Ja ik bedoel ook in dit kampioenschap. Het is zo kleurloos. Er is 'altijd' wel wat.quote:Op zondag 9 november 2025 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had toch niet zo’n slecht weekend qua snelheid? Had alleen heel weinig geluk..
Z’n teamgenoot was een stuk minder
Leclerc had een beukertje van een kwali.quote:Op zondag 9 november 2025 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had toch niet zo’n slecht weekend qua snelheid? Had alleen heel weinig geluk..
Z’n teamgenoot was een stuk minder
Veel podiums gepakt. Kan best tevreden zijn over zijn prestaties dit seizoen. Auto houdt hem tegen om meer te verrichtenquote:Op zondag 9 november 2025 22:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook in dit kampioenschap. Het is zo kleurloos. Er is 'altijd' wel wat.
Leclerc presteert of heel goed, of heel slecht. Lijkt soms geen middenmoot te vinden.quote:Op zondag 9 november 2025 22:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook in dit kampioenschap. Het is zo kleurloos. Er is 'altijd' wel wat.
Zoveel slechte weekenden dit seizoen herinner ik me niet van hem dit seizoen.quote:Op zondag 9 november 2025 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leclerc presteert of heel goed, of heel slecht. Lijkt soms geen middenmoot te vinden.
Een ongekende ommekeer vergeleken met zaterdag.quote:
Weer een waardevolle les: als het erom gaat, zal Verstappen er altijd staanquote:Op zondag 9 november 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een ongekende ommekeer vergeleken met zaterdag.
Akkoordquote:Op zondag 9 november 2025 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mogen we dat zeggen?
quote:Op zondag 9 november 2025 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mogen we dat zeggen?
Toen hij Russell inhaalde dacht ik echt, deze haalt hij niet. Die moet echt op het aller-uiterste van de grip hebben gezeten.quote:Op zondag 9 november 2025 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit lijkt overigens wel Max zijn favoriete move op deze baan. Droog of nat.
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 9 november 2025 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mogen we dat zeggen?
Deze ook. Hij remt een gat van 40 meter dicht in 100 en steekt HUL voorbij.quote:Op zondag 9 november 2025 23:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toen hij Russell inhaalde dacht ik echt, deze haalt hij niet. Die moet echt op het aller-uiterste van de grip hebben gezeten.
Vanwege deg. Simpelweg. Ze verwachtten blijkbaar dat de pace aan het einde zou instorten.quote:Op maandag 10 november 2025 10:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Race net teruggekeken en het is vast al besproken, maar waarom in vredesnaam die derde pitstop voor Verstappen? Hij had hem misschien zelfs wel kunnen winnen.
Maar het gat met Kimi was gigantisch.quote:Op maandag 10 november 2025 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanwege deg. Simpelweg. Ze verwachtten blijkbaar dat de pace aan het einde zou instorten.
Klopt. Maar Mekies zelf zegt wel dat het daarmee te maken had, kan ook zijn dat ze er intern van balen en dat niet kenbaar maken aan de buitenwereld.quote:Op maandag 10 november 2025 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar het gat met Kimi was gigantisch.
Max had zelf al aangegeven dat de banden niet meer top waren.quote:Op maandag 10 november 2025 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanwege deg. Simpelweg. Ze verwachtten blijkbaar dat de pace aan het einde zou instorten.
Ja, dat. Als je weet dat je nog een keer moet stoppen, kun je het beter maar zo snel mogelijk doen, dan heb je nog wat rondes over in de wedstrijd om wat terug te winnen. Langer doorrijden met gare banden en dan kort voor de finish stoppen zou een veel slechter resultaat hebben gegeven.quote:Op maandag 10 november 2025 11:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
En hij moest er nog een eind mee.
Kortweg als je naar zijn rondetijden en gap tot Kimi kijkt in zijn laatste drie ronden voor zijn pit ronde blijkt dat ook wel.quote:Op maandag 10 november 2025 11:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Max had zelf al aangegeven dat de banden niet meer top waren.
En hij moest er nog een eind mee.
Ware het niet dat in 2007 een andere puntentelling gold en dus dit totaal geen eerlijke vergelijking is.quote:
jammer johquote:Op maandag 10 november 2025 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ware het niet dat in 2007 een andere puntentelling gold en dus dit totaal geen eerlijke vergelijking is.
Dit lijkt me voor niemand “jammer” eerlijk gezegd.quote:
het is wat het isquote:Op maandag 10 november 2025 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit lijkt me voor niemand “jammer” eerlijk gezegd.
Misschien behalve voor de maker van deze “graphic”. Want zonder deze kanttekening is de vergelijking nogal waardeloos.
Het is aan degene die deze informatie verwerkt om te bepalen welke waarden verschillende puntenaantallen vertegenwoordigen als die zijn verkregen in verschillende puntensystemen. Vandaar dus de aanmerking.quote:Op maandag 10 november 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is wat het is
en je kanttekening verandert daar helemaal niks aan
Eens bovendien hebben we inmiddels 21 races gehad, heel 2007 maar 17.quote:Op maandag 10 november 2025 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het aan degene die deze informatie verwerkt om te bepalen welke waarden verschillende puntenaantallen vertegenwoordigen als die zijn verkregen in verschillende puntensystemen. Vandaar dus de aanmerking.
Omgerekend naar het huidige systeem hebben Hamilton en Villeneuve (1996) een betere rookieseizoen gehad.quote:Op maandag 10 november 2025 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het aan degene die deze informatie verwerkt om te bepalen welke waarden verschillende puntenaantallen vertegenwoordigen als die zijn verkregen in verschillende puntensystemen. Vandaar dus de aanmerking.
Sprintresultaten er af halen.quote:Op maandag 10 november 2025 13:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Eens bovendien hebben we inmiddels 21 races gehad, heel 2007 maar 17.
Zijm de sprintraces er bij gekomen.
Zo'n vergelijking of "record" slaat nergens op
Ik heb de details niet en daarom ga ik puur om mijn eigen inzichten.quote:Op maandag 10 november 2025 10:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Race net teruggekeken en het is vast al besproken, maar waarom in vredesnaam die derde pitstop voor Verstappen? Hij had hem misschien zelfs wel kunnen winnen.
ik dacht dat het aan x punt com lag ipv twitter punt com in je link, maar als ik de tweet zoek kan ik hem niet vindenquote:Op maandag 10 november 2025 13:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Omgerekend naar het huidige systeem hebben Hamilton en Villeneuve (1996) een betere rookieseizoen gehad.
[ x ]
Niet bevestigd of dit klopt, Ook daar zitten wat haken en ogen aan, want ze kunnen zowel beter en slechter presteren gedurende de 'extra races'. Nu pakken ze een gemiddelde
Dat in ieder geval Hamilton een beter rookieseizoen had heb je geen omrekening voor nodig, die pakte simpelweg al 4 overwinningen en op 2 punten na de wereldtitel.quote:Op maandag 10 november 2025 13:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Omgerekend naar het huidige systeem hebben Hamilton en Villeneuve (1996) een betere rookieseizoen gehad.
[ x ]
Niet bevestigd of dit klopt, Ook daar zitten wat haken en ogen aan, want ze kunnen zowel beter en slechter presteren gedurende de 'extra races'. Nu pakken ze een gemiddelde
Mij te veel werkquote:Op maandag 10 november 2025 13:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sprintresultaten er af halen.
Omrekenen naar gemiddeld behaalde resultaat per race.
Dan krijg je een goed idee.
omgerekend zou Ham niet eens boven aan staanquote:Op maandag 10 november 2025 13:16 schreef franklop het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Adjusted for reliability, with season length adapted to 17 races, and the modern points system, here's a list of better rookie seasons than 07 LH:
1950 Fangio: 425 points
1970 Regazzoni: 291 points
1993 Hill*: 289 points
1996 Villeneuve: 274.5 points
1965 Stewart: 272 points
voor de mensen die net zo goed italiaans kunnen als ik. Heb ik het even door AI gegooid.quote:
je kunt gewoon op translate klikken boven een X postquote:Op maandag 10 november 2025 16:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
voor de mensen die net zo goed italiaans kunnen als ik. Heb ik het even door AI gegooid.
Elkann: "In de F1 hebben we monteurs die altijd de besten zijn in het uitvoeren van de pitstops, we hebben ingenieurs die werken aan het verbeteren van de wagen. WE HEBBEN BESTUURDERS NODIG DIE MEER AAN FERRARI DENKEN EN MINDER AAN ZICHZELF."
Ik ben verbijsterd. Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.
Ik zou dit overgings niet nemen als ik Hamilton was. Ja het gaat Kut, alles gaat kut. Maar als Hamilton alleen aan zichzelf dacht, dan ging het vast wel beter he. Als de een goed gaat, gaat de ander ook goed.
Anders gezegd, als Hamilton scoort, scoort Ferrari ook, en andersom. Dus als Hamilton teveel aan zichzelf zou denken, dan zou ie goed scoren, en dus Ferrari ook.
Ik zou hier echt kwaad van zijn.
niet als je niet bent ingelogd op X. (volgens mij).quote:Op maandag 10 november 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt gewoon op translate klikken boven een X post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |