Samen met Sainz, want debuteerde samen met Max bij Torro Rosso,quote:Op woensdag 3 december 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Lees net dat Verstappen na Alonso, Hulk en Hamilton de meest ervaren coureur is van het huidige veld.
Wtf, hij is net begonnen toch?
Sainz mist een paar races.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Samen met Sainz, want debuteerde samen met Max bij Torro Rosso,
Vanwege de blinde darm.quote:
Is dat ‘moeilijk bestuurbaar” dan te oefenen in een simulatie Iedere Dag tot huilens toe tijdens reces.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:37 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe goed kan Hadjar overweg met de moeilijk bestuurbare RB. Ik denk niet dat ze het karakter van de auto ineens gaan aanpassen e.g. de extreem agressieve neus + gevoelige achterkant.
Ja, die noemde ik toch ook?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanwege de blinde darm.
Hulkenberg gaat ook sinds 2010 ofozo mee.
En Sainz heeft ook een paar DNS gehad.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanwege de blinde darm.
Hulkenberg gaat ook sinds 2010 ofozo mee.
Je hebt teveel naar Olav Mol geluisterd net zijn Fransozenhaat, stokbrood!quote:Op woensdag 3 december 2025 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
Stel nu dat Hadjar het wel goed gaat doen in de Red Bull.
Dan zit je met de situatie van een Franse coureur met een Franse teambaas en een Franse hoofdontwerper. Het is dat Verstappen (waarschijnlijk) een niveautje te goed is maar anders is dat potentieel tricky lijkt me.
Gaat Hadjar zijn Franse race engineer ook mee naar Red Bull?
Nee hoor. Dit heet kantoorpolitiek.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Je hebt teveel naar Olav Mol geluisterd net zijn Fransozenhaat, stokbrood!
Nico mist ookquote:Op donderdag 4 december 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
Missen toch een paar. Iig Alonso en Stroll
En wie heeft betaald?
Gasly kennelijkquote:Op donderdag 4 december 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
En wie heeft betaald?
Normaal is het de huidige wereldkampioen die de rekening betaalt maar van Hamilton weet ik dat die in elk geval ook het eerste jaar toen Max kampioen was betaald heeft.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
En wie heeft betaald?
Nog niet zeker.quote:
volgens het AD welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |