Stiekem hoop ik op Fornaroli bij Racing Bullsquote:Op zondag 30 november 2025 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan het je nu ook al vertellen hoor![]()
Interessanter zal zijn de Racing Bulls.
Ik pas als de vlag gevallen is.quote:
Misschien als reserve. Twee rookies lijkt me niet.quote:Op zondag 30 november 2025 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op Fornaroli bij Racing Bulls
Niet officieelquote:Op maandag 1 december 2025 03:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch al bekend ... Ik hoorde het op Sky
Als ze ook een auto bouwen die wel af te stellen is zou het wel fijn zijn voor Max om een 2e coureur te hebben die mee kan komenquote:Op maandag 1 december 2025 10:21 schreef Rnie het volgende:
Uitstekende keuze om Hadjar in de Red Bull te zetten.
Toen hadden ze de ontwerpen van Ferrari gejat.quote:Op maandag 1 december 2025 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als McLaren dit jaar niet de rijderskampioen levert is het de grootste faal sinds 2007.
Maar deed dat niets met het rijderskampioenschap.quote:Op maandag 1 december 2025 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen hadden ze de ontwerpen van Ferrari gejat.
Veel te vroeg, vrees dat het gewoon het zoveelste slachtoffer is dat z'n carrière ziet sneuvelen naast Verstappen.quote:Op maandag 1 december 2025 10:21 schreef Rnie het volgende:
Maakt niet uit wie je er neerzet, sneuvelen doen ze allemaal.quote:Op maandag 1 december 2025 17:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Veel te vroeg, vrees dat het gewoon het zoveelste slachtoffer is dat z'n carrière ziet sneuvelen naast Verstappen.
Dat zou best sneu zijn, Hadjar heeft juist een uitstekend debuutjaar (bijna) achter de rug...quote:Op maandag 1 december 2025 10:21 schreef Rnie het volgende:
Ja moeilijk, maar Tsunoda houden is ook niet echt een optie.quote:Op maandag 1 december 2025 18:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou best sneu zijn, Hadjar heeft juist een uitstekend debuutjaar (bijna) achter de rug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |