abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219266737
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat heb jij op je geweten.

Doe daar eerst iets mee.
Ik ben geen familiehoofd, men kan mij dus niets verwijten.
  vrijdag 14 november 2025 @ 19:33:38 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219266740
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:31 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ik denk dat het in elk van dat soort groepjes gebeurd. Ik denk dat in bepaalde app groepen onder politici ook over Timmermans Klaver Wilders en Jetten het nodige geroepen is.
Maar in deze setting en functie is dat niet handig en werkbaar meer.
Uiteraard, ook Hans Wijers is niets menselijks vreemd
pi_219266749
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ze sluiten alleen PVV en FVD uit.

En wat de persoonlijke mening van Hans Wijers is over Dilan dat is niet meer zo relevant.
Een partij prominent. Die de besprekingen had moeten leiden.

Het is mij wel duidelijk wat D66 van Yesligus vindt.
Jouw uitspraak dat ze gewoon een kutwijf is, versterkt mijn mening over D66 alleen maar.
  vrijdag 14 november 2025 @ 19:35:15 #229
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_219266757
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:13 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Lastig he in die bubbel. Ik zet tenminste geen groep in een bepaald hemd. Zwaktebod en typisch. Ik zeg ook nergens dat je niet over links mag praten maar dat je eerst naar rechts moet kijken.

Dat jij voorbij gaat aan de cijfers en dat het merendeel op centrum rechts heeft gestemd past vermoedelijk niet in je (dure) straatje.
En wat ik zeg is dat het helemaal niet uitmaakt wie de problemen aanpakt, als het maar gedaan wordt. En helaas voor jou heeft "rechts" laten zien dat ze er he-le-maal niks van kunnen. Dat begon al toen die leugenachtige feeks Dilan een kabinet liet vallen en volksmenner Geert het volgende. Geholpen door zijn van onkunde omhoog gevallen ministers.
Wie dit leest is gek
pi_219266762
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:04 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Publiekelijk is tenminste in alle openheid. Ofwel eerlijk. Wat je er ook van vindt.
Beter dan dat achterbakse, elitaire D66 gedrag.
Wat is dit nu weer voor een kromme gedachtegang?
pi_219266841
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik ben geen familiehoofd, men kan mij dus niets verwijten.
Daardoor ben jij juist de hoofdschuldige
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 14 november 2025 @ 19:43:02 #232
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_219266843
Kikkertjes op links, kikkertjes op rechts... en de ragebaitredacties pingelen lekker door.

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_219266856
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]
Dat is het domste wat je kan doen. Dan blijft men maar doorgaan. En dat win je ook niet.
[..]
Ja. Maar het is natuurlijk wel zo dat appjes prive zouden moeten blijven. Het zijn 2 of 3 traps raketten.
Eerst komt uit dat hij op een borrel X en Y heeft gezegd. Hij gaat sussen en baggetaliseren. Daarna komt naar buiten dat ie ook X en Y heeft geapped. Ik vind dit journalistieke rellerij.
Yesilgöz heeft geen 'white lies' (leugentjes om bestwil) verkondigd. Want daar zijn er tonnen van in de politiek en in ons dagelijks leven. En daarover iemand een leugenaar noemen zou typisch iets zijn van de bijl op een splinter zetten.

Voor een verkenner is het onhandig omdat je Yesilgöz erbij probeert te krijgen en zij als propagandabakker blijkbaar geen bakker genoemd wil worden is dat lastig. Want vriend en vijand is er wel over eens dat ze haaks op de waarheid zat.

Maar goed... Wijers is geen Gom van Strien. Nu iemand vinden die Yesilgöz geen leugenaar genoemd heeft.
pi_219266862
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:34 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]

Jouw uitspraak dat ze gewoon een kutwijf is, versterkt mijn mening over D66 alleen maar.
Grappig, een onbekende op Fok zegt iets, en dat bepaalt jouw mening over D66...
pi_219266865
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Kikkertjes op links, kikkertjes op rechts... en de ragebaitredacties pingelen lekker door.

[ afbeelding ]
En uiteindelijk gebeurt er helemaal niets voor de 'gewone' mensen.

Goed gezien.
pi_219266871
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, een onbekende op Fok zegt iets, en dat bepaalt jouw mening over D66...
Dan lees je het verkeerd.
  vrijdag 14 november 2025 @ 19:45:41 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219266872
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:34 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]

Als je verbaasd bent dat Dilan bij D66 niet populair zal zijn, dan heb je wel zitten slapen.

Maar verder is politiek een zakelijke samenwerking. Al kan Hans Wijers zich door onprofessioneel gedrag er niet meer aan meedoen.
  vrijdag 14 november 2025 @ 19:50:12 #238
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_219266920
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:44 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
En uiteindelijk gebeurt er helemaal niets voor de 'gewone' mensen.

Goed gezien.
Het is vraag en aanbod; de gewone mensen kunnen zichzelf ook een plezier doen en het belonen met de aandacht die het (inmiddels nog) verdient, dan is het snel afgelopen met die soap politics.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_219266924
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als je verbaasd bent dat Dilan bij D66 niet populair zal zijn, dan heb je wel zitten slapen.

Maar verder is politiek een zakelijke samenwerking. Al kan Hans Wijers zich door onprofessioneel gedrag er niet meer aan meedoen.
Dus dat uitsluiten van samenwerking met andere partijen is gewoon zakelijk.

Wat een leegheid.

Precies wat ik al dacht. De redenen worden er achteraf bij bedacht.
Dank je voor je eerlijkheid.
pi_219266931
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan lachen om de D66 hoogmoed dat weer eens ten val wordt gebracht.
Maar ik vind het allemaal wel ver gaan hoor. Op een borrel heb je X of Y gezegd en dan wordt dat gelekt.

Weet je, ik heb ooit eens een peuk naast een asbak gegooid en met mijn auto een vuilnisbak omver gestoten. Hopelijk word ik er niet op afgerekend..
Tja, nu je dit hebt toegegeven, kun je geen informateur meer worden -O-
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  vrijdag 14 november 2025 @ 19:55:28 #241
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219266959
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Dus dat uitsluiten van samenwerking met andere partijen is gewoon zakelijk.

Wat een leegheid.
Ja, men denkt immers dat samenwerken met de PVV tot niets goeds gaat leiden. Dus dat is juist puur inhoud. Verder zie je Wilders en Jetten vaak samen lachen, dus persoonlijk zal het niet zo slecht zijn.

quote:
Precies wat ik al dacht. De redenen worden er achteraf bij bedacht.
Dank je voor je eerlijkheid.
Welke redenen precies? Ik geef Hans Wijers groot gelijk dat Dilan een kutwijf en een leugenaar is. We kennen nog de verzonnen nareizigers.

Maar in zijn rol is het vrij dom om dan het achterste van je tong te laten zien.
pi_219266995
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:45 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Dan lees je het verkeerd.
Het staat er:

quote:
Jouw uitspraak dat ze gewoon een kutwijf is, versterkt mijn mening over D66 alleen maar
pi_219267129
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daardoor ben jij juist de hoofdschuldige
Neen hoor, want ik wil dat iedereen aan preventieve zorg kan doen, waardoor iedereen in goede gezondheid veel ouder wordt en dus pas op zeer hoge leeftijd de echte zorg hoeft aan te spreken.
Datzelfde gunnen de familiehoofden de jongere generaties echter niet.
pi_219267406
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:13 schreef torentje het volgende:

[..]
Neen hoor, want ik wil dat iedereen aan preventieve zorg kan doen, waardoor iedereen in goede gezondheid veel ouder wordt en dus pas op zeer hoge leeftijd de echte zorg hoeft aan te spreken.
Datzelfde gunnen de familiehoofden de jongere generaties echter niet.
Maar dat is niet wat je werkelijk wilt.

Kom op: wees eens eerlijk.
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:37:16 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219267436
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Links heeft zeker geen meerderheid. Het gaat om wat er nu gekozen is, Er zijn meer kiezers die op rechtse partijen hebben gestemd, dan op linkse. Dus dan kijk je naar rechts. Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
[..]
Dus dan ga je in tegen de wil van de meerderheid en kies je voor het gebruikelijk "ikke ikke ikke". De cijfers liggen er. Het grote deel van Nederland wil centrum rechts - niets anders. Zorg als volksvertegenwoordigers maar dat je eruit komt. Het is je plicht naar de kiezer.
Maar rechts heeft ook geen meerderheid. Dus waar kom je dan op uit? Het midden. Met 2 middenpartijen, 1 partij van rechts en 1 partij van links.

Het is de rechtse partij die daar moeilijk over doet. Ik snap niet dat je er zo aan vast houdt dat het rechts moet van 'de kiezer'. Overigens kan je nooit tegen de wil van de meerderheid ingaan. Als je een meerderheid in de tweede kamer hebt, heb je de wil van de meerderheid, even plat gezegd.
Laffe huichelaar
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 20:40:22 #246
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219267467
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Maar rechts heeft ook geen meerderheid. Dus waar kom je dan op uit? Het midden. Met 2 middenpartijen, 1 partij van rechts en 1 partij van links.

Het is de rechtse partij die daar moeilijk over doet. Ik snap niet dat je er zo aan vast houdt dat het rechts moet van 'de kiezer'. Overigens kan je nooit tegen de wil van de meerderheid ingaan. Als je een meerderheid in de tweede kamer hebt, heb je de wil van de meerderheid, even plat gezegd.
Waarbij gezegd mag worden dat je in alle redelijkheid ook verantwoordelijkheid hebt richting diezelfde minderheid. Het is geen winner takes all, wat neerkomt op een soort dictatuur van de meerderheid.

Zo lijken sommige mensen meerderheid wel te zien. Dan heb je gewonnen en de minderheid verloren dus die moeten hun bek houden
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:42:13 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219267495
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]
Dat is het domste wat je kan doen. Dan blijft men maar doorgaan. En dat win je ook niet.
[..]
Ja. Maar het is natuurlijk wel zo dat appjes prive zouden moeten blijven. Het zijn 2 of 3 traps raketten.
Eerst komt uit dat hij op een borrel X en Y heeft gezegd. Hij gaat sussen en baggetaliseren. Daarna komt naar buiten dat ie ook X en Y heeft geapped. Ik vind dit journalistieke rellerij.
In principe is dit bijvangst natuurlijk. NRC brengt groot in het nieuws dat hij op de verkiezingsavond allemaal dingen heeft gezegd, waarvan bleek dat dit gezegd is door die dude van FTM. Niks aan de hand dus, maar inmiddels zijn de slapende honden wakker gemaakt en komt er veel meer boven drijven van mensen die ook nog een duit in het zakje willen doen.

Niet gezegd dat het dan meteen slecht is dat dat boven water komt hč, zo is het in een extremer voorbeeld met vb Marco B en Ali B ook aan het rollen gekomen. Komt in het nieuws door TVOH en dan worden er wat mensen wakker die hun aanranding en/of verkrachting ook melden.
Laffe huichelaar
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:46:24 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219267552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Waarbij gezegd mag worden dat je in alle redelijkheid ook verantwoordelijkheid hebt richting diezelfde minderheid. Het is geen winner takes all, wat neerkomt op een soort dictatuur van de meerderheid.

Zo lijken sommige mensen meerderheid wel te zien. Dan heb je gewonnen en de minderheid verloren dus die moeten hun bek houden
Volgens mij laten de feiten juist zien dat het niet zo eenzijdig is dat 'het volk' rechts wil, men had het niet voor niks steeds over een breed middenkabinet en alle partijen die dat riepen hebben zetels gewonnen.

Het frame dat D66 het kabinet WaT NeDeRlANd wIL!!! tegenhoudt, vind ik in ieder geval veel te kort door de bocht. Op die grond hebben de middenpartijen evenveel recht om te roepen dat VVD het middenkabinet wat het volk wil tegenhoudt. Feitelijk hebben ze allebei gelijk en allebei ongelijk. Beide doen recht aan de verkiezingsuitslag, maar is het niet zo dat alleen zij recht kunnen doen aan de verkiezingsuitslag.
Laffe huichelaar
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:46:48 #249
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219267558
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Niet gezegd dat het dan meteen slecht is dat dat boven water komt hč, zo is het in een extremer voorbeeld met vb Marco B en Ali B ook aan het rollen gekomen. Komt in het nieuws door TVOH en dan worden er wat mensen wakker die hun aanranding en/of verkrachting ook melden.
quote:
In principe is dit bijvangst natuurlijk. NRC brengt groot in het nieuws dat hij op de verkiezingsavond allemaal dingen heeft gezegd, waarvan bleek dat dit gezegd is door die dude van FTM. Niks aan de hand dus, maar inmiddels zijn de slapende honden wakker gemaakt en komt er veel meer boven drijven van mensen die ook nog een duit in het zakje willen doen.
Wat hij zei, was niet schokkend. Het is bloed irritant dat je niets meer kan zeggen zonder dat dat meteen doorverteld wordt. Vertrouwelijkheid?

quote:
Ik weet het allemaal niet. Het lijkt er op dat als je eenmaal in het verdomhoekje zit, er steeds meer mensen boven water komen (een zelf versterkend effect) die dan hetzelfde hebben meegemaakt, of het bevestigen, of nog een extra duit in het zakje doen. Waarheid en laster van elkaar onderscheiden wordt een groot probleem dan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 14 november 2025 @ 21:07:51 #250
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219267855
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:12 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Waar zijn álle progressievelingen die moord en brand schreeuwden toen Kaag een heks werd genoemd nu? Tis errug stil hiero. Ik had toch wel verwacht dat er een demo wordt georganiseerd nu tegen Wijers.
Die zijn het lek aan het bekritiseren...

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')