Muted.quote:
Fijn voor Ferrari. Krijgen ze meer windtunnel tijd, wat erg belangrijk is met nieuwe reglementen.quote:Op zondag 9 november 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
Ferrari 0 punten![]()
RBR Ferrari voorbij
Ja, dat baantje ligt 'm beter dan racen.quote:Op zondag 9 november 2025 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij test blijkbaar wel bepaalde setups uit (zoals tijdens de sprint)
Ferrari doet er toch niets meequote:Op zondag 9 november 2025 19:43 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Fijn voor Ferrari. Krijgen ze meer windtunnel tijd, wat erg belangrijk is met nieuwe reglementen.
Yup, ik ga daar nog even over nadenken.quote:
Iets zegt me dat dat z'n functie gaat worden volgend jaar.quote:Op zondag 9 november 2025 19:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat baantje ligt 'm beter dan racen.
Beetje hequote:
Dan moet hij het nog wel doen. Vanuit de pits naar het podium. Er is er maar 1 die dat kan en dat is Verstappen.quote:Op zondag 9 november 2025 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
meh hij heeft 2 dagen niks kunnen doen met die auto dus ik neem aan dat de nieuwe setup ook een rol heeft gespeeld.
Er zijn grenzen.quote:
Of functie elders.quote:Op zondag 9 november 2025 19:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat z'n functie gaat worden volgend jaar.
Ik ga gewoon kijken.quote:
Multidćo incrķvelquote:Op zondag 9 november 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Als Verstappen nou een beetje een baas is zegt hij wat dingetjes in het Portugees, wat hij inmiddels ongetwijfeld wel een beetje kan.
Max bespeelt het publiek niet op die manier, dat interesseert 'm al tien jaar lang totaal niet joh.quote:Op zondag 9 november 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Als Verstappen nou een beetje een baas is zegt hij wat dingetjes in het Portugees, wat hij inmiddels ongetwijfeld wel een beetje kan.
Hij heeft ook lopen vloeken.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Die gele schoenen vloeken bij de kleding van Max
quote:
quote:
niet echtquote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is wel jammer ja.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Die uiteindelijk slechter was dan die ervoorquote:Op zondag 9 november 2025 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij test blijkbaar wel bepaalde setups uit (zoals tijdens de sprint)
Kijk eens naar het midden van RB logoquote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Nee hoor. Geel en donkerblauw vloeken niet met elkaarquote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dan zie je 'm niet als 'ie ondersteboven in de gele vla drijft.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar ja. Hebben ze nu niets aan.quote:Op zondag 9 november 2025 19:43 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Fijn voor Ferrari. Krijgen ze meer windtunnel tijd, wat erg belangrijk is met nieuwe reglementen.
Ik vind het niet mooiquote:Op zondag 9 november 2025 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Geel en donkerblauw vloeken niet met elkaar
Daarnaast passen ze juist perfect bij zijn outfit![]()
Jammer inderdaad, je zou verwachten dat je in zijn geval voor de Nederlandse en Braziliaanse fans wel een zinnetje hebt. Maar goed, helaas pindakaas.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max bespeelt het publiek niet op die manier, dat interesseert 'm al tien jaar lang totaal niet joh.
Hij wil het niet jinxen voor zichzelf.quote:Op zondag 9 november 2025 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando zegt totaal nog niet te denken aan de titel.
Uhuh.
Maar ze vloeken er helemaal niet meequote:
Die droomt er al van.quote:Op zondag 9 november 2025 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando zegt totaal nog niet te denken aan de titel.
Uhuh.
quote:Op zondag 9 november 2025 19:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zie je 'm niet als 'ie ondersteboven in de gele vla drijft.
das wel wat anders dan dat de kleuren vloeken....quote:
Vraag ik me al 10 jaar af met dat jong.quote:
true.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan moet hij het nog wel doen. Vanuit de pits naar het podium. Er is er maar 1 die dat kan en dat is Verstappen.
Ze vragen nog steeds veel te hoge prijzen voor al die nepheidquote:Op zondag 9 november 2025 19:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een hotelkamer vinden in Las Vegas zal in ieder geval geen probleem zijn tegenwoordig.
Jos heeft een racemonster afgeleverd.quote:Op zondag 9 november 2025 19:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag ik me al 10 jaar af met dat jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |