Zie je dit wel bij JA21 en zoja waarom wel bij die partij en niet bij GL?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe GL daarin past eerlijk gezegd, dus ik begrijp de VVD kiezers wel.
Ook meer dan uiterst slecht verliezer Frans Timmermans die niet eens het fatsoen had om op te komen dagen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:53 schreef Faraday01 het volgende:
Van Nispendie heeft alleen meer bijdragen dan de hele PVV fractie samen
Ik vind dat GL zichzelf net als de PVV onmogelijk heeft gemaakt. Bij Ja21 zie ik dat niet zo, maar eerlijk gezegd let ik ook niet echt op wat zij doen. Het was ook maar een eenmansfractie.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zie je dit wel bij JA21 en zoja waarom wel bij die partij en niet bij GL?
Ik vind dan weer dat de gekkies van de VVD hun partij compleet ongeloofwaardig hebben gemaakt als kundige bestuurspartij.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dat GL zichzelf net als de PVV onmogelijk heeft gemaakt. Bij Ja21 zie ik dat niet zo, maar eerlijk gezegd let ik ook niet echt op wat zij doen. Het was ook maar een eenmansfractie.
Dit is ook de reden dat het naïef is om te denken dat de VVD gaat bewegen. Ook niet na de gemeenteraadsverkiezingen. Als die goed voor de VVD verlopen zal het ze alleen maar sterken in deze koers.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VVD kan bij een volgende verkiezingsronde garen spinnen bij standvastig zijn en D66 verliest vrijwel zeker zetels als het niet lukt.
Dit is gewoon de kans van D66 om de MP te leveren. Kortom, D66 heeft veel te verliezen door standvastig te blijven waar de VVD er veel bij kan winnen.
Maar waarschijnlijk is die afstand altijd nog een stuk kleiner dan die tussen de VVD kiezers en het GL gedachtengoed.quote:Op dinsdag 11 november 2025 07:12 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
JA21 heeft heeft als uiterst rechts clubje standpunten die zeer ver van D66 afstaan.
Daar valt nooit snel uit te komen.
Je kunt ook ministeries uitruilen. Is onder een van de kabinetten van Rutte ook gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 07:12 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
JA21 heeft heeft als uiterst rechts clubje standpunten die zeer ver van D66 afstaan.
Daar valt nooit snel uit te komen.
Yeah, nobody cares.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind dan weer dat de gekkies van de VVD hun partij compleet ongeloofwaardig hebben gemaakt als kundige bestuurspartij.
Dat gaat enkel op als de VVD daadwerkelijk de stap naar radicaalrechts heeft gezet…quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:24 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk is die afstand altijd nog een stuk kleiner dan die tussen de VVD kiezers en het GL gedachtengoed.
Wou je beweren dat dat niet zo is? Gillen dat ze liever met een PVV of JA21 willen regeren dan met een partij waarmee ze sinds de jaren 70 constructief in diverse regeringen hebben samengewerktquote:Op dinsdag 11 november 2025 17:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat gaat enkel op als de VVD daadwerkelijk de stap naar radicaalrechts heeft gezet…
Op het moment dat er een Maikel in dat orgaan komt te zitten moest je je sowieso al wel achter de oren krabben natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)timmermans~b39e5edc/
PVV-Kamerleden Maikel Boon en Patrick Crijns weigerden dinsdag vragen te beantwoorden over hun betrokkenheid bij het maken van AI-afbeeldingen van Frans Timmermans. Toen ze in de Tweede Kamer werden benaderd door journalisten, vluchtten ze het trappenhuis in.
![]()
![]()
Bedenk je: deze mensen hebben zitting in het hoogste staatsrechtelijke orgaan van de volksvertegenwoordiging.![]()
![]()
![]()
Wat goed Patrickquote:Op dinsdag 11 november 2025 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)timmermans~b39e5edc/
PVV-Kamerleden Maikel Boon en Patrick Crijns weigerden dinsdag vragen te beantwoorden over hun betrokkenheid bij het maken van AI-afbeeldingen van Frans Timmermans. Toen ze in de Tweede Kamer werden benaderd door journalisten, vluchtten ze het trappenhuis in.
![]()
![]()
Bedenk je: deze mensen hebben zitting in het hoogste staatsrechtelijke orgaan van de volksvertegenwoordiging.![]()
![]()
![]()
Heb ergens nog stille hoop.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wou je beweren dat dat niet zo is? Gillen dat ze liever met een PVV of JA21 willen regeren dan met een partij waarmee ze sinds de jaren 70 constructief in diverse regeringen hebben samengewerkt
Extreem rare houding voor het posten op een discussieforum, dit. Als het je niet boeit wat anderen vinden en denken, wat ben je hier dan aan het doen? Alleen maar je eigen mening spuien en verder vingers in je oren? Lekker volwassen.quote:
Dingen uitruilen zonder compromis en een partij zijn gang laten gaan opeen ministerie is wat het afgelopen kabinet deed.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:33 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je kunt ook ministeries uitruilen. Is onder een van de kabinetten van Rutte ook gedaan.
Dus dan geef je JA21 bijv het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. En dan mogen ze daar hun plannen op verwezelijken.
Toen was de PVDA nog PVDA, nu 2 letters links meer.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wou je beweren dat dat niet zo is? Gillen dat ze liever met een PVV of JA21 willen regeren dan met een partij waarmee ze sinds de jaren 70 constructief in diverse regeringen hebben samengewerkt
Daar heeft ie wel een punt natuurlijk. Zolang EK als een politiek instrument wordt ingezet door de partijen heb je daar bij een combinatie met JA21 en zonder GL/PvdA nog een hoop onderhandelwerk bij.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:16 schreef Faraday01 het volgende:
Tussen de regels door zegt Koolmees dat het lastig kan zonder GLPVDA vanwege de EK (zeker omdat BBB vanwege stikstof een groot probleem is).
Dat was een week geleden ook al helder natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:16 schreef Faraday01 het volgende:
Tussen de regels door zegt Koolmees dat het lastig kan zonder GLPVDA vanwege de EK (zeker omdat BBB vanwege stikstof een groot probleem is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |