Ja ik bedoel ook in dit kampioenschap. Het is zo kleurloos. Er is 'altijd' wel wat.quote:Op zondag 9 november 2025 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had toch niet zo’n slecht weekend qua snelheid? Had alleen heel weinig geluk..
Z’n teamgenoot was een stuk minder
Leclerc had een beukertje van een kwali.quote:Op zondag 9 november 2025 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had toch niet zo’n slecht weekend qua snelheid? Had alleen heel weinig geluk..
Z’n teamgenoot was een stuk minder
Veel podiums gepakt. Kan best tevreden zijn over zijn prestaties dit seizoen. Auto houdt hem tegen om meer te verrichtenquote:Op zondag 9 november 2025 22:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook in dit kampioenschap. Het is zo kleurloos. Er is 'altijd' wel wat.
Leclerc presteert of heel goed, of heel slecht. Lijkt soms geen middenmoot te vinden.quote:Op zondag 9 november 2025 22:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook in dit kampioenschap. Het is zo kleurloos. Er is 'altijd' wel wat.
Zoveel slechte weekenden dit seizoen herinner ik me niet van hem dit seizoen.quote:Op zondag 9 november 2025 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leclerc presteert of heel goed, of heel slecht. Lijkt soms geen middenmoot te vinden.
Een ongekende ommekeer vergeleken met zaterdag.quote:
Weer een waardevolle les: als het erom gaat, zal Verstappen er altijd staanquote:Op zondag 9 november 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een ongekende ommekeer vergeleken met zaterdag.
Akkoordquote:Op zondag 9 november 2025 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mogen we dat zeggen?
quote:Op zondag 9 november 2025 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mogen we dat zeggen?
Toen hij Russell inhaalde dacht ik echt, deze haalt hij niet. Die moet echt op het aller-uiterste van de grip hebben gezeten.quote:Op zondag 9 november 2025 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit lijkt overigens wel Max zijn favoriete move op deze baan. Droog of nat.
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 9 november 2025 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mogen we dat zeggen?
Deze ook. Hij remt een gat van 40 meter dicht in 100 en steekt HUL voorbij.quote:Op zondag 9 november 2025 23:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toen hij Russell inhaalde dacht ik echt, deze haalt hij niet. Die moet echt op het aller-uiterste van de grip hebben gezeten.
Vanwege deg. Simpelweg. Ze verwachtten blijkbaar dat de pace aan het einde zou instorten.quote:Op maandag 10 november 2025 10:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Race net teruggekeken en het is vast al besproken, maar waarom in vredesnaam die derde pitstop voor Verstappen? Hij had hem misschien zelfs wel kunnen winnen.
Maar het gat met Kimi was gigantisch.quote:Op maandag 10 november 2025 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanwege deg. Simpelweg. Ze verwachtten blijkbaar dat de pace aan het einde zou instorten.
Klopt. Maar Mekies zelf zegt wel dat het daarmee te maken had, kan ook zijn dat ze er intern van balen en dat niet kenbaar maken aan de buitenwereld.quote:Op maandag 10 november 2025 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar het gat met Kimi was gigantisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |