Die was erg fijnquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongLes Rythmes Digitales feat. Nik Kershaw - Sometimes
Volgens mij is de basis, couplet en refrein, 100% hetzelfde…quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu je het zegt...Daar heeft het inderdaad wel wat van weg.
Kate Bush - Cloudbusting
Pet Shop Boys - Do I Have To?
Een mooie reden voor jou om naar Londen te gaan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
De Pet Shop Boys hebben een 5-daagse reeks 'intieme concerten' in Londen aangekondigd, onder de titel Obsure Pet Shop Boys. Op het menu staan die avond geen hits, maar een selectie uit de albumtracks en B-kanten die ze uitbrachten. Het nummer dat ik zaterdag ging draaien (maar in plaats daarvan dus nu) is zo'n B-kant. En ook nog eentje die weleens live is uitgevoerd. De B-kant van Always On My Mind:Pet Shop Boys - Do I Have To?
Ik overweeg het, maar denk niet dat ik aan tickets kan komen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Een mooie reden voor jou om naar Londen te gaan?
BAP - Kristallnaach
Het klinkt wel als een bijzonder concertquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik overweeg het, maar denk niet dat ik aan tickets kan komen.
Ik denk het ook. Het interesseert me sowieso 100 keer meer dan die Greatest Hits-tour, die ik heb geskipt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een bijzonder concert
Van wie? PSB of BAP?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een ander nummer van ze willen aanvragen, maar dat schuif ik wel door naar een andere keer
Dat is knap lang. Ik hoor het wel danquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
BAP, ze bestaan komend jaar 50 jaar
JEREMIAS - Egoist
Dan hoef je niet ver te gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
In 2023 stond deze Duitse band twee keer in de top-5 van mijn jaarlijst. Onder meer met dit nummer:JEREMIAS - Egoist
Dit jaar lijkt m'n jaarlijst andermaal een flinke dosis Duitse muziek te gaan bevatten. Ik moet eens emigreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |