PvdA - D66 - CDA - VVD is bij uitstek centrum.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:02 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, waaromm niet? De VVD wil stabiliteit in het centrum behouden en dat is verstandiger dan een samenwerking met de PvdA aan te gaan, die het beleid veel verder naar links zou trekken.
Ja, alleen "vergeet" je eventjes dat het niet GL-PvdA is die naar links beweegt maar dat het de VVD is die in het rechts-populistische vijvertje vol stinkende drek, waar ook de hengels van de PVV en FvD in hangen, is gaan vissen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:02 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, waaromm niet? De VVD wil stabiliteit in het centrum behouden en dat is verstandiger dan een samenwerking met de PvdA aan te gaan, die het beleid veel verder naar links zou trekken.
* GroenLinksquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:02 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
* GroenLinks
De PvdA bestaat niet meer.
Gelul.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
* GroenLinks
En kan jij uit de doeken doen waarom dat is? Of lukt dat inhoudelijk ook niet?quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
* GroenLinks
Dat heb Dilan gezegd gehadquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:14 schreef probeer het volgende:
[..]
En kan jij uit de doeken doen waarom dat is? Of lukt dat inhoudelijk ook niet?
Er was een tijd in POL dat je je uitspraken daadwerkelijk moest onderbouwen ...quote:
Tja iedereen aan het gangpad maakt het gewoon uitdagende indeling, maargoed vol is de Kamer toch zelden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:15 schreef PieterDeRijcke het volgende:
En een nieuwe kamerindeling:
De PVV wordt over twee blokken gesplitst. Mer FvD er tussenin. Beetje raar.
Vvd ook raar met een paar op de andere taartpunt. .
[ x ]
De VVD is een van de grootste oorzaken van instabiliteit in de kabinetten van de afgelopen 20 jaar.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:02 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Mwwah kan me voorstellen dat die motie van Piri over het stoppen van leveren onderdelen Iron Dome nooit de fractiekamer verlaten had toen het nog enkel de PvdA was.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, een onderbouwd antwoord waarom GL te radicaal zou zijn (of hoe GL de PvdA heeft geradicaliseerd), blijft toch altijd uit.
Bijna alsof men alleen maar de capslock titels van boos-rechtse-facebook posts nablaat.
Je bedoelt die motie van een PvdA lid (Piri), openlijk gesteund door een ander PvdA lid (Timmermans)?quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:57 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwwah kan me voorstellen dat die motie van Piri over het stoppen van leveren onderdelen Iron Dome nooit de fractiekamer verlaten had toen het nog enkel de PvdA was.
Denk jij dat met Asscher als fractievoorzitter of godbetert Kuiken dit ingediend was?quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Je bedoelt die motie van een PvdA lid (Piri), openlijk gesteund door een ander PvdA lid (Timmermans)?
Ja, zonder GL was PvdA daar vast nooit mee bezig geweest.
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2025 00:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Denk jij dat met Asscher als fractievoorzitter of godbetert Kuiken dit ingediend was?
Ik heb sinds dat hele gedoe nog geen enkele steekhoudende motivering gehoord of gelezen die aantoont hoe dat door GL komt. Dat toch steeds beweren neemt agency van de PvdA leden weg. Alsof Piri en Timmermans dit zelf niet hadden gevonden zonder GL.quote:Ik geloof best dat er nu een meerderheid was en dat Timmermans zich dan daar naar schikt zoals het hoort, ik geloof er alleen niks van dat dit jaren geleden ook mogelijk was geweest.
Dat gaat gewoon niet meer gebeuren. Je ziet het ook in Amerika, je bent met ons of tegen ons. Grijstinten passen niet in 2025.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:
Blijf vooral de VVD bashen, maar vraag jezelf eens af, wie blijft er dan nog over voor jullie (PvdA) om te regeren? Kijk eerst eens kritisch naar je eigen partij, waar zoveel mis mee is, en begin te luisteren naar wat de kiezer werkelijk wil.
Van wie denk je dat Piri de protege was?quote:Op woensdag 12 november 2025 00:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Denk jij dat met Asscher als fractievoorzitter of godbetert Kuiken dit ingediend was?
Ik geloof best dat er nu een meerderheid was en dat Timmermans zich dan daar naar schikt zoals het hoort, ik geloof er alleen niks van dat dit jaren geleden ook mogelijk was geweest.
Dus de VVD gaat tekenen bij het kruisje en met GroenLinks in zee. Klinkt echt realistisch.quote:Op woensdag 12 november 2025 01:55 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het een slimme zet van Koolmees. D66 en CDA op inhoud een programma opstellen met financiele onderbouwing. VVD (super pissig) op het bankje naast PvdA/GL. Als zowel de VVD als PvdA/GL zich in dit programma zouden kunnen vinden, heeft de VVD geen zak meer te vertellen om niet samen te werken.
Vond de uitzending van Pauw wel grappig met Kamp die de VVD standpunten verdedigde.
Nee, dat niet direct, maar dan wordt Dilan gedwongen om te zeggen op inhoud waarom ze dat niet zou willen. En moet ze wel uit die campagne stand komen. Telt uiteraard ook voor Klaver.quote:Op woensdag 12 november 2025 02:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dus de VVD gaat tekenen bij het kruisje en met GroenLinks in zee. Klinkt echt realistisch.
Daar heb je zeker een punt. Het wordt je ook wel erg makkelijk gemaakt om, laten we zeggen, de meer traditionele sociaal democratische hoek meteen uit te sluiten.quote:Op woensdag 12 november 2025 01:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon niet meer gebeuren. Je ziet het ook in Amerika, je bent met ons of tegen ons. Grijstinten passen niet in 2025.
Dat gaat mooi niet gebeuren. Groenlinks gaat echt niet zijn zin krijgen.quote:Op woensdag 12 november 2025 02:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, dat niet direct, maar dan wordt Dilan gedwongen om te zeggen op inhoud waarom ze dat niet zou willen. En moet ze wel uit die campagne stand komen. Telt uiteraard ook voor Klaver.
PS, voor de ontevreden rechtse kiezer is D66 en CDA al vies links, he. Die blijven zeiken.
Ik verwacht eigenlijk dat Dilan kinderachtig blijft en niet inhoudelijk wordt. Wordt pijnlijk voor haar, maar ze zal door zetten.quote:Op woensdag 12 november 2025 02:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, dat niet direct, maar dan wordt Dilan gedwongen om te zeggen op inhoud waarom ze dat niet zou willen. En moet ze wel uit die campagne stand komen. Telt uiteraard ook voor Klaver.
PS, voor de ontevreden rechtse kiezer is D66 en CDA al vies links, he. Die blijven zeiken.
Dat is inderdaad wel haar valkuil. Heel lang aan een eenzijdig gekozen frame vasthouden en dan toch pijnlijk in moeten binden, zie bijvoorbeeld hoe ze zichzelf uiteindelijk vernederde in de zaak Douwe Bob.quote:Op woensdag 12 november 2025 06:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat Dilan kinderachtig blijft en niet inhoudelijk wordt. Wordt pijnlijk voor haar, maar ze zal door zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |