had beloofd de pensioenleeftijd op 66 te houden en dat prompt liet vallen om mee te kunnen regeren?
Concessies doen moet elke partij.
Als je dat als oneerlijkheid opvat, snap je weinig van coalitievorming.
pi_219271509
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:00 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Concessies doen moet elke partij.
Als je dat als oneerlijkheid opvat, snap je weinig van coalitievorming.
Wilders was pertinent voor de verkiezingen: hij zou nooit en nooit meewerken aan de aow-leeftijd van 65 jaar verhogen.
Dat was een breekpunt. De ochtend na de verkiezingen liet hij die belofte vallen
Dat heet kiezersbedrog.

https://www.pvv.nl/in-de-(...)t-bij-aow-op-65.html
quote:
Geert Wilders zweert bij aow op 65
De Partij voor de Vrijheid keert zich tegen een verhoging van de aow-leeftijd naar 67 jaar. De partij van Geert Wilders noemt de maatregel zelfs een breekpunt bij eventuele kabinetsdeelname na de volgende verkiezingen.
"Wij zullen hier nooit voor tekenen", waarschuwt Wilders, die zich daarmee voor het eerst uitspreekt over het beladen thema. "Als iemand met ons wil regeren, weet dan dat we het binnen een minuut zullen terugdraaien."
  zaterdag 15 november 2025 @ 11:07:28 #274
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219271535
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:50 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij zoekt toch ook gelijkgestemden om maar geen minderheid te worden?
Misschien bestaat de mogelijkheid vrienden/gelijkgestemden te treffen op locaties waar u hulp geboden kan worden.

Aan de zakelijke organisatie te Amsterdam-Zuid en Haarlem gelieerde contacten - professionals in hun vak - kunnen mensen met levensvragen, schulden of sociale problematiek verder begeleiden. Niets moet, maar u zou hier echt eens serieus over kunnen gaan nadenken.

Het forum is wellicht niet de meest juiste plaats (voor u).
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219271551
Dat wijf is een feeks. Wat was er vekeerd aan die uitspraak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')