Die was erg fijnquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongLes Rythmes Digitales feat. Nik Kershaw - Sometimes
Volgens mij is de basis, couplet en refrein, 100% hetzelfde…quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu je het zegt...Daar heeft het inderdaad wel wat van weg.
Kate Bush - Cloudbusting
Pet Shop Boys - Do I Have To?
Een mooie reden voor jou om naar Londen te gaan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
De Pet Shop Boys hebben een 5-daagse reeks 'intieme concerten' in Londen aangekondigd, onder de titel Obsure Pet Shop Boys. Op het menu staan die avond geen hits, maar een selectie uit de albumtracks en B-kanten die ze uitbrachten. Het nummer dat ik zaterdag ging draaien (maar in plaats daarvan dus nu) is zo'n B-kant. En ook nog eentje die weleens live is uitgevoerd. De B-kant van Always On My Mind:Pet Shop Boys - Do I Have To?
Ik overweeg het, maar denk niet dat ik aan tickets kan komen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Een mooie reden voor jou om naar Londen te gaan?
BAP - Kristallnaach
Het klinkt wel als een bijzonder concertquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik overweeg het, maar denk niet dat ik aan tickets kan komen.
Ik denk het ook. Het interesseert me sowieso 100 keer meer dan die Greatest Hits-tour, die ik heb geskipt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een bijzonder concert
Van wie? PSB of BAP?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een ander nummer van ze willen aanvragen, maar dat schuif ik wel door naar een andere keer
Dat is knap lang. Ik hoor het wel danquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
BAP, ze bestaan komend jaar 50 jaar
JEREMIAS - Egoist
Dan hoef je niet ver te gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
In 2023 stond deze Duitse band twee keer in de top-5 van mijn jaarlijst. Onder meer met dit nummer:JEREMIAS - Egoist
Dit jaar lijkt m'n jaarlijst andermaal een flinke dosis Duitse muziek te gaan bevatten. Ik moet eens emigreren
Vind ik ook. Ik krijg er geen genoeg van. Heeft bijna een maand in mijn verzamelmap gestaan voordat ik eindelijk tijd had om bij te luisteren. Meestal pik ik de beste nummers er meteen wel uit, maar dit was typisch liefde op het tweede gezicht.quote:
C Duncan - Time And Again
Muzikaal is dat voor mij sowieso Duitsland. Ik kom er overigens best vaak. De grensstreek ken ik beter dan hele delen van Nederlandquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik woon bijna net zover van de grens met België als van de grens met Duitsland.
Zinloos weetje. Hemelsbreed allebei tegen de 90 km. ver weg. Dus ik kan nog kiezen wat ik prefereer qua emigratie.
Voor mij zou het überhaupt geen moeilijke keuze zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
Zinloos weetje. Hemelsbreed allebei tegen de 90 km. ver weg. Dus ik kan nog kiezen wat ik prefereer qua emigratie.
Lastig kiezen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
Deze heb ik wel eens eerder gehoord, erg mooi ditquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Drie minder bekende nummers op rij, sorryDe slotsong is wél bekend. Het komt goed
Ik kom alleen af en toe in Duitsland als ik naar Zuid-Limburg ga. Dan pakken we bij Brunssum een stukje Duitsland. Verder eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Muzikaal is dat voor mij sowieso Duitsland. Ik kom er overigens best vaak. De grensstreek ken ik beter dan hele delen van Nederland
Ik ga er vaak boodschappen doen met m'n ouders. Over twee weken gaan we ook weerquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom alleen af en toe in Duitsland als ik naar Zuid-Limburg ga. Dan pakken we bij Brunssum een stukje Duitsland. Verder eigenlijk niet.
Het kan praktisch zijn. Voor goedkoper tanken bijvoorbeeld. Maar dan houdt het voor mij ook wel op verder.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lastig kiezen.
Maar vlak bij de grens zou ik in geen van beide willen wonen…
Tristan is nauwelijks meer onbekend nu.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Drie minder bekende nummers op rij, sorryDe slotsong is wél bekend. Het komt goed
Dat is weer een andere artiestquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Tristan is nauwelijks meer onbekend nu.
Ik vind de patat in België dan wel weer lekkerder.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan praktisch zijn. Voor goedkoper tanken bijvoorbeeld. Maar dan houdt het voor mij ook wel op verder.
Louis Armstrong - What A Wonderful World
Genoeg mooie plekken daar.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou zo in Duitsland gaan wonen, maar dan wel op een echt mooie plek.
Er is al enorm veel kerstmuziek uit, je wilt het niet wetenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
De kersttijd komt er weer aan![]()
![]()
Daar moet ik bij dit nummer toch ook altijd aan denken.
Dat is correct.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is al enorm veel kerstmuziek uit, je wilt het niet weten
Fijne avond nogquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11!
Welterusten straks allemaal…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |