Mensen willen gewoon bedrogen worden.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij lengde gewoon de wijn aan….
Welkom zorro.quote:
Graag gedaan!quote:
Je hoeft geen mailadres op te geven.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Even een uurtje wachten, dan heb je je mailbox vol met spam
Toch fijn om die bevestiging te krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:29 schreef Symphonic het volgende:
Het antwoord op deze vraag is: Nee
Nou moet ik wel zeggen dat bijna alle pa's een grotere kar rijden dan de mijne.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:29 schreef Symphonic het volgende:
Het antwoord op deze vraag is: Nee
Ja, dat is niet eerlijk hè?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat bijna alle pa's een grotere kar rijden dan de mijne.
Hij heeft nooit zijn rijbewijs gehaald zelfs. En mijn moeder ook niet. Ik ben autoloos opgegroeid.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat is niet eerlijk hè?
Je pa rijdt momenteel niet in een kar, volgens mij.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft nooit zijn rijbewijs gehaald zelfs. En mijn moeder ook niet. Ik ben autoloos opgegroeid.
Nee, inderdaad. Ik vond het prima. Heb het nooit echt gemist.quote:
Woonden jullie dat overal relatief gezien dichtbij?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik vond het prima. Heb het nooit echt gemist.
Zelfs wij…..quote:Op donderdag 13 november 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat bijna alle pa's een grotere kar rijden dan de mijne.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik klein was hadden mijn ouders ieder een eigen auto: een rode en een oranje Eend.
We moesten altijd eerst de bus naar Utrecht pakken en daarna de trein. Vooral het feit dat de hele familie in Zuid-Limburg woonde was onhandig. Ik weet niet hoe vaak we die treinreis wel niet hebben gemaakt. En andersom kwam er eigenlijk nooit iemand vanuit Limburg naar ons, terwijl zij wel allemaal een auto hadden. Dat werd toen als wereldreis gezien met de auto zelfs. Nou moet ik zeggen dat ik de trein juist voor langere reizen ook prettiger vind.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Woonden jullie dat overal relatief gezien dichtbij?
Ik ben blij dat wij wel een auto hadden.
Staat leuk op de oprit, maar wat een rammelbakquote:Op donderdag 13 november 2025 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zou jij die nu wel willen rijden, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |