Dat is niet op Steamquote:
Ik heb 1 wel eens gespeeld tijdens het luisteren naar audibooks.quote:
Zal eens kijken.quote:
Dark Souls vond ik wel leuk, ik zal eens kijken hoe duur elden ring nu is.quote:
Maakt niet zoveel uit, is het waard.quote:Op zondag 16 november 2025 21:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dark Souls vond ik wel leuk, ik zal eens kijken hoe duur elden ring nu is.
Arc Raidersquote:Op zondag 16 november 2025 09:58 schreef Hetekip het volgende:
Is er nog een wat leuke game? Het wil me allemaal niet meer bekoren.
Neem dan wel meteen Elden Ring met de DLC.quote:Op zondag 16 november 2025 21:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is niet op Steam
[..]
Ik heb 1 wel eens gespeeld tijdens het luisteren naar audibooks.
[..]
Zal eens kijken.
[..]
Dan wordt het:quote:Op zondag 16 november 2025 13:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Red dead redemption II
Ghost of Tsushima
Planet Zoo
Battle Brothers
Stardew Valley
Roots of Pacha
Graveyard Keeper
Mount and Blade Bannerlord
Disco Elysium
Dredge
Rematch
Rocket League
Warcraft 3
Dat is een beetje wat ik afgelopen tijd heb gespeeld en leuk heb gevonden.
Oh nooit geweten dat het niet op Steam isquote:Op zondag 16 november 2025 21:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is niet op Steam
[..]
Ik heb 1 wel eens gespeeld tijdens het luisteren naar audibooks.
[..]
Zal eens kijken.
[..]
Uiteindelijk komtie wel op PC.quote:Op maandag 17 november 2025 15:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh nooit geweten dat het niet op Steam is
Mocht ghost of yotei wel een op andere manier kunnen krijgen, enorme aanrader, prachtige game.
Veel plezier er meequote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef ems. het volgende:
Dit is de monitor geworden trouwens. Krijg hem morgen binnen!
Als iemand nog leuke tips heeft voor games die je specifiek op dit soort schermen moet spelen sta ik daarvoor open
Damn wat een bruutquote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef ems. het volgende:
Als iemand nog leuke tips heeft voor games die je specifiek op dit soort schermen moet spelen sta ik daarvoor open
5070ti. Niet het beste maar goed genoeg lijkt me. Ik meen dat frame generation mogelijkheden wel hele goede zaken doen hogere resoluties.quote:Op maandag 17 november 2025 22:21 schreef V. het volgende:
[..]
Damn wat een bruut![]()
Heb je ook een graka die dat aankan?
Holy Christquote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef ems. het volgende:
frame generation is een scamquote:Op dinsdag 18 november 2025 09:01 schreef ems. het volgende:
[..]
5070ti. Niet het beste maar goed genoeg lijkt me. Ik meen dat frame generation mogelijkheden wel hele goede zaken doen hogere resoluties.
Beugel is de way to goquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:55 schreef ems. het volgende:
Nou, hij is geweldig. Prachtig beeld, ontzettend scherp, alles reageert razendsnel.
Hij is alleen echt bijna even groot als mn bureau. Die standaard alleen al zorgt dat ik een stuk minder ruimte over houd. Misschien toch maar eens kijken voor een beugel :p
Maar het is wel te doen voorlopig. Vannacht even bf6 erop checken.
Er zijn paar films en series die ultra wide ondersteunen. Ook aanrader. Dune op hbo bijvoorbeeld. Moeite waardquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:55 schreef ems. het volgende:
Nou, hij is geweldig. Prachtig beeld, ontzettend scherp, alles reageert razendsnel.
Hij is alleen echt bijna even groot als mn bureau. Die standaard alleen al zorgt dat ik een stuk minder ruimte over houd. Misschien toch maar eens kijken voor een beugel :p
Maar het is wel te doen voorlopig. Vannacht even bf6 erop checken.
Ja, maar zijn die er ook die super ultrawide ondersteunen?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zijn paar films en series die ultra wide ondersteunen. Ook aanrader. Dune op hbo bijvoorbeeld. Moeite waard
Jaquote:
Oh geen idee. Dune misschien? is wel opgenomen in imax.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:47 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die er ook die super ultrawide ondersteunen?
Je verliest ook nog eens flink wat echte frames.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
JaHet zijn letterlijk verzonnen frames met verzonnen informatie. En de ironie is dat in de games waar dat niet uitmaakt, je die extra frames sowieso niet nodig hebt. En in games waar je die frames nodig hebt, maakt het heel erg uit dat die frames nep zijn. Je hebt er gewoon geen zak aan.
Wat maakt het uit of het verzonnen is of niet? Als het spel beter draait wat maakt het mij nou uit wat er op de achtergrond gebeurd?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
JaHet zijn letterlijk verzonnen frames met verzonnen informatie. En de ironie is dat in de games waar dat niet uitmaakt, je die extra frames sowieso niet nodig hebt. En in games waar je die frames nodig hebt, maakt het heel erg uit dat die frames nep zijn. Je hebt er gewoon geen zak aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |