Het zal je familie maar zijnquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke redenen precies? Ik geef Hans Wijers groot gelijk dat Dilan een kutwijf en een leugenaar is. We kennen nog de verzonnen nareizigers.
Kleine update: Die uitspraken op het podium zijn niet figuur Wijers gemaakt, maar door Eric Smit van Follow the Money (volgens Eric Smit zelf). Die stond naast Wijers op het podium).quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb zo de indruk dat er nog wel meer was. Dat die man gewoon allerlei uitlatingen over Yeşilgöz gedaan heeft waardoor ie totaal niet houdbaar meer is.
De ene dag kwam NRC met die uitspraken op dat podium (die niet gerectificeerd zijn, dus die staan nog).
De volgende dag kwamen ze met dit appje.
Als hij niet opgestapt was, wellicht morgen weer wat nieuws? Het lijkt namelijk wel een rode draad bij Wijers te zijn.
Nogmaals, ik ben anders dan de familiehoofden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat je werkelijk wilt.
Kom op: wees eens eerlijk.
Nee, eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben anders dan de familiehoofden.
Je loopt wel heel erg achter de feiten aan 🤓quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kleine update: Die uitspraken op het podium zijn niet figuur Wijers gemaakt, maar door Eric Smit van Follow the Money (volgens Eric Smit zelf). Die stond naast Wijers op het podium).
Gl een normale partij noemen met hun extreem linkse leden en clubjes.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat de PVV uitgesloten wordt lijkt me niet meer dan terecht. Bleek ook maar weer de afgelopen keer toen ze meteen het parlement buitenspel wilden zetten door net te doen alsof er een acute crisis was. Als deze kiezers graag een rechts kabinet willen, zouden ze er verstandig aan doen op een andere partij te stemmen.
Dat de VVD verder een normale partij als GL/PvdA uitsluit zie ik als een grof schandaal. Begrijpelijk dat het niet hun voorkeur heeft, maar dat is verder een normale partij die de democratische rechtstaat hoog heeft zitten. Dus daar vinden we elkaar.
Een feitelijke constatering is geen kromme gedachtegang.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een kromme gedachtegang?
Sluit je na maanden van onderhandelen eindelijk een coalitie-akkoord, gaat de achterban de dag daarna demonstreren om tóch hun zin door te drukken .quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:57 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Gl een normale partij noemen met hun extreem linkse leden en clubjes.
Daar heb je gelijk in. Hij heeft tijdens zijn regeerperiode precies hetzelfde gedaan als toen ie in de oppositie zatquote:Op zaterdag 15 november 2025 07:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Een feitelijke constatering is geen kromme gedachtegang.
Men verwacht van politici dat ze eerlijk zijn, nou dan heb je aan Geert Wilders niet een hele goede maar de beste.
Het kan onwelgevallig zijn wat hij zegt maar je weet wel wat je aan hem hebt.
De PVV doet toch ook niks aan al die vijandige religies? Terwijl Wilders dat wel beloofde?quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:56 schreef harrievankempen het volgende:
D66 bakt er niks van. Laat de PVV, met evenveel zetels, nu maar het voortouw nemen
Het is dus niet duidelijk voor je.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk of een fout familiehoofd of een foute vriend van een familiehoofd.
Sorry voor jou maar ik hoef geen foute vrienden. Dat jij fout bent is me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is dus niet duidelijk voor je.
Zoals die keer dat hij had beloofd de pensioenleeftijd op 66 te houden en dat prompt liet vallen om mee te kunnen regeren?quote:Op zaterdag 15 november 2025 07:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Een feitelijke constatering is geen kromme gedachtegang.
Men verwacht van politici dat ze eerlijk zijn, nou dan heb je aan Geert Wilders niet een hele goede maar de beste.
Het kan onwelgevallig zijn wat hij zegt maar je weet wel wat je aan hem hebt.
Grappig dat jij hebt overwogen een vriendschap aan te gaan met een volslagen vreemde op een forum.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Sorry voor jou maar ik hoef geen foute vrienden. Dat jij fout bent is me wel duidelijk.
Dat ging afgelopen keer ook zo goed jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 08:56 schreef harrievankempen het volgende:
D66 bakt er niks van. Laat de PVV, met evenveel zetels, nu maar het voortouw nemen
Jij zoekt toch ook gelijkgestemden om maar geen minderheid te worden?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig dat jij hebt overwogen een vriendschap aan te gaan met een volslagen vreemde op een forum.
Doe je dat vaker?
Concessies doen moet elke partij.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zoals die keer dat hij had beloofd de pensioenleeftijd op 66 te houden en dat prompt liet vallen om mee te kunnen regeren?
Wilders was pertinent voor de verkiezingen: hij zou nooit en nooit meewerken aan de aow-leeftijd van 65 jaar verhogen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:00 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Concessies doen moet elke partij.
Als je dat als oneerlijkheid opvat, snap je weinig van coalitievorming.
quote:Geert Wilders zweert bij aow op 65
De Partij voor de Vrijheid keert zich tegen een verhoging van de aow-leeftijd naar 67 jaar. De partij van Geert Wilders noemt de maatregel zelfs een breekpunt bij eventuele kabinetsdeelname na de volgende verkiezingen.
"Wij zullen hier nooit voor tekenen", waarschuwt Wilders, die zich daarmee voor het eerst uitspreekt over het beladen thema. "Als iemand met ons wil regeren, weet dan dat we het binnen een minuut zullen terugdraaien."
Misschien bestaat de mogelijkheid vrienden/gelijkgestemden te treffen op locaties waar u hulp geboden kan worden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:50 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij zoekt toch ook gelijkgestemden om maar geen minderheid te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |