Dat zeggen die journalisten, dus dat zal dan ogetwijfeld. Wat heeft zo'n man daar nu mee te winnen? Of zou hij het zo echt gehoord hebben? Want ja, herrie enzo, alcohol gevloeid, eigenlijk allemaal niet meer helemaal duidelijk.quote:
De NRC-journalisten zeggen dat ze een filmpje hebben dat Wijers die uitspraken deed.quote:
Kennelijk bestaan er filmpjes. Laat die dan maar boven water komen. Als dit niet door Wijers gezegd is maar door Smit en Wijers laat zien dat hij het er mee eens is heeft hij nog steeds een probleem als informateur. Maar laat de beelden dan maar komen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:17 schreef Bluesdude het volgende:
shit ..........
Wijers heeft Yesilgoz geen leugenaar genoemd, zegt Eric Smit die naast hem op het D66-podium zat.
Valt me tegen van Wijers....
--
--
[ afbeelding ]
Tja... mijn gok is dat die Frank Leijdesdorff (zelf ook ongetwijfeld VVD'er) die avond hoorde dat Dilan een leugenaar werd genoemd terwijl die Wijers daar op het podium stond.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zeggen die journalisten, dus dat zal dan ogetwijfeld. Wat heeft zo'n man daar nu mee te winnen? Of zou hij het zo echt gehoord hebben? Want ja, herrie enzo, alcohol gevloeid, eigenlijk allemaal niet meer helemaal duidelijk.
Wat een fophef is dit hele verhaal toch weer.
Dat staat in die print screenquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan ben ik wel benieuwd wie het een goed idee vond om Wijers naam op die manier te besmeuren.
Nee kijk, het is sowieso duidelijk dat Dilan Yesilgoz een leugenaar is, dat staat verder buiten kijfquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:34 schreef Aberkullie het volgende:
Heh wat verwarrend, is Yesilgoz nou een leugenaar of niet
Als ik zo her en der eens lees, is daarover geen verwarring maar consensus, maar vooral over wie het gezegd heeft. Op die avond. Op dat podium.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:34 schreef Aberkullie het volgende:
Ik stel voor dat we niet in eufemismen gaan spreken en leugenaars gewoon leugenaars noemen. Als mensen er niet tegen kunnen zo genoemd te worden dan kunnen ze het overwegen om niet te liegen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wijers kon het zich niet herinneren, zei hij ook.
Ik stel voor Yesilgoz niet meer leugenaar te noemen..... maar "feitenrommelaar"
Aan de boom ermee!quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel duidelijk dat er flink werd gezopen op dat feestje.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel duidelijk dat er flink werd gezopen op dat feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat is ze toch ook?quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:34 schreef Aberkullie het volgende:
Ja Nee kweetutooknietmeerquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar wat als Yesilgoz zichzelf een leugenaar noemt WAT DAN
Paradox van Epimenidesquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan heeft ze zelfkennis en is in staat tot introspectie. Gaat niet gebeuren dus.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nederland was toen ook natuurlijk een wereldmacht, dus begrijpelijk. Wat de meesten echter niet bedenken is dat ze zelf in die tijd waarschijnlijk boer of andere werklui en arm waren. Waarschijnlijk hoogstens 5 tot 10 % die rijk was en een kwart die het goed/redelijk had. De rest had pechquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:07 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
De 17e eeuw is een tijdperk waar echte Nederlanders met trots op terugkijken.
Dat zou wel in het voordeel van Bosma zijn want dan is er nog een kans dat van Campen er na de tweede stemronde uit vliegt. Maar goed we zagen bij de EK dat verrassingen niet uitgesloten kunnen worden, daar leek het ook in principe kansloos voor Vos.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:16 schreef Rnie het volgende:
[..]
Mits van der Lee zich kandidaat stelt. Dan is het speelveld redelijk gelijk.
deugmensquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:22 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit met trots teruggekeken op de zeventiende eeuw.
Volgens mij kijken de meeste Nederlanders niet zo trots terug.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:07 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
De 17e eeuw is een tijdperk waar echte Nederlanders met trots op terugkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |