abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219418242
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:59 schreef V. het volgende:

[..]
Famous last words...
Oh ik zeg niet dat de AI bubbel niet gaat klappen. Ik zeg dat er op elke dag wel wordt voorspeld dat de economie gaat klappen. Uiteindelijk krijgt er vanzelf wel iemand gelijk. Helaas wordt die persoon dan wel onterecht gelijk weer gezien als een briljant denker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219419443
Hoe zit het met inbuilt dingen zoals een laptop? Ik wil een fatsoenlijke laptop kopen die wat zwaardere games kan draaien. PC samenstellen heb ik 1) geen ruimte voor en 2) de prijzen gaan echt gigantisch omhoog.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219419986
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe zit het met inbuilt dingen zoals een laptop? Ik wil een fatsoenlijke laptop kopen die wat zwaardere games kan draaien. PC samenstellen heb ik 1) geen ruimte voor en 2) de prijzen gaan echt gigantisch omhoog.
die zullen ook gaan stijgen in prijs, maar wellicht met een vertraagd effect doordat systembuilders eerst hun voorraden wegwerken
pi_219420252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 20:36 schreef mschol het volgende:

[..]
die zullen ook gaan stijgen in prijs, maar wellicht met een vertraagd effect doordat systembuilders eerst hun voorraden wegwerken
Wil in feb nieuwe laptop kopen. Hopelijk valt het dan mee.

Dan als de prijs weer gedaald is en ik verhuisd ben gewoon een game PC samenstellen.
pi_219426317
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')