abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219395055
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:04 schreef Starflyer het volgende:
En Yuki dus reserve.
Daar kon ik zelf niks over vinden.
Beetje apart dat die bij het team blijft maar zal mogelijk ook geen andere opties hebben.
Red Bull hoeft 'm niet te houden opzich, volgend jaar wordt er niet meer met de Honda motor gereden.
Honda heeft altijd als eis gehad dat er een Japanner in het team mee moet rijden als zij de motoren leveren.
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 16:12:53 #242
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219395077
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hopelijk blijft Hadjar wel overeind.
Hangt of staat met de drivability van de Red Bull 2026. In een veilige auto gaat Hadjar als een topper. Vraag is of Red Bull het dit keer voor elkaar krijgt om een fatsoenlijk bestuurbare auto in elkaar te zetten. Dat zal echt de hamvraag zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 16:15:29 #243
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219395097
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:09 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Daar kon ik zelf niks over vinden.
Staat hier “Yuki will remain within the Red Bull family as he moves into the role of Red Bull Test and Reserve Driver for 2026.” https://www.redbullracing(...)bgOLzJErt26uTy_40pEA
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 2 december 2025 @ 16:26:18 #244
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219395178
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:09 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Daar kon ik zelf niks over vinden.
Beetje apart dat die bij het team blijft maar zal mogelijk ook geen andere opties hebben.
Red Bull hoeft 'm niet te houden opzich, volgend jaar wordt er niet meer met de Honda motor gereden.
Honda heeft altijd als eis gehad dat er een Japanner in het team mee moet rijden als zij de motoren leveren.
Ze hebben Honda nog nodig voor het TPC programma (rijden met oude auto's), waarmee ze Lindblad ervaring willen laten opdoen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219395241
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:09 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Daar kon ik zelf niks over vinden.
Beetje apart dat die bij het team blijft maar zal mogelijk ook geen andere opties hebben.
Red Bull hoeft 'm niet te houden opzich, volgend jaar wordt er niet meer met de Honda motor gereden.
Honda heeft altijd als eis gehad dat er een Japanner in het team mee moet rijden als zij de motoren leveren.
RB wil Honda te vriend houden dus Yuki krijgt de "Daniël Ric" rol.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 2 december 2025 @ 16:33:48 #246
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_219395257
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 08:17 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Wat moeten ze met een 24 jaar oude F2 middenmoter? Nyck de Vries 2.0
pi_219395314
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
RB wil Honda te vriend houden dus Yuki krijgt de "Daniël Ric" rol.
"Never gonna give you up".. ;)
pi_219395598
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hangt of staat met de drivability van de Red Bull 2026. In een veilige auto gaat Hadjar als een topper. Vraag is of Red Bull het dit keer voor elkaar krijgt om een fatsoenlijk bestuurbare auto in elkaar te zetten. Dat zal echt de hamvraag zijn.
Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe goed kan Hadjar overweg met de moeilijk bestuurbare RB. Ik denk niet dat ze het karakter van de auto ineens gaan aanpassen e.g. de extreem agressieve neus + gevoelige achterkant.
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 21:16:40 #249
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219397404
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:37 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe goed kan Hadjar overweg met de moeilijk bestuurbare RB. Ik denk niet dat ze het karakter van de auto ineens gaan aanpassen e.g. de extreem agressieve neus + gevoelige achterkant.
Is ook een factor inderdaad. Maar dan loop je dus ook weer het risico dat Hadjar er weer niet mee om kan gaan en dan begint het feestje weer van voor af aan.

Als dat echt zo zou doorgaan dan is die hele tweede seat bij RBR vrijwel nutteloos.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 december 2025 @ 14:34:05 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219401175
Lees net dat Verstappen na Alonso, Hulk en Hamilton de meest ervaren coureur is van het huidige veld.

Wtf, hij is net begonnen toch? :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219401526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Lees net dat Verstappen na Alonso, Hulk en Hamilton de meest ervaren coureur is van het huidige veld.

Wtf, hij is net begonnen toch? :{
Samen met Sainz, want debuteerde samen met Max bij Torro Rosso,
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 december 2025 @ 15:51:13 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219401528
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Samen met Sainz, want debuteerde samen met Max bij Torro Rosso,
Sainz mist een paar races.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219401534
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sainz mist een paar races.
Vanwege de blinde darm.

Hulkenberg gaat ook sinds 2010 ofozo mee.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219401679
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:37 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe goed kan Hadjar overweg met de moeilijk bestuurbare RB. Ik denk niet dat ze het karakter van de auto ineens gaan aanpassen e.g. de extreem agressieve neus + gevoelige achterkant.
Is dat ‘moeilijk bestuurbaar” dan te oefenen in een simulatie Iedere Dag tot huilens toe tijdens reces.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 december 2025 @ 16:18:32 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219401748
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Vanwege de blinde darm.

Hulkenberg gaat ook sinds 2010 ofozo mee.
Ja, die noemde ik toch ook?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 december 2025 @ 18:24:09 #256
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_219402364
Waar is mijn post gebleven?
Ik had gepost:
Sterker nog: even ervan uitgaande dat Verstappen zondag start (dus geen DNS) dan wordt hij na Hamilton de coureur met de laagste reeks opeenvolgende starts.
Rini dankjewel.
  woensdag 3 december 2025 @ 18:24:38 #257
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_219402366
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Vanwege de blinde darm.

Hulkenberg gaat ook sinds 2010 ofozo mee.
En Sainz heeft ook een paar DNS gehad.
Rini dankjewel.
pi_219402451
Stel nu dat Hadjar het wel goed gaat doen in de Red Bull.

Dan zit je met de situatie van een Franse coureur met een Franse teambaas en een Franse hoofdontwerper. Het is dat Verstappen (waarschijnlijk) een niveautje te goed is maar anders is dat potentieel tricky lijkt me.

Gaat Hadjar zijn Franse race engineer ook mee naar Red Bull?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2025 18:42:09 ]
pi_219402534
Hadjar komt best irritant over. Eerst maar eens zien hoe goed hij het bij Red Bull gaat doen.
SOONY
  woensdag 3 december 2025 @ 21:33:21 #260
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_219403632
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
Stel nu dat Hadjar het wel goed gaat doen in de Red Bull.

Dan zit je met de situatie van een Franse coureur met een Franse teambaas en een Franse hoofdontwerper. Het is dat Verstappen (waarschijnlijk) een niveautje te goed is maar anders is dat potentieel tricky lijkt me.

Gaat Hadjar zijn Franse race engineer ook mee naar Red Bull?
Je hebt teveel naar Olav Mol geluisterd net zijn Fransozenhaat, stokbrood!
Feyenoord!!! * Barça
pi_219403887
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:33 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Je hebt teveel naar Olav Mol geluisterd net zijn Fransozenhaat, stokbrood!
Nee hoor. Dit heet kantoorpolitiek.

Ik heb niet zoveel tegen Frankrijk.
pi_219404247


Naja, hij probeert het in elk geval
pi_219404766
Max heeft z'n livery al klaar.
pi_219404834
tiktok
pi_219411460
twitter
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 december 2025 @ 21:32:08 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219411499
Missen toch een paar. Iig Alonso en Stroll

En wie heeft betaald?
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 4 december 2025 @ 21:35:12 #267
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219411526
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
Missen toch een paar. Iig Alonso en Stroll

En wie heeft betaald?
Nico mist ook
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219421681
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
Missen toch een paar. Iig Alonso en Stroll

En wie heeft betaald?
Gasly kennelijk ^O^
In the coolest little capital of the world
pi_219421740
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
Missen toch een paar. Iig Alonso en Stroll

En wie heeft betaald?
Normaal is het de huidige wereldkampioen die de rekening betaalt maar van Hamilton weet ik dat die in elk geval ook het eerste jaar toen Max kampioen was betaald heeft.

En dat Stroll er niet bij is is ook vrij normaal.
Die gast is gewoon niet gezellig
Na de wedstrijden gaat die ook zo snel mogelijk naar huis.

[ Bericht 11% gewijzigd door SiGNe op 06-12-2025 02:59:25 ]
  Redactie Frontpage zondag 7 december 2025 @ 20:13:15 #270
510587 crew  Watmoetjenou
pi_219437678
Raceweek zometeen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')