quote:Op maandag 10 november 2025 16:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
niet als je niet bent ingelogd op X. (volgens mij).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Typisch gevalletje "niks of niemand is groter dan Ferrari"-gedachtegang. Die mindset hanteren ze al langer, is een beetje brand-DNA. Eigenlijk wel geinig.quote:Op maandag 10 november 2025 16:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
voor de mensen die net zo goed italiaans kunnen als ik. Heb ik het even door AI gegooid.
Elkann: "In de F1 hebben we monteurs die altijd de besten zijn in het uitvoeren van de pitstops, we hebben ingenieurs die werken aan het verbeteren van de wagen. WE HEBBEN BESTUURDERS NODIG DIE MEER AAN FERRARI DENKEN EN MINDER AAN ZICHZELF."
Ik ben verbijsterd. Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.
Ik zou dit overgings niet nemen als ik Hamilton was. Ja het gaat Kut, alles gaat kut. Maar als Hamilton alleen aan zichzelf dacht, dan ging het vast wel beter he. Als de een goed gaat, gaat de ander ook goed.
Anders gezegd, als Hamilton scoort, scoort Ferrari ook, en andersom. Dus als Hamilton teveel aan zichzelf zou denken, dan zou ie goed scoren, en dus Ferrari ook.
Ik zou hier echt kwaad van zijn.
Mwa, hij zegt eigenlijk dat het aan de coureurs ligt, wat onzin is want Charles en Lewis hadden echt pech.quote:Op maandag 10 november 2025 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Typisch gevalletje "niks of niemand is groter dan Ferrari"-gedachtegang. Die mindset hanteren ze al langer, is een beetje brand-DNA. Eigenlijk wel geinig.
Wat die zegt is ook onzin natuurlijk, maar de kreet "de coureurs moeten meer aan Ferrari denken" in grofweg die bewoordingen dat lees ik wel in die context dat het wel even om Ferrari moet blijven draaien. Daarom is het een mooie uitspraak.quote:Op maandag 10 november 2025 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, hij zegt eigenlijk dat het aan de coureurs ligt, wat onzin is want Charles en Lewis hadden echt pech.
Nee hij zegt letterlijk dit:quote:Op maandag 10 november 2025 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat die zegt is ook onzin natuurlijk, maar de kreet "de coureurs moeten meer aan Ferrari denken" in grofweg die bewoordingen dat lees ik wel in die context dat het wel even om Ferrari moet blijven draaien. Daarom is het een mooie uitspraak.
In de post die ik quotete stond dus dit (zoals ik dus net zeg) "WE HEBBEN BESTUURDERS NODIG DIE MEER AAN FERRARI DENKEN EN MINDER AAN ZICHZELF".quote:Op maandag 10 november 2025 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hij zegt letterlijk dit:
“Ferrari vince quando è coesa, questo ci ha insegnato il risultato nel WEC. Quando tutti sono insieme si possono ottenere delle grandissime cose. Il Brasile è stata una grande delusione. In Formula 1 abbiamo meccanici che sono sempre primi nell’esecuzione dei pit stop. Gli ingegneri lavorano per migliorare la macchina. Il resto non è all’altezza. Abbiamo dei piloti che è importante che si concentrino a guidare, che parlino meno e che abbiamo davanti a noi gare importanti e non è impossibile ottenere il secondo posto. Questo è l’invito più importante che dal Bahrain arriva: quando Ferrari è una squadra, noi vinciamo”
Belangrijk deel ervan is dus dat de mechanics en engineers goed zijn maar de rest niet op niveau
Gli ingegneri lavorano per migliorare la macchina. Il resto non è all’altezza
We hebben coureurs die zich moeten concentreren op het rijden en minder moeten praten
https://autoracer.it/elka(...)ec-leclerc-hamilton/
Lost in translation noemen we datquote:Op maandag 10 november 2025 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de post die ik quotete stond dus dit (zoals ik dus net zeg) "WE HEBBEN BESTUURDERS NODIG DIE MEER AAN FERRARI DENKEN EN MINDER AAN ZICHZELF".
Als dat echt zo is, dan zou dat best zo kunnen zijn. Nog steeds blijf ik bij mijn post omdat die namelijk ook het volgende zegt: "Ferrari wint als het samenhangend is". Dat kan op zich elk team zeggen, maar dat hoor ik nooit een ander team zeggen. En dat is hier het leuke aan.quote:
Maar dat zegt hij ook, want daar begint hij mee, het is alleen zo dat zulke posts vertalingen zijn van vertalingen etc. dus ik zocht het origineel even op.quote:Op maandag 10 november 2025 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, dan zou dat best zo kunnen zijn. Nog steeds blijf ik bij mijn post omdat die namelijk ook het volgende zegt: "Ferrari wint als het samenhangend is". Dat kan op zich elk team zeggen, maar dat hoor ik nooit een ander team zeggen. En dat is hier het leuke aan.
zou de Ferrari iets fragieler zijn, als inquote:Op maandag 10 november 2025 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, hij zegt eigenlijk dat het aan de coureurs ligt, wat onzin is want Charles en Lewis hadden echt pech.
Zo'n vleugel is bij iedere auto wel fragiel denk ik, gewoon een beetje pech hoe ze elkaar raken.quote:Op maandag 10 november 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou de Ferrari iets fragieler zijn, als in
met de Merc kwam Hamilton hier mee weg
nu reed hij zijn vleugel eraf en ook nog eens onder zijn eigen auto
ik heb me wel eens verbaasd hoe Ham in de merc zijn voorvleugel behield bij een touchequote:Op maandag 10 november 2025 19:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n vleugel is bij iedere auto wel fragiel denk ik, gewoon een beetje pech hoe ze elkaar raken.
Die gedachte heb ik ook wel een beetje, maar dat was meestal toch wheelbangen denk ik.quote:Op maandag 10 november 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb me wel eens verbaasd hoe Ham in de merc zijn voorvleugel behield bij een touche
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 november 2025 19:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik ook wel een beetje, maar dat was meestal toch wheelbangen denk ik.
Elkann komt er nu achter hoe "handig" het was Sainz buiten te werken voor een "bewezen kampioen". Leuk voor de branding, maar als ie wekelijks je merk afbrandt is het niet leuk meer.quote:Op maandag 10 november 2025 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Typisch gevalletje "niks of niemand is groter dan Ferrari"-gedachtegang. Die mindset hanteren ze al langer, is een beetje brand-DNA. Eigenlijk wel geinig.
Terecht als ze dat uit willen laten zoeken.quote:
Christus te paard.quote:
Ik lees het als "wij doen het niet, omdat onze coureurs niet zo'n race kunnen rijden als Max, dus zeg aub. dat het onder budget cap valt, zodat zij het ook niet meer kunnen doen. Groetjes, Andrea "Jankbal" Stella"quote:
het is wel weer bijzonder dat het nu RBR dit deed het uitgezocht moet worden, maar RBR zal echt niet de eerste zijn die deze keuze maakt en McLaren heeft naar mijn weten deze vraag nog niet eerder gesteldquote:Op maandag 10 november 2025 20:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik lees het als "wij doen het niet, omdat onze coureurs niet zo'n race kunnen rijden als Max, dus zeg aub. dat het onder budget cap valt, zodat zij het ook niet meer kunnen doen. Groetjes, Andrea "Jankbal" Stella"
Ik hoop dat ze zeggen dat het mag en dat McLaren het ook probeert en ze het daardoor gaan verneuken
Idd. Gedoe allemaal.quote:Op maandag 10 november 2025 20:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik lees het als "wij doen het niet, omdat onze coureurs niet zo'n race kunnen rijden als Max, dus zeg aub. dat het onder budget cap valt, zodat zij het ook niet meer kunnen doen. Groetjes, Andrea "Jankbal" Stella"
Ik hoop dat ze zeggen dat het mag en dat McLaren het ook probeert en ze het daardoor gaan verneuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |