Ik kan op het werk 90% van de plaatjes op Fok niet zien, dus ik heb geen idee wat voor koffers dit zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij ook van die dikke koffers op je BMW @:fietsie
[ afbeelding ]
Zo werken ziektes gelukkig niet; die ontstaan geheel los van de keuzes die jij hebt gemaakt.quote:Op maandag 10 november 2025 10:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik vraag me af of ik het gejinxt heb door vorige week per se naar oma's verjaardag te willen ipv de hele dag klussen met broertje, omdat ik het gevoel had dat het haar laatste verjaardag kon zijn. Oef
Dit!quote:Op maandag 10 november 2025 10:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo werken ziektes gelukkig niet; die ontstaan geheel los van de keuzes die jij hebt gemaakt.
Ik vind het ook wel uitdagend een examen te doen tijdens het drinken van bier?quote:Op maandag 10 november 2025 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Net impulsief mezelf ingeschreven voor de bieropleiding van Nederland. Ik vind het wel spannend want ik heb echt al heel lang niet meer een examen gemaakt.
Ik vind het wel een goed ideequote:Op maandag 10 november 2025 11:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel uitdagend een examen te doen tijdens het drinken van bier?Of denk je dat dat dan weer niet de bedoeling is ?
Ik ga er van uit dat ik van de theorie wel al aardig wat weet. Maar ook zeker niet alles. Zoals dingen qua foodpairing heb ik niet zo veel ervaring mee en regels die voor de horeca gelden weet ik ook zo goed als niets van.quote:Op maandag 10 november 2025 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Spannend @:Sarabi Ik dacht eigenlijk dat je al van alles afwist van bier, wat zou je hier gaan leren?
Nee hond waakt echt helemaal niet. Gelukkig. Ik hou niet van dat geblaf hele tijd.quote:Op maandag 10 november 2025 11:06 schreef AnneX het volgende:
Ach Tele …zó hebben wij Twintig Jaar de laatste verjaardag beleefd.
Sch.moe werd ruim 100![]()
Hopelijk herstelt oma weer met de nieuwe meds.
gcjoel ! Jullie hebben ook een hond!? Istie waaks op jullie erf?
Leuk, mooie nieuwe uitdagingquote:Op maandag 10 november 2025 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ik van de theorie wel al aardig wat weet. Maar ook zeker niet alles. Zoals dingen qua foodpairing heb ik niet zo veel ervaring mee en regels die voor de horeca gelden weet ik ook zo goed als niets van.
Maar ik ga StiBON vooral doen voor het praktijk/proefgedeelte. Ik vind proeven en dan de juiste woorden vinden echt heel lastig. Heeft vaak ook wel met onzekerheid te maken dus ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Voor het feit dat het pas 1 dag is best wel goed.quote:Op maandag 10 november 2025 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh wat een droppie! Hoe gaat het samen met de hond?
Wat een mooierd!quote:Op maandag 10 november 2025 13:30 schreef Morgane89 het volgende:
Wat een dotje!
Ik moet gelijk weer denken aan een van de eerste foto's van onze kat, 2017 alweer.
[ link | afbeelding ]
Wat een droppiequote:Op maandag 10 november 2025 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hond waakt echt helemaal niet. Gelukkig. Ik hou niet van dat geblaf hele tijd.
@:kaatje1
[ link | afbeelding ]
Ooit werkte ik 10 dagen (allerlei diensten) en 4 vrij.quote:Op maandag 10 november 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
GoedemorgenEtentje bij familie ook weer overleefd. Natuurlijk was het lekker en gezellig en zo. Maar ik heb er toch altijd een hoop stress aan vantevoren. Doe ik zelf, maar ja.
Hopelijk een iets minder intensieve week dan de vorige. Deze week maar 3 dagen naar kantoor ipv. 4. Gestoord dat we dat vroeger maar normaal vonden eigenlijk.
Liefquote:Op maandag 10 november 2025 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hond waakt echt helemaal niet. Gelukkig. Ik hou niet van dat geblaf hele tijd.
@:kaatje1
[ link | afbeelding ]
Zeker.quote:
Wat grappig. Die denkt natuurlijk, hier krijg ik eten ipv dat ik er zelf moeite voor moet doenquote:Op maandag 10 november 2025 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En er is een jong wild zwijn ingetrokken in ons varkensverblijf 😑
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |