SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zo ben ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
Zo, dat is een openbare liefdesverklaring aan heel Fok!
Zeker! Altijd fijn zo'n complimentjequote:Op donderdag 13 november 2025 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo ben ik.![]()
Vandaag nog een compliment gekregen van een collega, vlak voor ik naar huis ging.
Ze spreekt geen woord Nederlands, maar ze zei dat ze heel blij was met de service dit ik verleende en dat ze kon zien dat ik plezier in mijn werk had.
Die heb ik even in mijn zak gestoken.
Maar hij weet in ieder geval dat hij van haar/hem houdt. En dat is al heel wat.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:19 schreef brother52 het volgende:
Matthias weet ook niet echt wat hij wil...
Dat is altijd fijn. Zuinig bewarenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo ben ik.![]()
Vandaag nog een compliment gekregen van een collega, vlak voor ik naar huis ging.
Ze spreekt geen woord Nederlands, maar ze zei dat ze heel blij was met de service dit ik verleende en dat ze kon zien dat ik plezier in mijn werk had.
Die heb ik even in mijn zak gestoken.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef brother52 het volgende:
Kathrina & the waves - Walking on sunshine
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
Katerina & the Waves - Walking on sunshine
Beide doe ik ze niet na.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Jezus liep op water, Katrina op zonneschijn
Ik vertrouw ze allebei niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Jezus liep op water, Katrina op zonneschijn
Een noodpakket? Of een nootpakket?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is paniek en ‘het zou mis kunnen gaan’. En dan kun je op de website van het Sinterklaasjournaal een noodpakket bestellen om de eerste dagen door te komen
En heb je al een pakket besteld?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is paniek en ‘het zou mis kunnen gaan’. En dan kun je op de website van het Sinterklaasjournaal een noodpakket bestellen om de eerste dagen door te komen
Probeer maar hier https://sinterklaasjourna(...)estel-een-noodpakketquote:Op donderdag 13 november 2025 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Een noodpakket? Of een nootpakket?
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Probeer maar hier https://sinterklaasjourna(...)estel-een-noodpakket
Even een uurtje wachten, dan heb je je mailbox vol met spamquote:
Mensen willen gewoon bedrogen worden.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij lengde gewoon de wijn aan….
Welkom zorro.quote:
Graag gedaan!quote:
Je hoeft geen mailadres op te geven.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Even een uurtje wachten, dan heb je je mailbox vol met spam
Toch fijn om die bevestiging te krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:29 schreef Symphonic het volgende:
Het antwoord op deze vraag is: Nee
Nou moet ik wel zeggen dat bijna alle pa's een grotere kar rijden dan de mijne.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:29 schreef Symphonic het volgende:
Het antwoord op deze vraag is: Nee
Ja, dat is niet eerlijk hè?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat bijna alle pa's een grotere kar rijden dan de mijne.
Hij heeft nooit zijn rijbewijs gehaald zelfs. En mijn moeder ook niet. Ik ben autoloos opgegroeid.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat is niet eerlijk hè?
Je pa rijdt momenteel niet in een kar, volgens mij.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft nooit zijn rijbewijs gehaald zelfs. En mijn moeder ook niet. Ik ben autoloos opgegroeid.
Nee, inderdaad. Ik vond het prima. Heb het nooit echt gemist.quote:
Woonden jullie dat overal relatief gezien dichtbij?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik vond het prima. Heb het nooit echt gemist.
Zelfs wij…..quote:Op donderdag 13 november 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat bijna alle pa's een grotere kar rijden dan de mijne.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik klein was hadden mijn ouders ieder een eigen auto: een rode en een oranje Eend.
We moesten altijd eerst de bus naar Utrecht pakken en daarna de trein. Vooral het feit dat de hele familie in Zuid-Limburg woonde was onhandig. Ik weet niet hoe vaak we die treinreis wel niet hebben gemaakt. En andersom kwam er eigenlijk nooit iemand vanuit Limburg naar ons, terwijl zij wel allemaal een auto hadden. Dat werd toen als wereldreis gezien met de auto zelfs. Nou moet ik zeggen dat ik de trein juist voor langere reizen ook prettiger vind.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Woonden jullie dat overal relatief gezien dichtbij?
Ik ben blij dat wij wel een auto hadden.
Staat leuk op de oprit, maar wat een rammelbakquote:Op donderdag 13 november 2025 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zou jij die nu wel willen rijden, of niet?
Wij hadden ook een auto. We kregen er een Renault 16 toen ik een jaar of 5 was.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Woonden jullie dat overal relatief gezien dichtbij?
Ik ben blij dat wij wel een auto hadden.
Pfff.... fijne familie dan.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
We moesten altijd eerst de bus naar Utrecht pakken en daarna de trein. Vooral het feit dat de hele familie in Zuid-Limburg woonde was onhandig. Ik weet niet hoe vaak we die treinreis wel niet hebben gemaakt. En andersom kwam er eigenlijk nooit iemand vanuit Limburg naar ons, terwijl zij wel allemaal een auto hadden. Dat werd toen als wereldreis gezien met de auto zelfs. Nou moet ik zeggen dat ik de trein juist voor langere reizen ook prettiger vind.
Dat waren ook maar kleine autootjes, toch?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij hadden ook een auto. We kregen er een Renault 16 toen ik een jaar of 5 was.
Schagen ligt nergens dichtbij.
Dat ook.quote:
Ik heb er wel eens in gezeten als passagier, nooit zelf in gereden.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zou jij die nu wel willen rijden, of niet?
Was toen volgens mij veel normaler dan nu.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gingen wel vaker naar de familie in het Noorden, maar ze kwamen geregeld ook naar ons toe, zelfs oma met de trein.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Avicii - maar ik weet de titel niet
Toch! Het leek me te voor de hand liggend.quote:
Jij denkt vaak te moeiljk bij het raden van de liedjes of artiesten.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch! Het leek me te voor de hand liggend.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
Cyndi Lauper - Girls just wanna have fun
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:46 schreef brother52 het volgende:
Cyndi Lauper - Girls just wanna have fun
In mijn herinnering was dit nummer wat energieker.quote:
Wat een haartrauma wel niet kan doen voor een mensquote:Op donderdag 13 november 2025 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Toen Gerard er nog uitzag als Gerard
Gelukkig heb ik geen haartrauma dan.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een haartrauma wel niet kan doen voor een mens
Ach ja, Nederland Muziekland. Dat was ik vergeten.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ging ik met mijn buurjongetje en mijn fotocamera naar zijn optreden voor, ik denk, Nederland Muziekland.
Wel meer dan alleen een haartrauma.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een haartrauma wel niet kan doen voor een mens
Was dat niet zoiets als muziek op het plein of zo?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ging ik met mijn buurjongetje en mijn fotocamera naar zijn optreden voor, ik denk, Nederland Muziekland.
Ah, ik heb hem na zijn haartransplantatie eigenlijk niet meer gevolgd.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel meer dan alleen een haartrauma.
Hij is echt bizar verbouwd…
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem na zijn haartransplantatie eigenlijk niet meer gevolgd.
Mmm, niet verspookt, maar ook zeker niet natuurlijk...quote:
In het echt op een metertje afstand leek het net een wassen beeld, die huid is heel eng geworden en dat haar leek wel van uitgedroogd plasticquote:Op donderdag 13 november 2025 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, niet verspookt, maar ook zeker niet natuurlijk...
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:07 schreef brother52 het volgende:
Christina Aguilera - Genie in a bottle
Waarom weet ik dit...
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In het echt op een metertje afstand leek het net een wassen beeld, die huid is heel eng geworden en dat haar leek wel van uitgedroogd plastic
En dat loopt bij jullie in het wild?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In het echt op een metertje afstand leek het net een wassen beeld, die huid is heel eng geworden en dat haar leek wel van uitgedroogd plastic
Dit is ongeveer mijn beeld van plastische chirurgiequote:Op donderdag 13 november 2025 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is ongeveer mijn beeld van plastische chirurgie
[ afbeelding ]
Tzt te zien in het 2e seizoen van Only Joling, ik hoop dat ik de camera’s heb weten te ontwijkenquote:Op donderdag 13 november 2025 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat loopt bij jullie in het wild?
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tzt te zien in het 2e seizoen van Only Joling, ik hoop dat ik de camera’s heb weten te ontwijken
Ik ben al op wegquote:Op donderdag 13 november 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is ongeveer mijn beeld van plastische chirurgie
[ afbeelding ]
Niet klein, wel comfortabel en een fantastische wegliggingquote:Op donderdag 13 november 2025 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat waren ook maar kleine autootjes, toch?
Als je maar niet van die opgespoten lippen doet.quote:
Lijkt wel een beetje op de Simca die wij vroeger hadden.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet klein, wel comfortabel en een fantastische wegligging
[ afbeelding ]
Toen auto's gewoon nog vierkantig mochten zijnquote:Op donderdag 13 november 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet klein, wel comfortabel en een fantastische wegligging
[ afbeelding ]
Geen fillers in mijn lijf, doodeng spul vind ik datquote:Op donderdag 13 november 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je maar niet van die opgespoten lippen doet.
Daar heeft het zeker wat van weg jaquote:Op donderdag 13 november 2025 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de Simca die wij vroeger hadden.
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Donna Summer This time it’s for real
We hadden een 1100quote:Op donderdag 13 november 2025 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar heeft het zeker wat van weg ja![]()
Simca 1300
Ja, dat hoorde ik er wel duidelijk in. Moest ook aan Kylie denken.quote:
Shit hij heeft het meteen door.quote:
Mercedes mocht toen ook vierkant zijnquote:
Gewoon zoal het hoort.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Mercedes mocht toen ook vierkant zijn
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:22 schreef brother52 het volgende:
Cliff Richard & the young ones - Living doll
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:23 schreef livelink het volgende:
Cliff Richard & the Young Ones - Living doll
Klopt. Dit nummer kan het hebben.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:29 schreef brother52 het volgende:
David Bowie & Mick Jagger - Dancing in the street
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:29 schreef livelink het volgende:
Nu had eigenlijk Innuendo van Queen gedraaid moeten worden. Gemiste kans, Melting.
Onschuldig foutje. Komt op hetzelfde neerquote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Onschuldig foutje. Komt op hetzelfde neer
Ja, vond het wel grappig.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Onschuldig foutje. Komt op hetzelfde neer
Oh? Net als Una paloma blanca?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
Is ineens een tik-tok hit. Dus zal wel stijgen in de top2000 dit jaar.
Ik weet niet of Ddm dat ook vind.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit is zo’n lekker nummer om mee te bleren
Zeker nietquote:Op donderdag 13 november 2025 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ddm dat ook vind.
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:45 schreef livelink het volgende:
Smokie - Living next door to Alice
Peter Koelewijnquote:Op donderdag 13 november 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
Ach nee, dit is een of andere feestband-parodie
Nooit geweten, maar nu hoor ik het inderdaad.quote:
Heeft volgens mij nog op 1 gestaan in de top 40.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit geweten, maar nu hoor ik het inderdaad.
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:48 schreef livelink het volgende:
Frank Sinatra - New York, New York
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar was ik al achter. Goede maxi
Hebben ze dat?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
Deze band heeft ook wel zijn faam verloren sinds ze hun ziel aan de duivel Trump verkocht hebben.
Wat mij betreft wel. Ze speelden op zijn inauguratie.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ze speelden op zijn inauguratie.
Goedemiddag!quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Luister nog een stukje mee
Ik ben een lange tijd behoorlijk druk geweest, maar op zich gaat het prima.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En hoe gaat het met MadMaster?
Prettige muziek overigens
Ah hopelijk wel druk op een "goede" manier?quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een lange tijd behoorlijk druk geweest, maar op zich gaat het prima.
En jij?
OK, tot een volgende ronde...quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah hopelijk wel druk op een "goede" manier?
Fijn dat het dan op zich wel prima gaat.
Bij mij op het werk is het wel druk, verder gaat het best aardig.
Maar de voorbereidingen voor de avondmaaltijd worden getroffen, dus tot een volgende keer
Lekker! Mijn broer is hier een weekje geweest vanuit Bonaire. Hij is maandag weer terug gegaan. Geen idee wanneer we hem weer zien. In ieder geval niet met de feestdagen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was er ook wel even aan toe.
Over 2 weken gelukkig weer even naar Curaçao...
En wat is er besteld?quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:12 schreef livelink het volgende:
Wij gaan hier zo eten bestellen. Mijn zoon heeft een tentamenweek achter de rug, dus hij mocht kiezen.
Ach, die duikt wel weer een keertje op.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker! Mijn broer is hier een weekje geweest vanuit Bonaire. Hij is maandag weer terug gegaan. Geen idee wanneer we hem weer zien. In ieder geval niet met de feestdagen.
We moeten nog bestellen, maar het zullen wel hamburgers worden, denk ik.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat is er besteld?
[..]
Ach, die duikt wel weer een keertje op.
onze vrienden van Aruba waren onlangs nog hier, onze vrienden van Curaçao zijn nu hier in NL en over2 weken zien elkaar allemaal gezamenlijk op Curaçao. De wereld is niet zo groot...
Lekker!quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:17 schreef livelink het volgende:
[..]
We moeten nog bestellen, maar het zullen wel hamburgers worden, denk ik.
Inmiddels besteld. Zal wel lang duren voordat het komt op vrijdagavond, vermoed ik.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Inmiddels besteld. Zal wel lang duren voordat het komt op vrijdagavond, vermoed ik.
10 minuten heb ik hier nog nooit meegemaakt. Langer dan 1 uur helaas wel. Vaak ga ik zelf halen, dan gaat het sneller, maar daar heb ik vanavond geen zin in.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
De ene keer staan ze binnen 10 minuten voor de deur, de andere keer duurt het een uur...
Rustig aan, ik riedel nog wel even door.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:04 schreef livelink het volgende:
[..]
10 minuten heb ik hier nog nooit meegemaakt. Langer dan 1 uur helaas wel. Vaak ga ik zelf halen, dan gaat het sneller, maar daar heb ik vanavond geen zin in.
Soep, homemade.quote:
Ski-oord toch? Ik zou wel eens in maart richting Scandinavië willen gaan. Dan is het niet meer de hele dag donker, maar krijg je toch wat van de winter mee.quote:
Geen idee, alles lijkt in Noorwegen op elkaar en heel veel sneeuw lag er niet in september.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ski-oord toch? Ik zou wel eens in maart richting Scandinavië willen gaan. Dan is het niet meer de hele dag donker, maar krijg je toch wat van de winter mee.
Ah, dat klinkt goed. Finland staat bij ons ook op nummer 1quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, alles lijkt in Noorwegen op elkaar en heel veel sneeuw lag er niet in september.
Maar het stond ineens als plaatsnaam op de borden...
Onze trip in februari naar Finland was prima qua licht, van 8 tot 17.30 uur was het licht.
Daarna pikdonker met vaak Noorderlicht...
Ik zie het... had ik toch wat eerder om boodschappen moeten gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt dan inderdaad maar even...
Ik heb werkelijk waar bijna 3 maanden niets gedraaid.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:30 schreef livelink het volgende:
Was weer eens lekker om muziek van jou te horen MadMaster. Het werkt allemaal nog prima!
Dank je wel.
Dank!quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:31 schreef livelink het volgende:
En eet smakelijk natuurlijk. Geniet van de soep.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:13 schreef livelink het volgende:
Ik test even mee. Hoor geluid, dus test voorlopig geslaagd.
Ik was al een tijdje wakker; ben aan het nadenken wat ik vandaag ga doen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Mad Season - Wake Up
Voor mij voelt het nog heel vroeg, vannacht schaatsen gekeken. Ben nog geen uur wakker.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje wakker; ben aan het nadenken wat ik vandaag ga doen.
Het hele album waar dit af komt is erg goed. Ze hebben er helaas maar 1 gemaakt.quote:
Ik heb deze in ieder geval even toegevoegd aan mijn playlist. Zal de rest van wat er op Spotify staat ook wel eens luisteren.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hele album waar dit af komt is erg goed. Ze hebben er helaas maar 1 gemaakt.
Ah, dat schaatsen heb ik dan weer gemist. Vroeger keek ik nog wel eens 's nachts, maar dat doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor mij voelt het nog heel vroeg, vannacht schaatsen gekeken. Ben nog geen uur wakker.
Schaatsen is een van de weinige sporten die ik nog een beetje volg. En als ze in Salt Lake City rijden zijn er kansen op wereldrecords dus dan moet ik wel kijken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat schaatsen heb ik dan weer gemist. Vroeger keek ik nog wel eens 's nachts, maar dat doe ik niet meer.
Dan ben je vannacht verwend. Ik wil nog wel eens een uitzondering maken voor de OS, maar ik heb geen tv meer in mijn slaapkamer, dus dat wordt dan lastiger.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Schaatsen is een van de weinige sporten die ik nog een beetje volg. En als ze in Salt Lake City rijden zijn er kansen op wereldrecords dus dan moet ik wel kijken.
Ik heb ook geen tv in mijn slaapkamer e dat is maar goed ook, anders was ik bij de eerste afstand al in slaap gevallen denk ik.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ben je vannacht verwend. Ik wil nog wel eens een uitzondering maken voor de OS, maar ik heb geen tv meer in mijn slaapkamer, dus dat wordt dan lastiger.
Ook goedquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:58 schreef brother52 het volgende:
De blauwe bessen waren op dus dan maar wat anders bij de pancakes...
Devin Townsend Project - Blackberry
Ik zit al aan mijn koffie-taks (mag van mezelf maar 2 kopjes per dag drinken). Maar ik pak die laatste dan nog mee.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:03 schreef brother52 het volgende:
REM - The Wake-Up Bomb
Hierna nog 1 kop koffie om mee af te sluiten.
Ah, dan verwacht ik Wuthering Heights in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:11 schreef brother52 het volgende:
Maar alles werkt nog redelijk zoals ik het wil (op een paar tikjes en een recalcitrant schuifje na).
Dinsdag verder met een echt thema naar aanleiding van een liedje wat Melting laatst draaide. We gaan een leesclubje beginnen
Je hebt de eerste al geradenquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan verwacht ik Wuthering Heights in ieder geval.
Was even een test om te kijken of ik de juiste knopjes nog wist te vinden zodat ik dinsdag geen opstartproblemen heb.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:19 schreef DJ11 het volgende:
Uitzending gemist, zie ik? Ik kom net binnenvallen om te melden dat ik vanavond voorafgaand aan Melting ga draaien. Waarschijnlijk om 19:00 uur, misschien nog een half uurtje eerder.
En er mag dan geraden worden maar niet de liedjes want dat doen we bij Melting.quote:Dinsdag 18-11 19:00 uur: Brother52 - De leesclub van Radio49
Ik ben vanavond wat later thuis. Geen idee hoe laat, maar kans dat ik 19.00 niet helemaal ga redden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:19 schreef DJ11 het volgende:
Uitzending gemist, zie ik? Ik kom net binnenvallen om te melden dat ik vanavond voorafgaand aan Melting ga draaien. Waarschijnlijk om 19:00 uur, misschien nog een half uurtje eerder.
Ik boek alvast een ticketquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was even een test om te kijken of ik de juiste knopjes nog wist te vinden zodat ik dinsdag geen opstartproblemen heb.
Meteen maar even de aankondiging:
[..]
En er mag dan geraden worden maar niet de liedjes want dat doen we bij Melting.
Ik lees me alvast in..quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was even een test om te kijken of ik de juiste knopjes nog wist te vinden zodat ik dinsdag geen opstartproblemen heb.
[..]
Vooraf-track: kort na 18:56 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Breaking The 11th Month
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik hoor niksquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:56 schreef DJ11 het volgende:
De vooraf-track loopt. Vandaag is dat:
• Nora en Pure - Watermark
Spiller - Cry Baby (Röyksopp's Malselves Memorabilia mix)
Robbie Williams - Lovelight
Leuk, welkomquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:12 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
We luisteren een goed uur mee tot het schaatsen begint.
Meja - All 'Bout The Money (Hector's radio mix)
Cicero - Love Is Everywhere
Muziek verbroedert niet altijd.quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik las net een artikel in the Washington Post over Take on me van A-ha, vanwege het 40-jarig jubileum van het nummer toen het een hit werd. Wel interessant, in het artikel wordt gesproken over dat de bandleden al jarenlang nauwelijks met elkaar praten.
https://www.washingtonpos(...)tm_source=newsletter
Klopt. Hun onderlinge relatie is jarenlang moeizaam geweest.quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik las net een artikel in the Washington Post over Take on me van A-ha, vanwege het 40-jarig jubileum van het nummer toen het een hit werd. Wel interessant, in het artikel wordt gesproken over dat de bandleden al jarenlang nauwelijks met elkaar praten.
https://www.washingtonpos(...)tm_source=newsletter
2 Unlimited - Workaholic
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:24 schreef DJ11 het volgende:
De BPM's gaan even omhoog voordat we straks weer rustiger vaarwater belanden. Eigenlijk kan deze plaat niet in het weekend. Of juist wel.![]()
2 Unlimited - Workaholic
Get Well Soon - One For Your Workout
Leuk!quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Die komen straks ook nog langs. Wel in geremixte vorm. En gekoppeld aan een bepaald ander duoquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:29 schreef Shii het volgende:
Geeft me een beetje Depeche Mode gevoel.
Magdalena Bay - This Is The World (I Made It For You)
Alcazar - This Is The World We Live In
Van wie is het origineel ook alweer?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond niet klaar, maar ik moest er ineens aan denken.Tikje fout, maar dat mag de pret niet drukken:
Alcazar - This Is The World We Live In
Er zit een stukje uit Land Of Confusion van Genesis in. Maar ook een sample van Upside Down.quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Van wie is het origineel ook alweer?
Land of confusion bedoelde ik inderdaad. Upside Down had ik nog niet gehoord, maar nu wel.quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zit een stukje uit Land Of Confusion van Genesis in. Maar ook een sample van Upside Down.
Baslijntje ookquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zit een stukje uit Land Of Confusion van Genesis in. Maar ook een sample van Upside Down.
Wolfsheim - The Sparrows And The Nightingales
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Wat schaatsen betreft: ik hoorde dat Thialf een lokaalverbod heeft uitgevaardigd aan @:Melting
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan ze niet elke uitzending allebei draaien, dus draai ik Vierzehn en deze maar om en om:Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Ja, ik snapte hem wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |