quote:Op zondag 14 december 2025 09:57 schreef V. het volgende:
Lieve mede-gamers, ga niet proberen om het principe van prestige/reset uit te leggen aan een niet-gamer.
Mijn vrouw vroeg van de week waarom ik niet gewoon een game uit kan zetten, maar eerst de ronde moest afmaken (Arc Raiders). Dus ik uitleggen dat ik aan het looten was omdat ik volgende week 5 miljoen moet hebben en anders mijn loot van de ronde kwijt was..
"Maar waarom moet je volgende week 5 miljoen hebben?" was haar niet onredelijke vraag.
"Zodat ik de reset kan doen"
"En wat doet een reset"
"Dan lever je alles in en begin je weer opnieuw."
Die blik...
De HP Victus, wat een ding is dat zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe zit het met inbuilt dingen zoals een laptop? Ik wil een fatsoenlijke laptop kopen die wat zwaardere games kan draaien. PC samenstellen heb ik 1) geen ruimte voor en 2) de prijzen gaan echt gigantisch omhoog.
als je erbij verteld dat de reset daadwerkelijk wat oplevert is die blik misschien er nietquote:Op zondag 14 december 2025 09:57 schreef V. het volgende:
Lieve mede-gamers, ga niet proberen om het principe van prestige/reset uit te leggen aan een niet-gamer.
Mijn vrouw vroeg van de week waarom ik niet gewoon een game uit kan zetten, maar eerst de ronde moest afmaken (Arc Raiders). Dus ik uitleggen dat ik aan het looten was omdat ik volgende week 5 miljoen moet hebben en anders mijn loot van de ronde kwijt was..
"Maar waarom moet je volgende week 5 miljoen hebben?" was haar niet onredelijke vraag.
"En wat doet een reset"
Die blik...
Mijn teerbeminde geeft niet om bragging rightsquote:Op zondag 14 december 2025 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als je erbij verteld dat de reset daadwerkelijk wat oplevert is die blik misschien er niet
oh, in die game win je er dus niks mee, that sucks...quote:Op zondag 14 december 2025 10:39 schreef V. het volgende:
[..]
Mijn teerbeminde geeft niet om bragging rights
Weinig iigquote:Op zondag 14 december 2025 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, in die game win je er dus niks mee, that sucks...
quote:Op zondag 14 december 2025 09:57 schreef V. het volgende:
"En wat doet een reset"
Die blik...
Speelt je partner trouwens Animal Crossing of City Skylines/SimCity, want dan snap ik zo'n reset-mechaniek wel. Als je design van je eiland/stad zat bent, kun je het met een reset weer helemaal opnieuw inrichten...quote:Op zondag 14 december 2025 13:08 schreef V. het volgende:
Eigenlijk is het ook best onlogisch.
Ergens zit ik ook nog op de wip; sinds ik de hoogste rank heb, mis ik een beetje de dopamine van het uplevelen, denk ik. En dat los je dan op door de reset. Maar sowieso heb ik nog niet alles gedaan in de game, heb een paar maps nog niet echt ontdekt.
Ik kan ook gewoon die 5 miljoen laten staan en dus ruim budget hebben voor loudouts en quests.
Misschien is nog zo'n grind wel helemaal niet verstandig.
Magoed, eers de vijf miljoen en dan zie ik verder.
Mijn vrouw is in het geheel niet van het gamen. Punt.quote:Op zondag 14 december 2025 18:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Speelt je partner trouwens Animal Crossing of City Skylines/SimCity, want dan snap ik zo'n reset-mechaniek wel. Als je design van je eiland/stad zat bent, kun je het met een reset weer helemaal opnieuw inrichten...
Ach ja, ik zie het meer als een andere vorm van entertainment dan je gebruikelijke Goeden Tijden, Slechte Tijden of films, ieder z'n dingquote:Op zondag 14 december 2025 18:39 schreef V. het volgende:
[..]
Mijn vrouw is in het geheel niet van het gamen. Punt.
Snapt de lol niet, vindt mij een overjarige puber.
Terwijl ik juist van mening ben dat het prima past in een gevarieerd cultureel dieet.
Zij ziet dat anders
Mijn vrouw ook niet, maar die snapt iig wel dat ze het ook niet hoeft te snappen. Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom we 6 verschillende soorten conditioner in de douchecabine moeten hebben staan, maar als zij daar gelukkig van wordt moet ze doen wat ze niet laten kan.quote:Op zondag 14 december 2025 18:39 schreef V. het volgende:
[..]
Mijn vrouw is in het geheel niet van het gamen. Punt.
Zo is het ook bij ons, hoor. Dat overjarige puber is met een dikke knipoogquote:Op zondag 14 december 2025 21:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Mijn vrouw ook niet, maar die snapt iig wel dat ze het ook niet hoeft te snappen. Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom we 6 verschillende soorten conditioner in de douchecabine moeten hebben staan, maar als zij daar gelukkig van wordt moet ze doen wat ze niet laten kan.
Ligt aan je vrouw. Echt. (of stiekem aan het niet-gamen)quote:Op zondag 14 december 2025 09:57 schreef V. het volgende:
"En wat doet een reset"
Die blik...
Kom dan ook even hallo zeggen in dit topicquote:Op maandag 15 december 2025 08:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt aan je vrouw. Echt. (of stiekem aan het niet-gamen)
Ik heb besloten pas volgende keer mee te doen, speel pas anderhalve weekIk vind het boven verwachting leuk dat ARC Raiders
Na 29 jaar moet er sowieso enige sprake zijn van tolerantie idd :pquote:Op maandag 15 december 2025 08:28 schreef V. het volgende:
[..]
Zo is het ook bij ons, hoor. Dat overjarige puber is met een dikke knipoog
Na 29 jaar is ze er wel aan gewend hoor
Die staat ook hoog op mijn lijst, vooral ook omdat hij een goede port heeft voor de Mac. Dan kan ik hem daar ook op spelen.quote:Op maandag 15 december 2025 10:35 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit echt helemaal in cyberpunk inclusief een shitload aan mods. Wat een tof spel is dat geworden zeg![]()
duurde paar jaar maar dan heb je ook wat
Zeker doen dan! Die 2.0 update maakt het zoveel beter.quote:Op maandag 15 december 2025 11:12 schreef V. het volgende:
[..]
Die staat ook hoog op mijn lijst, vooral ook omdat hij een goede port heeft voor de Mac. Dan kan ik hem daar ook op spelen.
Steam Wintersale om de hoek, dus dat komt goedquote:Op maandag 15 december 2025 11:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zeker doen dan! Die 2.0 update maakt het zoveel beter.
Daar ben ik op aan het wachten.quote:Op maandag 15 december 2025 11:21 schreef V. het volgende:
[..]
Steam Wintersale om de hoek, dus dat komt goed
Wanneer is deze?quote:Op maandag 15 december 2025 11:21 schreef V. het volgende:
[..]
Steam Wintersale om de hoek, dus dat komt goed
Zijn zover nog steeds geruchten..quote:
Ah, producten worden weer duurder, aanbiedingen weer slechterquote:Op maandag 15 december 2025 12:31 schreef Perrin het volgende:
Over 3 dagen.
https://steamdb.info/sales/history/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |