quote:
Kan allemaal, maar als ik 2 weken voor een GP weekend een hotel kan boeken voor een weekend voor maar ¤300-400 vind ik het niet duur. Dan maakt het even niet uit wat de rest roeptquote:Op zondag 9 november 2025 19:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://thenevadaindepend(...)-is-more-complicated
Max is de vader die over de rookies ontfermt.quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi is nog een lieve jongen die opkijkt naar Max
Toto's natte droom ook, deze line-up.quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Wie had dit gedacht bij de startquote:
ik vind het niet bij F1 horenquote:
Kimi heeft het prima gedaan, mini foutje aan het einde, maar prima gereden onder druk van Mad Max. Respect voor.quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben ook geen fan, maar een sportief applausje kan er wel af. Het is niet alsof hij zich de laatste gp's naar het kampioenschap mazzelt. Hij rijdt op dit moment gewoon erg sterk.quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij is bij de wat meer die-hard F1 fans gewoon geen favoriet.
De DTS fans, Gen-Z-ers en meisjes zijn dol op 'm.
Ze lopen allemaal met hem wegquote:Op zondag 9 november 2025 19:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max is de vader die over de rookies ontfermt.
Ik wil 'm iedere keer een aai over z'n bol geven.quote:Op zondag 9 november 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Ja dat was in de tijd van de dominantie van Ham wel anders .quote:Op zondag 9 november 2025 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal met hem weg
Max is dan ook heel benaderbaar, dat is niet vanzelfsprekend voor een rijder van zijn kaliber en 4 WDC's op zak.quote:Op zondag 9 november 2025 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal met hem weg
Toto doet niet aan wiki statistiekjesquote:
P20 moet P19 zijnquote:
Nee, pit lane staat genoemdquote:
Nee, die houdt zijn pet ferm opquote:Op zondag 9 november 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Toto doet niet aan wiki statistiekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |