Ik kan op het werk 90% van de plaatjes op Fok niet zien, dus ik heb geen idee wat voor koffers dit zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij ook van die dikke koffers op je BMW @:fietsie
[ afbeelding ]
Zo werken ziektes gelukkig niet; die ontstaan geheel los van de keuzes die jij hebt gemaakt.quote:Op maandag 10 november 2025 10:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik vraag me af of ik het gejinxt heb door vorige week per se naar oma's verjaardag te willen ipv de hele dag klussen met broertje, omdat ik het gevoel had dat het haar laatste verjaardag kon zijn. Oef
Dit!quote:Op maandag 10 november 2025 10:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo werken ziektes gelukkig niet; die ontstaan geheel los van de keuzes die jij hebt gemaakt.
Ik vind het ook wel uitdagend een examen te doen tijdens het drinken van bier?quote:Op maandag 10 november 2025 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Net impulsief mezelf ingeschreven voor de bieropleiding van Nederland. Ik vind het wel spannend want ik heb echt al heel lang niet meer een examen gemaakt.
Ik vind het wel een goed ideequote:Op maandag 10 november 2025 11:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel uitdagend een examen te doen tijdens het drinken van bier?Of denk je dat dat dan weer niet de bedoeling is ?
Ik ga er van uit dat ik van de theorie wel al aardig wat weet. Maar ook zeker niet alles. Zoals dingen qua foodpairing heb ik niet zo veel ervaring mee en regels die voor de horeca gelden weet ik ook zo goed als niets van.quote:Op maandag 10 november 2025 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Spannend @:Sarabi Ik dacht eigenlijk dat je al van alles afwist van bier, wat zou je hier gaan leren?
Nee hond waakt echt helemaal niet. Gelukkig. Ik hou niet van dat geblaf hele tijd.quote:Op maandag 10 november 2025 11:06 schreef AnneX het volgende:
Ach Tele …zó hebben wij Twintig Jaar de laatste verjaardag beleefd.
Sch.moe werd ruim 100![]()
Hopelijk herstelt oma weer met de nieuwe meds.
gcjoel ! Jullie hebben ook een hond!? Istie waaks op jullie erf?
Leuk, mooie nieuwe uitdagingquote:Op maandag 10 november 2025 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ik van de theorie wel al aardig wat weet. Maar ook zeker niet alles. Zoals dingen qua foodpairing heb ik niet zo veel ervaring mee en regels die voor de horeca gelden weet ik ook zo goed als niets van.
Maar ik ga StiBON vooral doen voor het praktijk/proefgedeelte. Ik vind proeven en dan de juiste woorden vinden echt heel lastig. Heeft vaak ook wel met onzekerheid te maken dus ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Voor het feit dat het pas 1 dag is best wel goed.quote:Op maandag 10 november 2025 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh wat een droppie! Hoe gaat het samen met de hond?
Wat een mooierd!quote:Op maandag 10 november 2025 13:30 schreef Morgane89 het volgende:
Wat een dotje!
Ik moet gelijk weer denken aan een van de eerste foto's van onze kat, 2017 alweer.
[ link | afbeelding ]
Wat een droppiequote:Op maandag 10 november 2025 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hond waakt echt helemaal niet. Gelukkig. Ik hou niet van dat geblaf hele tijd.
@:kaatje1
[ link | afbeelding ]
Ooit werkte ik 10 dagen (allerlei diensten) en 4 vrij.quote:Op maandag 10 november 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
GoedemorgenEtentje bij familie ook weer overleefd. Natuurlijk was het lekker en gezellig en zo. Maar ik heb er toch altijd een hoop stress aan vantevoren. Doe ik zelf, maar ja.
Hopelijk een iets minder intensieve week dan de vorige. Deze week maar 3 dagen naar kantoor ipv. 4. Gestoord dat we dat vroeger maar normaal vonden eigenlijk.
Liefquote:Op maandag 10 november 2025 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hond waakt echt helemaal niet. Gelukkig. Ik hou niet van dat geblaf hele tijd.
@:kaatje1
[ link | afbeelding ]
Zeker.quote:
Wat grappig. Die denkt natuurlijk, hier krijg ik eten ipv dat ik er zelf moeite voor moet doenquote:Op maandag 10 november 2025 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En er is een jong wild zwijn ingetrokken in ons varkensverblijf 😑
quote:Op maandag 10 november 2025 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Ohja, ik wil portobello maken van otto.. iemand HET recept voor handen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de bonen erbij want zo staan ze in OneNote.
Maar eerlijk gezegd smijt ik meestal de hele oliezooi in een pan, paddenstoelen erbij en tijd wachten. Dat hele gedoe met de oven vind ik maar veel werk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op maandag 10 november 2025 17:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]oh ik vrees dat ik jouw aanpassing niet snap.. doe je dan gewoon WEL alles in de oven voor 1.5 uur , maar zonder papier toestand gedoe ? of helemaal niet in de oven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de bonen erbij want zo staan ze in OneNote.
Maar eerlijk gezegd smijt ik meestal de hele oliezooi in een pan, paddenstoelen erbij en tijd wachten. Dat hele gedoe met de oven vind ik maar veel werk.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Gewoon niet in de ovenquote:Op maandag 10 november 2025 17:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh ik vrees dat ik jouw aanpassing niet snap.. doe je dan gewoon WEL alles in de oven voor 1.5 uur , maar zonder papier toestand gedoe ? of helemaal niet in de oven ?
Of deze?quote:Op maandag 10 november 2025 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Ohja, ik wil portobello maken van otto.. iemand HET recept voor handen?
quote:Op maandag 10 november 2025 15:57 schreef Barreltje het volgende:
wat voor merk is Merlina @:flipsen ? dat is dan toch een soort hont die ik wel leuk zou vinden..
Het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Ja nee het heeft natuurlijk geen zin om portobellos te eten als je die overheerlijke olie er niet aan overhoudt
Fysioquote:Op maandag 10 november 2025 22:48 schreef Blues het volgende:
Ribfoto update. Niks te zien![]()
Hart/longen haske mooigeen enge toevalsbevindingen.
Maar die ribaankijken, hopen dat het zo maar ineens over is of over paar maanden als niet over toch een keer een mri.
Zoiets.
Waarom moet je zo vaak op kantoor zijn?quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu ja, hmm. tien minuten vertraging werd 15... Maar even omgedraaid. Ik werk wel thuis vandaag. 10 minuten te laat op werk aankomen durf ik nog wel, maar een half uur![]()
Ook al zou niemand me er op aankijken hoor. Maar goed, morgen en overmorgen ook al kantoor, vorige week al 4 dagen.. Ik vind het wel prima ook zo eigenlijk
Zuurkoolquote:
We hebben deze maand themamaand met allerhande activiteiten en lezingen en stuff. Normaal is 2 dagen in de maand wel een beetje het gemiddelde.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarom moet je zo vaak op kantoor zijn?
Ik hoef niet te werken vandaag, ik heb twee tandartsafspraken voor een kroon
Njam. Met hotdog?quote:
Interessante lezingen ook? Zo'n maand kan leuk zijn, of hel op de fiets.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben deze maand themamaand met allerhande activiteiten en lezingen en stuff. Normaal is 2 dagen in de maand wel een beetje het gemiddelde.
Nee het is op zich niet onleuk hoor. Alleen best intensief. Ik heb zelf ook een activiteit waar ik meerdere dagen bij moet staan, dus vandaar. Dus een onverwacht thuisdagje komt me niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Interessante lezingen ook? Zo'n maand kan leuk zijn, of hel op de fiets.
Oh dat is mooi altijd ja!quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:27 schreef Sarabi het volgende:
En daarna gaan we voor het eerst in jaren weer een rondje Glow in Eindhoven doen.
Ben benieuwd hoe het bevalt. Laatste jaren hoor ik diverse verhalen van te druk en niet heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Gecondoleerd Cat![]()
Wij eten vanavond prei kerrie schotel. En daarna gaan we voor het eerst in jaren weer een rondje Glow in Eindhoven doen.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is definitief. J wordt niet ontslagen tijdens de reorganisatie. We wisten het wel, maar toch.
En is dat de uitkomst die hij zelf ook wil?quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is definitief. J wordt niet ontslagen tijdens de reorganisatie. We wisten het wel, maar toch.
Vandaar mijn vraag iddquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen idee hoedat is eigenlijk. Een zak geld mee en nieuwe kansen is misschien beter dan blijven bij een kwakkelend bedrijf en een andere baan vinden zonder extra zak geld. Maar ja, dat heb je toch niet voor het zeggen.
Nu heeft ie wel controle over wanneer hoe en wat, en die zak geld is ook zo weer op? Met een kleiner clubje wat overblijft zijn er soms ook weer kansen door taak-herschikking enzoquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen idee hoedat is eigenlijk. Een zak geld mee en nieuwe kansen is misschien beter dan blijven bij een kwakkelend bedrijf en een andere baan vinden zonder extra zak geld. Maar ja, dat heb je toch niet voor het zeggen.
Mja, wie weet. Het lijkt er in elk geval op dat J's promotie wel doorgaat dus dat is wel fijn. Alleen al voor zijn cv.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu heeft ie wel controle over wanneer hoe en wat, en die zak geld is ook zo weer op? Met een kleiner clubje wat overblijft zijn er soms ook weer kansen door taak-herschikking enzo
Dat is ook de reden dat wij al een paar jaar niet geweest zijn. We vonden het steeds minder worden. Maar we geven het dit jaar weer een kans, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het bevalt. Laatste jaren hoor ik diverse verhalen van te druk en niet heel indrukwekkend
En wat heb je besloten? En ook al een logo?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Er kwam weer een aanvraag voor werk van een partij. In zo'n beetje de enige nog vrije dagen tussen nu en uh na de kerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mss dat maar eens doen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:54 schreef AnneX het volgende:
Helaasch @:Blues geen duidelijkheid omtrent rib.
Misschien sluipt het uit zoals het is gekomen? Óf een afspraakje met de Caesar/Mensendieck mevrouw? Die kijkt toch naar het geheel…
quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tante is gisteren overleden dus nu in afwachting van datum uitvaart.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze vrouw omaatquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:22 schreef Blues het volgende:
Een hele dag met niets ligt voor me, alleen ff naar de apo en wachten op pakketje uit Slowakije voor klzoonJ's verjaardag.
Via Etsy dungeons and dragons poppetjes gekocht die hij gaat schilderen. Pietepeuterig kleine kwastjes heb ik ook al op de kreadoebeurs gekocht. Ik liet hem zelf kiezen uit 3 links, want ik heb geeeeeen idee welke poppetjes de goeie zijn
Hij was over de moon van die van Etsy, die dus speciaal nu voor hem in Slowakije zijn gemaakt door een klein familiebedrijfje. Met een 3D printer.
It better be good
quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Njam. Met hotdog?
Ik noem dat choucroute
Dankzij @Barreltje heb ik vanmorgen besloten t te combineren met kastanjechampignons in Ottolenghi olie.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik had 3 dagen geleden al zuurkool. Dat maakt niet echt uit though
Wil ie een andere baan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Er kwam weer een aanvraag voor werk van een partij. In zo'n beetje de enige nog vrije dagen tussen nu en uh na de kerst.
Uiteraard! Action figures!quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Big time
En waar ik poppetjes tik moeten dat w.s. 'action figures' zijn
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Uiteraard! Action figures!
Cat
quote:
Vanyel moet zichzelf nietquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:37 schreef Vanyel het volgende:
* Vanyel deed helemaal zelf boodschappen met een zelf gemaakt lijstje en het lijkt erop dat er niks is vergeten.
* Vanyel voelde zich een hele baas![]()
* Vanyel zit nu te rillen van ellende op de bank, van de zojuist geleverde enoooooorme inspanning
Danquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
V
[..]
Vanyel moet zichzelf niet- en want Vanyel moet LIEF zijn voor zichzelf en zich realiseren dat dit inderdaad een heule inspanning was die
waardig is. Hoe easypeasy dat in the before ook allemaal was.
held ben je
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:37 schreef Vanyel het volgende:
* Vanyel deed helemaal zelf boodschappen met een zelf gemaakt lijstje en het lijkt erop dat er niks is vergeten.
* Vanyel voelde zich een hele baas![]()
* Vanyel zit nu te rillen van ellende op de bank, van de zojuist geleverde enoooooorme inspanning
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
V
[..]
Vanyel moet zichzelf niet- en want Vanyel moet LIEF zijn voor zichzelf en zich realiseren dat dit inderdaad een heule inspanning was die
waardig is. Hoe easypeasy dat in the before ook allemaal was.
held ben je
Zak geld valt tegenwoordig wel tegen als je er pas een paar jaar werkt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |