Wat grappig. Die denkt natuurlijk, hier krijg ik eten ipv dat ik er zelf moeite voor moet doenquote:Op maandag 10 november 2025 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En er is een jong wild zwijn ingetrokken in ons varkensverblijf 😑
quote:Op maandag 10 november 2025 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Ohja, ik wil portobello maken van otto.. iemand HET recept voor handen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de bonen erbij want zo staan ze in OneNote.
Maar eerlijk gezegd smijt ik meestal de hele oliezooi in een pan, paddenstoelen erbij en tijd wachten. Dat hele gedoe met de oven vind ik maar veel werk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op maandag 10 november 2025 17:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]oh ik vrees dat ik jouw aanpassing niet snap.. doe je dan gewoon WEL alles in de oven voor 1.5 uur , maar zonder papier toestand gedoe ? of helemaal niet in de oven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de bonen erbij want zo staan ze in OneNote.
Maar eerlijk gezegd smijt ik meestal de hele oliezooi in een pan, paddenstoelen erbij en tijd wachten. Dat hele gedoe met de oven vind ik maar veel werk.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Gewoon niet in de ovenquote:Op maandag 10 november 2025 17:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh ik vrees dat ik jouw aanpassing niet snap.. doe je dan gewoon WEL alles in de oven voor 1.5 uur , maar zonder papier toestand gedoe ? of helemaal niet in de oven ?
Of deze?quote:Op maandag 10 november 2025 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Ohja, ik wil portobello maken van otto.. iemand HET recept voor handen?
quote:Op maandag 10 november 2025 15:57 schreef Barreltje het volgende:
wat voor merk is Merlina @:flipsen ? dat is dan toch een soort hont die ik wel leuk zou vinden..
Het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Ja nee het heeft natuurlijk geen zin om portobellos te eten als je die overheerlijke olie er niet aan overhoudt
Fysioquote:Op maandag 10 november 2025 22:48 schreef Blues het volgende:
Ribfoto update. Niks te zien![]()
Hart/longen haske mooigeen enge toevalsbevindingen.
Maar die ribaankijken, hopen dat het zo maar ineens over is of over paar maanden als niet over toch een keer een mri.
Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |