Zou wat zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:27 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
Half-Life 3 geruchten.
![]()
![]()
![]()
Je moet toch wat.
steamOS is een linux smaakje dus het meeste zo niet alles wat je met linux kan, kan je ook op die machinequote:Op zaterdag 15 november 2025 15:56 schreef summer2bird het volgende:
Denken jullie dat die steam machine 2 ook als reguliere pc gebruikt zal kunnen worden?
Ik hoop het, want dan weet ik gelijk dat als de prijs onder 1000 is ik wss daarvoor ga ipv nieuwe pc.
Yup dat kanquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:56 schreef summer2bird het volgende:
Denken jullie dat die steam machine 2 ook als reguliere pc gebruikt zal kunnen worden?
Ik hoop het, want dan weet ik gelijk dat als de prijs onder 1000 is ik wss daarvoor ga ipv nieuwe pc.
Vandaag m'n nieuwe OLED monitor ontvangen en wat een beautquote:Op donderdag 13 november 2025 11:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb nu deze op 't oog. Zat eerst te kijken naar een ultrawide maar nu de Steam Machine aangekondigd is wil ik misschien toch een 'normaal' formaat met betere specs.
Ik was van plan ergens volgens jaar een nieuwe PC te gaan bouwen maar dat gaat een Steam Machine worden. Kan de frau op de Steam Deck.
Ja.quote:Op zondag 16 november 2025 09:58 schreef Hetekip het volgende:
Is er nog een wat leuke game? Het wil me allemaal niet meer bekoren.
Kun je iets specifieker zijn over wat voor soort dingen je normaal gesproken leuk vindt?quote:Op zondag 16 november 2025 11:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat is er echt leuk wat nog recentelijk is uitgekomen?
Red dead redemption IIquote:Op zondag 16 november 2025 12:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn over wat voor soort dingen je normaal gesproken leuk vindt?
Powerwash Simulator 2quote:Op zondag 16 november 2025 13:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Red dead redemption II
Ghost of Tsushima
Planet Zoo
Battle Brothers
Stardew Valley
Roots of Pacha
Graveyard Keeper
Mount and Blade Bannerlord
Disco Elysium
Dredge
Rematch
Rocket League
Warcraft 3
Dat is een beetje wat ik afgelopen tijd heb gespeeld en leuk heb gevonden.
Ghost of yotei?quote:Op zondag 16 november 2025 13:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Red dead redemption II
Ghost of Tsushima
Planet Zoo
Battle Brothers
Stardew Valley
Roots of Pacha
Graveyard Keeper
Disco Elysium
Dredge
Rematch
Rocket League
Warcraft 3
Look Outside.quote:Op zondag 16 november 2025 13:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Red dead redemption II
Ghost of Tsushima
Planet Zoo
Battle Brothers
Stardew Valley
Roots of Pacha
Graveyard Keeper
Disco Elysium
Dredge
Rematch
Rocket League
Warcraft 3
Dat is niet op Steamquote:
Ik heb 1 wel eens gespeeld tijdens het luisteren naar audibooks.quote:
Zal eens kijken.quote:
Dark Souls vond ik wel leuk, ik zal eens kijken hoe duur elden ring nu is.quote:
Maakt niet zoveel uit, is het waard.quote:Op zondag 16 november 2025 21:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dark Souls vond ik wel leuk, ik zal eens kijken hoe duur elden ring nu is.
Arc Raidersquote:Op zondag 16 november 2025 09:58 schreef Hetekip het volgende:
Is er nog een wat leuke game? Het wil me allemaal niet meer bekoren.
Neem dan wel meteen Elden Ring met de DLC.quote:Op zondag 16 november 2025 21:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is niet op Steam
[..]
Ik heb 1 wel eens gespeeld tijdens het luisteren naar audibooks.
[..]
Zal eens kijken.
[..]
Dan wordt het:quote:Op zondag 16 november 2025 13:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Red dead redemption II
Ghost of Tsushima
Planet Zoo
Battle Brothers
Stardew Valley
Roots of Pacha
Graveyard Keeper
Disco Elysium
Dredge
Rematch
Rocket League
Warcraft 3
Oh nooit geweten dat het niet op Steam isquote:Op zondag 16 november 2025 21:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is niet op Steam
[..]
Ik heb 1 wel eens gespeeld tijdens het luisteren naar audibooks.
[..]
Zal eens kijken.
[..]
Uiteindelijk komtie wel op PC.quote:Op maandag 17 november 2025 15:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh nooit geweten dat het niet op Steam is
Mocht ghost of yotei wel een op andere manier kunnen krijgen, enorme aanrader, prachtige game.
Veel plezier er meequote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef ems. het volgende:
Dit is de monitor geworden trouwens. Krijg hem morgen binnen!
Als iemand nog leuke tips heeft voor games die je specifiek op dit soort schermen moet spelen sta ik daarvoor open
Damn wat een bruutquote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef ems. het volgende:
Als iemand nog leuke tips heeft voor games die je specifiek op dit soort schermen moet spelen sta ik daarvoor open
5070ti. Niet het beste maar goed genoeg lijkt me. Ik meen dat frame generation mogelijkheden wel hele goede zaken doen hogere resoluties.quote:Op maandag 17 november 2025 22:21 schreef V. het volgende:
[..]
Damn wat een bruut![]()
Heb je ook een graka die dat aankan?
Holy Christquote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef ems. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |