quote:
quote:
niet echtquote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Die gele schoenen vloeken bij de kleding van Max
Dat is wel jammer ja.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Die uiteindelijk slechter was dan die ervoorquote:Op zondag 9 november 2025 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij test blijkbaar wel bepaalde setups uit (zoals tijdens de sprint)
Kijk eens naar het midden van RB logoquote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Nee hoor. Geel en donkerblauw vloeken niet met elkaarquote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dan zie je 'm niet als 'ie ondersteboven in de gele vla drijft.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar ja. Hebben ze nu niets aan.quote:Op zondag 9 november 2025 19:43 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Fijn voor Ferrari. Krijgen ze meer windtunnel tijd, wat erg belangrijk is met nieuwe reglementen.
Ik vind het niet mooiquote:Op zondag 9 november 2025 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Geel en donkerblauw vloeken niet met elkaar
Daarnaast passen ze juist perfect bij zijn outfit![]()
Jammer inderdaad, je zou verwachten dat je in zijn geval voor de Nederlandse en Braziliaanse fans wel een zinnetje hebt. Maar goed, helaas pindakaas.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max bespeelt het publiek niet op die manier, dat interesseert 'm al tien jaar lang totaal niet joh.
Hij wil het niet jinxen voor zichzelf.quote:Op zondag 9 november 2025 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando zegt totaal nog niet te denken aan de titel.
Uhuh.
Maar ze vloeken er helemaal niet meequote:
Die droomt er al van.quote:Op zondag 9 november 2025 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando zegt totaal nog niet te denken aan de titel.
Uhuh.
quote:Op zondag 9 november 2025 19:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zie je 'm niet als 'ie ondersteboven in de gele vla drijft.
das wel wat anders dan dat de kleuren vloeken....quote:
Vraag ik me al 10 jaar af met dat jong.quote:
true.quote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan moet hij het nog wel doen. Vanuit de pits naar het podium. Er is er maar 1 die dat kan en dat is Verstappen.
Ze vragen nog steeds veel te hoge prijzen voor al die nepheidquote:Op zondag 9 november 2025 19:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een hotelkamer vinden in Las Vegas zal in ieder geval geen probleem zijn tegenwoordig.
Jos heeft een racemonster afgeleverd.quote:Op zondag 9 november 2025 19:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag ik me al 10 jaar af met dat jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |