Nou, precies dit dus. Als ze het zo graag wilden weten hadden ze die vraag al veel eerder kunnen stellen. Dat ze er nu mee komen is niks anders dan dat ze niet willen dat Red Bull ze het nog lastig gaat maken.quote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is wel weer bijzonder dat het nu RBR dit deed het uitgezocht moet worden, maar RBR zal echt niet de eerste zijn die deze keuze maakt en McLaren heeft naar mijn weten deze vraag nog niet eerder gesteld
ook Leclerc is zijn plekje niet meer zeker zo.quote:Op maandag 10 november 2025 19:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Vertaling: 2026 is Hamilton's laatste jaar in F1.
Hoop dat Max niet de fout maaktquote:Op maandag 10 november 2025 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook Leclerc is zijn plekje niet meer zeker zo.
Ferrari zit nu achter een nieuwe grote naam aan dus
Dat is inderdaad een manier om het te interpreteren.quote:Op maandag 10 november 2025 20:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik lees het als "wij doen het niet, omdat onze coureurs niet zo'n race kunnen rijden als Max, dus zeg aub. dat het onder budget cap valt, zodat zij het ook niet meer kunnen doen. Groetjes, Andrea "Jankbal" Stella"
hoe graag wil Leclerc nog bij Ferrari blijven is ook de vraagquote:Op maandag 10 november 2025 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook Leclerc is zijn plekje niet meer zeker zo.
Ferrari zit nu achter een nieuwe grote naam aan dus
Dan moet er wel een plekje vrij zijn bij McLaren, RBR of Mercedesquote:Op maandag 10 november 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe graag wil Leclerc nog bij Ferrari blijven is ook de vraag
Zij hebben 8 maanden de tijd gehad om er iets over te vragen, maar de vraag komt heel toevallig nu pas. Het lijkt mij toch wel heel duidelijk wat ze eigenlijk willen horen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een manier om het te interpreteren.
Zoals de poster van die tweet al zegt: je kan het ook zien als een manier voor McLaren om duidelijkheid erover te verschaffen zodat ze zelf de optie hebben om het uit te voeren.
Niet toevallig, want gister was juist de dag dat Max een nieuwe motor heeft gepakt. Blijkbaar heerste bij McLaren het idee: gaan we niet doen want budget cap. Nu kan dat ineens anders blijken te zitten en dat is wat ze nu uitvogelenquote:Op maandag 10 november 2025 20:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zij hebben 8 maanden de tijd gehad om er iets over te vragen, maar de vraag komt heel toevallig nu pas. Het lijkt mij toch wel heel duidelijk wat ze eigenlijk willen horen.
Ik heb ze in 2021 niet gehoord toen Mercedes/Hamilton het deed.quote:
Dat valt toch altijd buiten het budget cap van de teams, er is wel een budgetcap voor de motorbouwers, maar dat is iets heel anders.quote:Op maandag 10 november 2025 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet toevallig, want gister was juist de dag dat Max een nieuwe motor heeft gepakt. Blijkbaar heerste bij McLaren het idee: gaan we niet doen want budget cap. Nu kan dat ineens anders blijken te zitten en dat is wat ze nu uitvogelen
Ik denk ook niet dat Mercedes er erg happig op zou zijn om McLaren nieuwe motoren te geven als het niet echt nodig is, al weet ik niet hoe dat contractueel zit.quote:Op maandag 10 november 2025 20:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2021 niet gehoord toen Mercedes/Hamilton het deed.
Misschien toen niet, maar dat neemt niet weg dat ze er nu wel duidelijkheid over mogen krijgenquote:Op maandag 10 november 2025 20:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2021 niet gehoord toen Mercedes/Hamilton het deed.
Het is duidelijk, dit is gewoon een beetje kinderachtig, de relatie Red Bull met Honda is verder ook niet te vergelijken met die van McLaren met Mercedes.quote:Op maandag 10 november 2025 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien toen niet, maar dat neemt niet weg dat ze er nu wel duidelijkheid over mogen krijgen
'Allemaal geleend', noemen ze dat in Amsterdam eo.quote:
Ik vermoed dat Leclerc en Hamilton nogal tekeer zijn gegaan en het daar intern flink heeft geknald.quote:
Ik vraag me af of al die geprakte auto's bij MCLaren wel binnen de budget cap vallen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik lees het als "wij doen het niet, omdat onze coureurs niet zo'n race kunnen rijden als Max, dus zeg aub. dat het onder budget cap valt, zodat zij het ook niet meer kunnen doen. Groetjes, Andrea "Jankbal" Stella"
Ik hoop dat ze zeggen dat het mag en dat McLaren het ook probeert en ze het daardoor gaan verneuken
Zeker niet, Max begon de 2 rondes voor de wissel al veel tijd te verliezen op de achterliggers.quote:Op maandag 10 november 2025 10:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Race net teruggekeken en het is vast al besproken, maar waarom in vredesnaam die derde pitstop voor Verstappen? Hij had hem misschien zelfs wel kunnen winnen.
Lando zorgde er ook voor dat die kerb daarna veel natter was.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Leuke analyse over het bocht 3 natte kerb momentje. Bottom line: Lando deed het perfect door voor het eerst de kerb te proberen en daarna lichtjes te liften om de auto onder controle te houden.
Dat in tegenstelling tot Max, die de auto bijna kwijt was, en Oscar die de auto wel kwijt was. (En niet te vergeten Hulk en Colapinto)
Ik denk trouwens dat als Oscar sneller had gereageerd met vol op de rem + stuur recht, hij de auto misschien nog had kunnen redden uit de muur. Had die wel 4 flatspots gehad en had in de verkeerde rijrichting gestaan, maar dat is beter dan in de muur.
Hoezo dat ineensquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik lees nu dat Youtuber Yelistener gecanceld is door de FIA/FOM whatever, zo kinderachtig, topanalyses met beelden.
Hij heeft de regie van de FOM bekritiseerd, sommigen wijzen dat als een aanleiding voor de FOM om de video's offline te trekken wegens copyrightschending. Maar wat de echte reden is, geen idee. Jarenlang hebben ze hem wel gedoogd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |