Als ik in Duitsland zou gaan wonen, zou ik sowieso richting Noord-Duitsland willen.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik in Duitsland zou gaan wonen, zou ik sowieso richting Noord-Duitsland willen.
Ik vond het wel een keer geinig om die te horenquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren en voor de verzoekjes. Sorry voor de Twentse versie van Duet; het was te erg.
Tot de volgende keer, wellicht zaterdag (nog even een slag om de arm houden).
Je gaat m'n ouders achterna. Die zijn deze zomer in Lübeck geweest. Er ligt nog een missie: zorgen dat daar een Café Zwolle komt. In Zwolle hebben we namelijk een Café Lübeck.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Mijn volgende vakantie is al geboekt.
Ik begin in de buurt van het eiland Rügen, en dan nog in de buurt van Lübeck.
Cool!quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je gaat m'n ouders achterna. Die zijn deze zomer in Lübeck geweest. Er ligt nog een missie: zorgen dat daar een Café Zwolle komt. In Zwolle hebben we namelijk een Café Lübeck.
Hij gaat naar Bad Schwartau, daar staat de fabriek van de jam en van mijn favoriete merk Mueslirepen en weet ik wat ze allemaal nog meer maken en verkopen daar https://www.schwartauer-w(...)n/unser-werksverkaufquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je gaat m'n ouders achterna. Die zijn deze zomer in Lübeck geweest. Er ligt nog een missie: zorgen dat daar een Café Zwolle komt. In Zwolle hebben we namelijk een Café Lübeck.
Ja, dat is een bekendequote:Op dinsdag 11 november 2025 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Cool!
Zwolle heeft ook nog een hotel met mijn naam op de gevel.
Ziet er goed uit. Symphonic kan daar inkopen doen én claimen dat hij in Duitsland was voor een jamsessie.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij gaat naar Bad Schwartau, daar staat de fabriek van de jam en van mijn favoriete merk Mueslirepen en weet ik wat ze allemaal nog meer maken en verkopen daar https://www.schwartauer-w(...)n/unser-werksverkauf
quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Staat overigens ook geweldig aangeschreven
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Symphonic kan daar inkopen doen én claimen dat hij in Duitsland was voor een jamsessie.
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:52 schreef livelink het volgende:
Het is vandaag 10 jaar geleden dat de aanslagen in Parijs waren (bij o.a. Bataclan). Ik was toen nog niet betrokken bij Radio49, maar ik heb wel verhalen gehoord dat justme toen draaide.
Nou, ik was er niet bij, dus het kan zijn dat mijn geheugen niet helemaal klopt op dit punt, maar dat is wat ik heb onthouden. En goedenavond natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2025 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat al 10 jaar geleden?
Tijd vliegt. En just me heeft niet vaak gedraaid, dus dat is best bijzonder.
Goede avond.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik was er niet bij, dus het kan zijn dat mijn geheugen niet helemaal klopt op dit punt, maar dat is wat ik heb onthouden. En goedenavond natuurlijk
Even terug gezocht.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik was er niet bij, dus het kan zijn dat mijn geheugen niet helemaal klopt op dit punt, maar dat is wat ik heb onthouden. En goedenavond natuurlijk
Dat lijkt me ook.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
Ik word nog altijd een beetje verdrietig als ik aan Antonie Kamerling denk. Zo enorm triest dat hij zo geplaagd werd door zware depressies. Dat lijkt me ook zo vreselijk om mee om te gaan als het een geliefde van mij zou zijn.
Ik kreeg het wel al die avond mee. Verschrikkelijk hoe er steeds meer berichten binnenkwamen van nieuwe lokaties waar aanslagen waren.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij kregen het nieuws toen 10 jaar geleden pas de volgende ochtend mee, heel onwerkelijk
Welkom Ddm.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij kregen het nieuws toen 10 jaar geleden pas de volgende ochtend mee, heel onwerkelijk
Ja, dat inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook.
Het is iets dat je als 'gezond' persoon waarschijnlijk niet kan snappen.
En als deprressief persoon niet uit kan leggen.
Dat kan bijna op een tegeltjequote:Op donderdag 13 november 2025 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook.
Het is iets dat je als 'gezond' persoon waarschijnlijk niet kan snappen.
En als deprressief persoon niet uit kan leggen.
Niet hun meest inspirerende nummer inderdaad.quote:
quote:
ze hebben mooiere liedjes gemaakt inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2025 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet hun meest inspirerende nummer inderdaad.
Ik kijk het al niet meer sinds mijn jongste 7 was of zo. Echt een Sinterklaas-trauma opgelopen door hem en dat is nooit weggegaan. Ik ben zeker 5 jaar bezig geweest om alles wat Sinterklaas was te vermijden en ontlopen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijken jullie ook het Sinterklaasjournaal? Ik vind het weer briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |