Het trekt me totaal niet.quote:Op zondag 9 november 2025 19:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een hotelkamer vinden in Las Vegas zal in ieder geval geen probleem zijn tegenwoordig.
Die prijzen ook niet.quote:
Probleem 1: de prijzenquote:Op zondag 9 november 2025 19:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een hotelkamer vinden in Las Vegas zal in ieder geval geen probleem zijn tegenwoordig.
Met 9 maanden hulp en ook wat input van Sophie.quote:Op zondag 9 november 2025 19:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jos heeft een racemonster afgeleverd.
"We got a lot of 'em!"quote:Op zondag 9 november 2025 19:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Probleem 1: de prijzen
Probleem 2: ICE dat geen onderscheid kan maken tussen immigranten en F1 toeristen
Meenemen naar Vegas.quote:Op zondag 9 november 2025 19:50 schreef Evenstar het volgende:
Toch verdomd jammer dat ze pas achteraf iets goed hebben gevonden. Hij had hier gewoon kunnen winnen
Mooi, dan ben ik in goed gezelschap.quote:Op zondag 9 november 2025 19:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heel veel mensen trekt het niet sinds dit voorjaar. LV ligt op z'n gat.
Zit nu ook een nieuwe motor in.quote:Op zondag 9 november 2025 19:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat ik me dan afvraag he, waar was deze setup in de sprint en de quali dan....het kon dus wel.
Nou die input kwam van Jos. Ze hebben je wat voorgelogen bij biologie geloof ik.quote:Op zondag 9 november 2025 19:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met 9 maanden hulp en ook wat input van Sophie.
lekker hoorquote:
Hotels in Vegas zijn helemaal niet duur hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 19:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Probleem 1: de prijzen
Probleem 2: ICE dat geen onderscheid kan maken tussen immigranten en F1 toeristen
denk dat de nieuwe motor ook wat heeft gebrachtquote:Op zondag 9 november 2025 19:50 schreef Evenstar het volgende:
Toch verdomd jammer dat ze pas achteraf iets goed hebben gevonden. Hij had hier gewoon kunnen winnen
Al besproken.quote:
Good vibrations.quote:Op zondag 9 november 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat de nieuwe motor ook wat heeft gebracht
zoals hij al zei
minder vibraties
Mja, dan hadden ze dus eigenlijk al voor de Q dit moeten doen, en dan vanaf 12/13 beginnen, maar goed. Leuke race gezien in ieder geval.quote:Op zondag 9 november 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat de nieuwe motor ook wat heeft gebracht
zoals hij al zei
minder vibraties
Iedereen was raadseltjes aan het oplossen, of niet. Alleen de RB viel helemaal van de klif, kan gebeuren.quote:Op zondag 9 november 2025 19:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat ik me dan afvraag he, waar was deze setup in de sprint en de quali dan....het kon dus wel.
whehehequote:Op zondag 9 november 2025 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou die input kwam van Jos. Ze hebben je wat voorgelogen bij biologie geloof ik.
Het talent om rustig te blijven en zijn koppie te gebruiken na tegenslag dát is waar Sophie nuttig is geweest. Het ruwe racetalent van Jos was niet genoeg (zie ook het Ocon incident). Sophie Kumpen is ook afkomstig uit een familie van racers en was een goede en vooral slimme karter in de jonge jarenquote:Op zondag 9 november 2025 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou die input kwam van Jos. Ze hebben je wat voorgelogen bij biologie geloof ik.
fixedquote:Op zondag 9 november 2025 19:52 schreef beantherio het volgende:
Hij had gewoon kunnen winnen zonder die lekker band als hij deze setup voor de kwali had gehad
ja... jij deed net zo domquote:
De autocorrect ja.quote:
hij is soms een beetje domquote:
En 3 verschillende teamsquote:Op zondag 9 november 2025 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Drie blije coureurs op het podium is ook altijd wel +1
https://thenevadaindepend(...)-is-more-complicatedquote:Op zondag 9 november 2025 19:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hotels in Vegas zijn helemaal niet duur hoor.
Meestal zijn die juist belachelijk goedkoop om je zo naar Vegas te trekken. Vrijdag inchecken, maandag uitchecken, hotel op de strip voor ¤300-400 totaal is toch niet heel duur?
Hij is bij de wat meer die-hard F1 fans gewoon geen favoriet.quote:
Overkomt de beste mannen wel eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |