quote:Op donderdag 27 november 2025 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nu is ze de heilige maand Maria..
Zoals ze zelf zegt is het geval Borsato (anders belicht):quote:
De vraag blijft dan wat is de tot ontucht aangezette aangifte waard met waar een alinea in een zo ja dagboekje (?) moeten bewijzen dat Borsato een aanrander zou zijn ?.quote:Volgens de moeder is slechts een "handjevol incidenten" uit een periode van 25 jaar naar voren gebracht. "Dan lijkt het heel wat."
Huhquote:Op donderdag 27 november 2025 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
"Ik word tegenwoordig al nerveus als mijn bh-bandje onder mijn hemdje uitpiept, vanwege het signaal dat ik daarmee afgeef", zegt Thielen tegen de krant. Ze worstelt met het beeld dat mensen van haar hebben gekregen, al kan ze dat redelijk van zich afzetten. "Maar mijn directe omgeving heeft er ook last van. Dat raakt me."
Het is het eigen straatje schoonvegen. Waar ik mij vooralquote:Op donderdag 27 november 2025 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
"Ik word tegenwoordig al nerveus als mijn bh-bandje onder mijn hemdje uitpiept, vanwege het signaal dat ik daarmee afgeef", zegt Thielen tegen de krant. Ze worstelt met het beeld dat mensen van haar hebben gekregen, al kan ze dat redelijk van zich afzetten. "Maar mijn directe omgeving heeft er ook last van. Dat raakt me."
Die Marco is ook niet al te snugger volgens mij, maar goed. Knettergek mens die Nathalie idd. "Don't stick your dick in crazy" leert ie nu wel op een érg pijnlijke wijzequote:
Dit. Tja, waarom verbaast me dit niks? Borsato was zo netjes om zijn verhaal voor de rechtszaal te bewaren (daar waar het hoort), Nathalie heeft daar klaarblijkelijk het lef niet voor (goh, waarom niet? bang voor moeilijke vragen en confronterende feiten?) maar kiest er weer voor haar straatje via de media schoon te vegen. En de media slikken alles van haar voor zoete koek want sensatie en B(-arbertje, -orsato) moet hangen. Goed voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:18 schreef VEM2012 het volgende:
Het is het eigen straatje schoonvegen. Waar ik mij vooral
aan stoor is dat de media kennelijk lekker meedoet, waar bij Borsato meteen het nekschot volgde.
Moeder staat inderdaad niet terecht maar heeft wel voor de tas-op-tafel-tapes gezorgd!quote:Op donderdag 27 november 2025 12:37 schreef Vallon het volgende:
Moeder - staat niet terecht - speelt hier een wat bedenkelijke rol.
quote:
Het OM heeft wmb ook een twijfelachtige rol in de (ondersteunende) bewijsvoering van dat heimelijk opgenomen gesprek (in achtergrond bedoeld was om - georkestreerd door moeder? - de grauwe lucht te klaren).quote:Op donderdag 27 november 2025 19:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Moeder staat inderdaad niet terecht maar heeft wel voor de tas-op-tafel-tapes gezorgd!
Daarmee heeft ook zij een aandeel in het procesverloop (en dan heb ik het nog even niet over haar aandeel in deze "enorme ontuchtaffaire", het Hofnarretje en Benno L valt erbij in het niet). Wat zij vandaag in de media dus glashard ontkent maar dat terzijde want uitspraken in de media is geen bewijs.
Het is dan heel legitiem om uitspraken die Borsato daar gedaan heeft (en waar moeder hem woorden in de mond probeert te leggen) in het juiste daglicht te stellen. Dat doen moeder en OM immers ook, alleen is hun daglicht kwaad.
En die uitspraken zijn ingegeven doorrrrr (ja, daar is-ie weer) ..... de mores, vooral de mores van de moeder. Het daglicht daarmee ook.
Ik lees in deze post vooral veel speculatiequote:Op donderdag 27 november 2025 19:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Moeder staat inderdaad niet terecht maar heeft wel voor de tas-op-tafel-tapes gezorgd!
Daarmee heeft ook zij een aandeel in het procesverloop (en dan heb ik het nog even niet over haar aandeel in deze "enorme ontuchtaffaire", het Hofnarretje en Benno L valt erbij in het niet). Wat zij vandaag in de media dus glashard ontkent maar dat terzijde want uitspraken in de media is geen bewijs.
Het is dan heel legitiem om uitspraken die Borsato daar gedaan heeft (en waar moeder hem woorden in de mond probeert te leggen) in het juiste daglicht te stellen. Dat doen moeder en OM immers ook, alleen is hun daglicht kwaad.
En die uitspraken zijn ingegeven doorrrrr (ja, daar is-ie weer) ..... de mores, vooral de mores van de moeder. Het daglicht daarmee ook.
Vertel: wat precies is er gespeculeerd en niet op geconstateerde feiten gebaseerd?quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik lees in deze post vooral veel speculatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er iemand speculatie verweten kan worden, is het wel "kamp Nathalie", inclusief OM dus
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Marco Borsato donderdag aanwezig bij uitspraak in zedenzaak
Marco Borsato (58) is aanstaande donderdag aanwezig bij de uitspraak in de rechtszaak tegen hem. Dat laten de advocaten van de zanger, die eind oktober moest voorkomen vanwege verdenking van ontucht met een minderjarige, weten aan RTL Boulevard.
Het OM eist vijf maanden cel tegen Marco, omdat hij verdacht wordt van het betasten van de dijbenen, billen, borsten en vagina van de aangeefster van september 2014 tot januari 2015. "Zijn beeld vertroebelde toen hij het slachtoffer zag opgroeien tot een jonge vrouw. Maar ze was nog een kind – een kind dat hij vanaf haar geboorte kende", aldus het OM.
Donderdag volgt de uitspraak van de rechter.
https://www.rtl.nl/boulev(...)denzaak-aanwezigheid
Hopelijk ja, maar reken er maar niet op.quote:Op maandag 1 december 2025 20:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hopelijk komt er dan ook een einde aan dit circus.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 1 december 2025 21:46 schreef Inbox het volgende:
Hopelijk ja, maar reken er maar niet op.
Borsato zal ongetwijfeld in beroep gaan als er geen vrijspraak volgt. En gezien het zolqng heeft geduurd en er gigantisch veel manuur vanuit het OM in zit verwacht ik dat deze ook wel in beroep zullen gaan bij een evt vrijspraak.
Ofwel, showproces zal niet eindigen donderdag is mijn verwachting.
Je mist een alinea, bewust of per ongeluk?quote:
quote:In oktober stond Marco twee dagen voor de rechter. Hij wordt verdacht van ontucht met een minderjarige, die hij kende omdat het de dochter is van de toenmalige voorzitter van zijn fanclub. De zanger ontkende de aantijgingen tijdens de rechtszaak. "Ik word publiekelijk gefileerd en neergezet als een zedendelinquent. Dit is niet wie ik ben", zei hij in zijn laatste woord.
Voegde niks toe, dus die heb ik weggelaten. Zoals altijd staat de link met het hele bericht eronder.quote:Op maandag 1 december 2025 22:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Je mist een alinea, bewust of per ongeluk?
[..]
Altijd tof dat polariserend quotenquote:Op maandag 1 december 2025 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voegde niks toe, dus die heb ik weggelaten.
Maar waar gaat het over?quote:Op maandag 1 december 2025 23:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Altijd tof dat polariserend quoten![]()
![]()
Bewust dus, je kunt zo bij het OM solliciteren![]()
Ik ook, het klinkt bijna sektarisch. Ik weet ook niet wat zij gaat doen als Marco overmorgen wordt vrijgesproken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 02:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Zoonlief deed zelfmoord poging en schreef een afscheidsbrief.
Dochterlief dreigde ermee tot twee keer toe.
Man zei het en deed het succesvol…
Volgens mij heeft Nathalie wel andere problemen. Eng wijf is het.
Je basisgezin bestaat uit vier personen en drie daarvan willen zelfmoord plegen… ik vind daar wat van.
Je zoon, je dochter en je man.
Dan mag ze zich gaan voorbereiden op een zaak tegen smaad en laster, valse aangifte, uitlokking en medeplichtigheid.quote:Op dinsdag 2 december 2025 04:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ook, het klinkt bijna sektarisch. Ik weet ook niet wat zij gaat doen als Marco overmorgen wordt vrijgesproken.
Ja maar dat is niet wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 2 december 2025 08:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dan mag ze zich gaan voorbereiden op een zaak tegen smaad en laster, valse aangifte, uitlokking en medeplichtigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |