Het trekt me totaal niet.quote:Op zondag 9 november 2025 19:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een hotelkamer vinden in Las Vegas zal in ieder geval geen probleem zijn tegenwoordig.
Die prijzen ook niet.quote:
Probleem 1: de prijzenquote:Op zondag 9 november 2025 19:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een hotelkamer vinden in Las Vegas zal in ieder geval geen probleem zijn tegenwoordig.
Met 9 maanden hulp en ook wat input van Sophie.quote:Op zondag 9 november 2025 19:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jos heeft een racemonster afgeleverd.
"We got a lot of 'em!"quote:Op zondag 9 november 2025 19:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Probleem 1: de prijzen
Probleem 2: ICE dat geen onderscheid kan maken tussen immigranten en F1 toeristen
Meenemen naar Vegas.quote:Op zondag 9 november 2025 19:50 schreef Evenstar het volgende:
Toch verdomd jammer dat ze pas achteraf iets goed hebben gevonden. Hij had hier gewoon kunnen winnen
Mooi, dan ben ik in goed gezelschap.quote:Op zondag 9 november 2025 19:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heel veel mensen trekt het niet sinds dit voorjaar. LV ligt op z'n gat.
Zit nu ook een nieuwe motor in.quote:Op zondag 9 november 2025 19:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat ik me dan afvraag he, waar was deze setup in de sprint en de quali dan....het kon dus wel.
Nou die input kwam van Jos. Ze hebben je wat voorgelogen bij biologie geloof ik.quote:Op zondag 9 november 2025 19:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met 9 maanden hulp en ook wat input van Sophie.
lekker hoorquote:
Hotels in Vegas zijn helemaal niet duur hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 19:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Probleem 1: de prijzen
Probleem 2: ICE dat geen onderscheid kan maken tussen immigranten en F1 toeristen
denk dat de nieuwe motor ook wat heeft gebrachtquote:Op zondag 9 november 2025 19:50 schreef Evenstar het volgende:
Toch verdomd jammer dat ze pas achteraf iets goed hebben gevonden. Hij had hier gewoon kunnen winnen
Al besproken.quote:
Good vibrations.quote:Op zondag 9 november 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat de nieuwe motor ook wat heeft gebracht
zoals hij al zei
minder vibraties
Mja, dan hadden ze dus eigenlijk al voor de Q dit moeten doen, en dan vanaf 12/13 beginnen, maar goed. Leuke race gezien in ieder geval.quote:Op zondag 9 november 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat de nieuwe motor ook wat heeft gebracht
zoals hij al zei
minder vibraties
Iedereen was raadseltjes aan het oplossen, of niet. Alleen de RB viel helemaal van de klif, kan gebeuren.quote:Op zondag 9 november 2025 19:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat ik me dan afvraag he, waar was deze setup in de sprint en de quali dan....het kon dus wel.
whehehequote:Op zondag 9 november 2025 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou die input kwam van Jos. Ze hebben je wat voorgelogen bij biologie geloof ik.
Het talent om rustig te blijven en zijn koppie te gebruiken na tegenslag dát is waar Sophie nuttig is geweest. Het ruwe racetalent van Jos was niet genoeg (zie ook het Ocon incident). Sophie Kumpen is ook afkomstig uit een familie van racers en was een goede en vooral slimme karter in de jonge jarenquote:Op zondag 9 november 2025 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou die input kwam van Jos. Ze hebben je wat voorgelogen bij biologie geloof ik.
fixedquote:Op zondag 9 november 2025 19:52 schreef beantherio het volgende:
Hij had gewoon kunnen winnen zonder die lekker band als hij deze setup voor de kwali had gehad
ja... jij deed net zo domquote:
De autocorrect ja.quote:
hij is soms een beetje domquote:
En 3 verschillende teamsquote:Op zondag 9 november 2025 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Drie blije coureurs op het podium is ook altijd wel +1
https://thenevadaindepend(...)-is-more-complicatedquote:Op zondag 9 november 2025 19:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hotels in Vegas zijn helemaal niet duur hoor.
Meestal zijn die juist belachelijk goedkoop om je zo naar Vegas te trekken. Vrijdag inchecken, maandag uitchecken, hotel op de strip voor ¤300-400 totaal is toch niet heel duur?
Hij is bij de wat meer die-hard F1 fans gewoon geen favoriet.quote:
Overkomt de beste mannen wel eensquote:
quote:
Kan allemaal, maar als ik 2 weken voor een GP weekend een hotel kan boeken voor een weekend voor maar ¤300-400 vind ik het niet duur. Dan maakt het even niet uit wat de rest roeptquote:Op zondag 9 november 2025 19:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://thenevadaindepend(...)-is-more-complicated
Max is de vader die over de rookies ontfermt.quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi is nog een lieve jongen die opkijkt naar Max
Toto's natte droom ook, deze line-up.quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Wie had dit gedacht bij de startquote:
ik vind het niet bij F1 horenquote:
Kimi heeft het prima gedaan, mini foutje aan het einde, maar prima gereden onder druk van Mad Max. Respect voor.quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben ook geen fan, maar een sportief applausje kan er wel af. Het is niet alsof hij zich de laatste gp's naar het kampioenschap mazzelt. Hij rijdt op dit moment gewoon erg sterk.quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij is bij de wat meer die-hard F1 fans gewoon geen favoriet.
De DTS fans, Gen-Z-ers en meisjes zijn dol op 'm.
Ze lopen allemaal met hem wegquote:Op zondag 9 november 2025 19:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max is de vader die over de rookies ontfermt.
Ik wil 'm iedere keer een aai over z'n bol geven.quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Ja dat was in de tijd van de dominantie van Ham wel anders .quote:Op zondag 9 november 2025 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal met hem weg
Max is dan ook heel benaderbaar, dat is niet vanzelfsprekend voor een rijder van zijn kaliber en 4 WDC's op zak.quote:Op zondag 9 november 2025 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal met hem weg
Toto doet niet aan wiki statistiekjesquote:
P20 moet P19 zijnquote:
Nee, pit lane staat genoemdquote:
Nee, die houdt zijn pet ferm opquote:Op zondag 9 november 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Toto doet niet aan wiki statistiekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Er staat pitlane bijquote:
ik denk het ookquote:Op zondag 9 november 2025 20:03 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik betwijfel of die laatste stop de goede call is geweest. Max reed nog prima rondetijden en alleen Norris reed veel sneller met z'n hagelnieuwe banden. Die kwam een halve seconde per ronde dichterbij. Misschien als dit verschil nog iets groter geworden was had lando al minimaal 13 ronden nodig gehad om erbij te komen (verschil was 7 sec) en de rest lag daar weer 10 sec achter. Als Max op de medium gebleven was had hij 1 sec per ronde mogen verliezen en op dat moment verloor hij alleen tot Norris tijd. Dat hadden de andere teams nooit meer gered. Als hij op de mediums gebleven was was hij 2e geworden. En bij Piastri en Russell was al te zien dat rood maar iets van 12 ronden meeging. Dus hij is ook nog eens te vroeg naar rood geswitched. Later kon ook niet echt omdat hij nog wel tijd nodig had on in te halen, maar juist daarom was ik gewoon op de mediums blijven rijden. Ze hadden hier gek genoeg makkelijk 2e kunnen worden met een start uit de pits en een lekke band.
Dus p11, p12, p13 en p19 missen nogquote:
Maar hij wil hem welquote:Op zondag 9 november 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Toto doet niet aan wiki statistiekjes
Ik zie het nu pas.quote:
quote:Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik voor de boardradio
Nee hoor, heeft Vettel ook wel eens gedaan.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan moet hij het nog wel doen. Vanuit de pits naar het podium. Er is er maar 1 die dat kan en dat is Verstappen.
Toto zou zelfs een nier ervoor afstaan.quote:
Prost en Mansell naar de 2e plek hoorde ik.quote:Op zondag 9 november 2025 20:07 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft Vettel ook wel eens gedaan.
Abu dhabi 2012 ja.quote:Op zondag 9 november 2025 20:07 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft Vettel ook wel eens gedaan.
quote:Op zondag 9 november 2025 20:08 schreef DKUp het volgende:
Toto was net zielsgelukkig met zijn twee favoriete coureurs op het podium
Hij heeft alle Max' statistieken in het medicijnenkastje hangen om regelmatig te bewonderen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toto zou zelfs een nier ervoor afstaan.
Zonder lekke band zeker.quote:Op zondag 9 november 2025 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Prost en Mansell naar de 2e plek hoorde ik.
Winnen nog niemand.
"Maks, dizz izz Tootoo..."quote:
Hij begint steeds meer als Arnold te klinkenquote:Op zondag 9 november 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Maks, dizz izz Tootoo..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie overigens nu dat de hoek waaronder ik de foto van de TV maakte voor een wat karikatuurachtig beeld zorgt, maar goed
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Nouja vandaag waren ze dat duidelijk nietquote:Op zondag 9 november 2025 20:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pokertip 53: Kruip altijd in de rol van underdog.
quote:Op zondag 9 november 2025 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Waarom hebben trouwens zowel Albers als Coronel een soort haakje op hun blouse, wat is dat? De microfoon zit er onder, dus daar heeft het niks mee te maken lijkt me
movemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie overigens nu dat de hoek waaronder ik de foto van de TV maakte voor een wat karikatuurachtig beeld zorgt, maar goedOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |