Hoe een nummer dan weer toepasselijk wordtquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik las dat de zanger van deze band is overleden. Vandaar dit nummer:Living In A Box - Living In A Box
Stef Bos - Later Als Ik Dood Ben
Ik snap het wel, maar hierna is het wat mij betreft tijd voor iets vrolijkers.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Die keer dat een Nederlandstalig nummer hoog in mijn jaarlijst stond (2018) en dat niemand dat begreep. Sorry.Stef Bos - Later Als Ik Dood Ben
De Dijk - Onderuit
Dit was in het theater zo mooiquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Die keer dat een Nederlandstalig nummer hoog in mijn jaarlijst stond (2018) en dat niemand dat begreep. Sorry.Stef Bos - Later Als Ik Dood Ben
Kende je het niet? Het is voor mij een vaste prik in mijn top2000. Het mooiste nummer van De Dijk. Vooral live trouwens. Met mondharmonicaquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch dit pad op gaan, ga ik ook een Nederlandstalig nummer draaien dat ik heb ingestudeerd om te spelen met de coverband waarbij ik moest invallen. Ik kende het niet en vind het heel bijzonder...
Gelukkig maar dan. Hierna een liedje dat iets vrolijker is... hoewel, het loopt niet helemaal goed af.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:43 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Niet zozeer vrolijker, maar wel wonderschoon deze
Ik kende het echt niet. Maar vind het dus ook erg goed. Ik heb het laatst op Terschelling gespeeldquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Kende je het niet? Het is voor mij een vaste prik in mijn top2000. Het mooiste nummer van De Dijk. Vooral live trouwens. Met mondharmonica![]()
Heb ik best vaak gedraaid hier…quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik had me al voorgenomen om dit eens te gaan draaien. Nu valt het op z'n plek. Benieuwd wat jullie ervan vinden:De Dijk - Onderuit
Hallo MadMaster!quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik best vaak gedraaid hier…
Hallo!
Olaquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Goedenavondquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Deze versie heur ik veur het eerstquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Herman Finkers & Joke Wanschers - Duet
Mijn hemel....
De lokale remix…quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze versie heur ik veur het eerst
Mikayla Geier - Ego Of A Man
Was een onbedoeld taallesjequote:Op dinsdag 11 november 2025 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verstond niet al dat Twents, maar ik kwam nog best ver
Dat is correct ende tevens juistquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Spirits in the Material World - The Police
The Police - Spirits In The Material World
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik moest erbij zeggen dat dit nummer niet over Eekhoorns gaatVerzoekje van @:Livelink
Anouk - Birds
quote:
Vogels die van het dak vallenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Waar gaat deze tekst eigenlijk over?
The Beloved - Sweet Harmony
Ik heb die 12” nog op vinyl en volgens mij is dat een andere versie dan dit…quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Meer specifiek:Erasure - Sometimes (12-inch mix)
Geen idee. Deze heb ik als zodanig van Spotify geplukt. Er zijn meerdere remixes van, ook van latere datum. Die van Love To Infinity is een aanrader.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die 12” nog op vinyl en volgens mij is dat een andere versie dan dit…
St. Lucia - People Change
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |