Doe dan meteen Willem van Oranjequote:
Daar zou erg jammer zijn voor PSV, maar het zou me ook niet verbazen.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik neem aan dat de hoofdkandidaat Peter Bosz gaat zijn. Die gaat richting zijn pensioen en heeft altijd deze ambitie uitgesproken.
Dat gaat Arne natuurlijk nooit doen. Bondscoach is voor uitgerangeerde coaches en eventueel mensen die met pensioen willenquote:
Voldoen alle drie aan het criterium uitgerangeerd of geschikt voor hun pensioen, dus één van deze drie namen is logisch. Peter Bosz zal voor zijn pensioen ook nog wel arrogant genoeg zijn om het te willen.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Erik ten Hag.
Ron Jans of Giovanni van Bronckhorst zou ik ook niet erg vinden.
Moeten de spelers ook fatsoenlijk Nederlands kunnen? Want dan hebben we een probleem.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel graag een bondscoach die fatsoenlijk Nederlands kan, dus Ten Hag valt af.
Dement volgens mijquote:Op donderdag 13 november 2025 16:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Co Adriaanse.
Hoe is het eigenlijk met hem?
Die man is iets van 80 geloof ik. Laat hem van zijn welverdiende rust genieten.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Co Adriaanse.
Hoe is het eigenlijk met hem?
Ach, als Advocaat (min of meer dezelfde leeftijd) het kan, kan hij het wellicht ook.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die man is iets van 80 geloof ik. Laat hem van zijn welverdiende rust genieten.
Waarschijnlijk is hij nu druk bezig met Football Manager 26 die net uit is.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, als Advocaat (min of meer dezelfde leeftijd) het kan, kan hij het wellicht ook.
Maar goed, al jaren niks meer van die man gehoord, dus die zal de voetbalwereld wel achter zich gelaten hebben.
Niemand speelt het, begrijp ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nu druk bezig met Football Manager 26 die net uit is.
Klopt maar ik vind het wel een goede kandidaatquote:Op donderdag 13 november 2025 16:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat gaat Arne natuurlijk nooit doen. Bondscoach is voor uitgerangeerde coaches en eventueel mensen die met pensioen willen
Het voetbal zal wel een stuk leuker worden. Om er vervolgens kansloos uit te vliegen op de counter.quote:Op zondag 16 november 2025 09:05 schreef mitt het volgende:
Het zal Bosz wel worden na het WK.
Nederlandse school, oranje DNA. Waar hebben we dat eerder gehoord..
quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:03 schreef Zipportal het volgende:
Als Koeman een keertje stopt verdient dit BLM Elftal ook wel een gekleurde trainer.
Het nieuwe normaal.
Ken jij Co niet, die licht gewoon ergens in Portugal een jong wijf te batsen.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die man is iets van 80 geloof ik. Laat hem van zijn welverdiende rust genieten.
Tyra Banks (kan ook Beyonce zijn)quote:Op zondag 16 november 2025 19:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken jij Co niet, die licht gewoon ergens in Portugal een jong wijf te batsen.
WIE HEEFT ER HIER GEZEGD DAT IK OUD EN MET PENSIOEN BEN!quote:Op zondag 16 november 2025 23:34 schreef TLC het volgende:
Van Gaal dan maar weer uit de mottenballen halen ?
Alsjeblieft niet, dan blijf je eeuwig in de cirkel van Hollands angstvoetbal van het met 10 man de bus parkeren, temporiseren in de omschakeling en dan met het zweet tussen de billen hopen dat de tegenstander niet scoort.quote:Op zondag 16 november 2025 23:34 schreef TLC het volgende:
Van Gaal dan maar weer uit de mottenballen halen ?
Neequote:Op maandag 17 november 2025 10:20 schreef alopio het volgende:
Van Bronckhorst is de ideale kandidaat. Netjes, welbespraakt, iedereen mag hem. Als clubtrainer moet je hem geen lange termijn visie neer laten zetten of vragen iets te ontwikkelen, maar als bondscoach is dat helemaal niet nodig. In feite gaat het er daar alleen om dat je de 3 weken van een toernooi goed speelt.
Is een people manager die al die ego’s wel aan boord kan houden. Doet niks spectaculairs qua spel maar ook geen gekke dingen. Logische keuzes ook altijd wel.
Nu vind ik Schouten ook niet bijzonder, maar die echt veel liever dan De Roon.quote:
Een hoogbejaarde met een rollatorquote:
Ronald Waterreus zal een prima optie zijnquote:Op donderdag 13 november 2025 16:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel graag een bondscoach die fatsoenlijk Nederlands kan, dus Ten Hag valt af.
Dat wordt dan in ieder geval de saaiste bondscoach die we ooit gehad hebben. Nog saaier dan Bert.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Peter Bosz lijkt me zeker een goede kandidaat, maar ik ga er als wildcard toch nog even Alex Pastoor ingooien.
Zou me niks verbazen als ze gewoon voor Reiziger gaan. Hef de KNVB dan ook maar gewoon op trouwens.quote:
Commissie Mijnals komt weer gluren.quote:Op zondag 23 november 2025 11:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze gewoon voor Reiziger gaan. Hef de KNVB dan ook maar gewoon op trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |