Muted.quote:
Fijn voor Ferrari. Krijgen ze meer windtunnel tijd, wat erg belangrijk is met nieuwe reglementen.quote:Op zondag 9 november 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
Ferrari 0 punten![]()
RBR Ferrari voorbij
Ja, dat baantje ligt 'm beter dan racen.quote:Op zondag 9 november 2025 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij test blijkbaar wel bepaalde setups uit (zoals tijdens de sprint)
Ferrari doet er toch niets meequote:Op zondag 9 november 2025 19:43 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Fijn voor Ferrari. Krijgen ze meer windtunnel tijd, wat erg belangrijk is met nieuwe reglementen.
Yup, ik ga daar nog even over nadenken.quote:
Iets zegt me dat dat z'n functie gaat worden volgend jaar.quote:Op zondag 9 november 2025 19:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat baantje ligt 'm beter dan racen.
Beetje hequote:
Dan moet hij het nog wel doen. Vanuit de pits naar het podium. Er is er maar 1 die dat kan en dat is Verstappen.quote:Op zondag 9 november 2025 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
meh hij heeft 2 dagen niks kunnen doen met die auto dus ik neem aan dat de nieuwe setup ook een rol heeft gespeeld.
Er zijn grenzen.quote:
Of functie elders.quote:Op zondag 9 november 2025 19:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat z'n functie gaat worden volgend jaar.
Ik ga gewoon kijken.quote:
Multidão incrívelquote:Op zondag 9 november 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Als Verstappen nou een beetje een baas is zegt hij wat dingetjes in het Portugees, wat hij inmiddels ongetwijfeld wel een beetje kan.
Max bespeelt het publiek niet op die manier, dat interesseert 'm al tien jaar lang totaal niet joh.quote:Op zondag 9 november 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Als Verstappen nou een beetje een baas is zegt hij wat dingetjes in het Portugees, wat hij inmiddels ongetwijfeld wel een beetje kan.
Hij heeft ook lopen vloeken.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Die gele schoenen vloeken bij de kleding van Max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |