Doe dan meteen Willem van Oranjequote:
Daar zou erg jammer zijn voor PSV, maar het zou me ook niet verbazen.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:17 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik neem aan dat de hoofdkandidaat Peter Bosz gaat zijn. Die gaat richting zijn pensioen en heeft altijd deze ambitie uitgesproken.
Dat gaat Arne natuurlijk nooit doen. Bondscoach is voor uitgerangeerde coaches en eventueel mensen die met pensioen willenquote:
Voldoen alle drie aan het criterium uitgerangeerd of geschikt voor hun pensioen, dus één van deze drie namen is logisch. Peter Bosz zal voor zijn pensioen ook nog wel arrogant genoeg zijn om het te willen.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Erik ten Hag.
Ron Jans of Giovanni van Bronckhorst zou ik ook niet erg vinden.
Moeten de spelers ook fatsoenlijk Nederlands kunnen? Want dan hebben we een probleem.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel graag een bondscoach die fatsoenlijk Nederlands kan, dus Ten Hag valt af.
Dement volgens mijquote:Op donderdag 13 november 2025 16:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Co Adriaanse.
Hoe is het eigenlijk met hem?
Die man is iets van 80 geloof ik. Laat hem van zijn welverdiende rust genieten.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Co Adriaanse.
Hoe is het eigenlijk met hem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |